Interessant hopelijk komt het ook hier in de buurt.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:24 schreef California het volgende:
Ik stel voor om deze ronde nog twee weken open te houden.
Er komt een Antonioni-retrospectief aan dat in verschillende steden wordt vertoond, met o.a. Zabriskie Point, en Wanda draait 3 juni in het Filmmuseum in Amsterdam.Films op een bioscoopdoek zien
.
Vast wel: Den Haag, Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem en Groningen.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:21 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Interessant hopelijk komt het ook hier in de buurt.
Twee weken is wel wat aan de lange kantquote:Op zondag 17 mei 2009 22:24 schreef California het volgende:
Ik stel voor om deze ronde nog twee weken open te houden.
Er komt een Antonioni-retrospectief aan dat in verschillende steden wordt vertoond, met o.a. Zabriskie Point, en Wanda draait 3 juni in het Filmmuseum in Amsterdam.Films op een bioscoopdoek zien
.
quote:Op zondag 17 mei 2009 22:11 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik had altijd het idee dat de jaren '70 echt jouw decennium was.
Patton is een heel degelijke biopic met een erg sterk acterende George C. Scott. Het is eerder dat ik Performance verschrikkelijk vond. Bij mij ligt er nog één update in het verschiet. Daarna gaat ronde 1 op slot.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:31 schreef PogueMahone het volgende:
Is Patton zo goed? Moet ik hem snel eens kijken, vond Performance wel tof
Duel 4 zal ik wellicht nog updaten in de komende dagen.quote:Op zondag 24 mei 2009 10:39 schreef Falco het volgende:
Oef, duel 4 (met een Antionini Truffaut), 6 en 10 hebben nog geen enkele stem gekregen. Duels 8 en 13 staan ook gelijk.
quote:Op zondag 24 mei 2009 10:39 schreef Falco het volgende:
Oef, duel 4
quote:Op zondag 17 mei 2009 22:24 schreef California het volgende:
Wanda draait 3 juni in het Filmmuseum
Ik vond Le Cercle Rouge en Les choses de la vie iig. een pak beter.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:19 schreef 68Chevelle het volgende:
Nou.... ik denk dat we al direct naar een winnaar toe kunnen gaan, om eerlijk te zijn is Patton de meest bekeen en gewaardeerde film overall.
Het is net een race met 10 Opel Astraatjes en 1 lamborghini
quote:Ronde 2 alweer!
1 ] Zatôichi abare-himatsuri (aka Zatoichi at the Fire Festival) - Tristana
2 ] Kelly's Heroes - Le Cercle Rouge
3 ] MASH - Auch Zwerge Haben Klein Angefangen
4 ] Dodesukaden - Les choses de la vie
5 ] Il conformista - Gimme Shelter
6 ] Patton - L'enfant sauvage
7 ] Le Boucher - El Topo
8 ] Zatôichi to Yôjinbô - Little Big Man
|
Forum Opties | |