maar goed.. de vooruitgang gaat sneller als je denktquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:52 schreef Olment het volgende:
[..]
onze super niet
(kan ook zijn dat het me nooit is opgevallen,, maar dat lijkt me sterk,, tis niet zo dat ik onder een steen leef)
Die rechter heb een veel te grote bek voor dr leeftijd. Als ik nie betaal.. betaal ik nie..quote:
lepelaar.. geen idee eigenlijk.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:56 schreef Bootje84 het volgende:
Ik zag btw een lepelaar hier in een slootje landen. Ik heb die beesten al jaren niet gezien.. Is dit niet een beetje verdwaald..??
andere is dicht.quote:
maak dr een foto van =) leuke herrinering als ze zijn uitgestorvenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:56 schreef Bootje84 het volgende:
Ik zag btw een lepelaar hier in een slootje landen. Ik heb die beesten al jaren niet gezien.. Is dit niet een beetje verdwaald..??
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:58 schreef Daph_ het volgende:
Hahahahahahahaha en dan wordt ie toch nog afgetroefd
Ja, briljant hequote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wat voor concept? een supermakt waar je online kan bestellen en die thuis bezorgt?
ow,, my bad, wat was TT van die andere?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:58 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Whaha ik bedoelde die van JNA, niet de vorige
Bij de AH kan dat wel.. moederconcern heeft ook Gall & Gall onder zichquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:00 schreef jna het volgende:
Wacht wacht, ik heb een nog beter idee. We laten die bezorgservice meteen voor een slijterij en drogist invoeren. Dat kan je makkelijk combineren
dus AH en G&G zijn moeder/dochter ondernemingen?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:01 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Bij de AH kan dat wel.. moederconcern heeft ook Gall & Gall onder zich
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:00 schreef Bootje84 het volgende:
Die negerninja failt gewoon keihard! En dat terwijl ik het niet eens expres deed.. Dubbel fail!
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:01 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ahold heeft albert heijn, gall en gall en etos onder zich ja.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:02 schreef Olment het volgende:
[..]
dus AH en G&G zijn moeder/dochter ondernemingen?
Lieve schat. Albert.nl is de bezorgservice van AH, Gall & Gall en de Etosquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:01 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ohquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:04 schreef jna het volgende:
[..]
Lieve schat. Albert.nl is de bezorgservice van AH, Gall & Gall en de Etos![]()
hoe kan het dan dat de prijzen van sterke drank (voor zover ze die ehbbe bij AH) best veel verschillen van bij de gall en gall?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:03 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ahold heeft albert heijn, gall en gall en etos onder zich ja.
Hij zei trekgedragquote:De Lepelaar (Platalea leucorodia) is een witte vogel ongeveer ter grootte van een blauwe reiger of ooievaar. De lepelaar is onmiddellijk herkenbaar aan de aan het uiteinde spatelvormig verbrede snavel. Na een poos bijna uit Nederland verdwenen te zijn neemt hun aantal door beschermingsmaatregelen nu weer wat toe. Er zijn de laatste jaren ongeveer duizend broedparen per seizoen, vooral op de waddeneilanden (geen vossen), het Zwanenwater en langs de randmeren van het IJsselmeer zoals in het Naardermeer, Lepelaarsplassen, de Waverhoek, de Oostvaardersplassen en de Poolland' lepelaarspoelen ten noord-oosten van Schagen in beheer bij Staatsbosbeheer.
Nederland is het noordelijkste land in Europa waar lepelaars tot broeden komen, vooral in moerassen, rietkragen en andere slecht bereikbare plaatsen. Hun dieet bestaat uit kleine visjes, waaronder stekelbaarzen. Ze overwinteren normaal gesproken in Afrika.
In België is dit een zeldzame vogel. Hij wordt voornamelijk in het Zwin waargenomen.
In Spanje broedt de lepelaar overwegend van de grond in bomen en struiken. In Nederland broedt de lepelaar op de grond in het riet. Dit biedt de vos kansen met name in droge perioden.
Trekgedrag
De lepelaars die in West-Europa broeden overwinteren vooral langs de West-Afrikaanse kust, zoals in het tropische waddengebied Banc d'Arguin voor de Mauritaanse kust. In het najaar vliegen de vogels via Noord- en Zuid-Spanje. In deze gebieden blijven ze een week of twee om krachten op te doen om verder te kunnen trekken. In totaal kan de trektocht wel twee maanden duren. Tijdens de trek naar Afrika gaat ongeveer de helft van de jongen dood door jacht, hoogspanningskabels of uitputting. Begin februari vertrekken de lepelaars weer uit hun overwinteringsgebieden. De terugreis wordt veel vaker onderbroken. Om voldoende energie te hebben voor de tocht moet ook langs de kust van Marokko en Frankrijk gestopt worden. Eenmaal aangekomen in Nederland is Friesland de verzamelplaats. Van daaruit vliegen de vogels door naar hun broedkolonies.
en blij dat hij nu is omdat hij het trekgedrag van een lepelaar weet :pquote:
De prijzen tussen C1000 en AH verschillen toch ook veel?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:05 schreef Olment het volgende:
[..]
hoe kan het dan dat de prijzen van sterke drank (voor zover ze die ehbbe bij AH) best veel verschillen van bij de gall en gall?
klm/air france en martinair en transavia hebben toch ook andere prijzenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:05 schreef Olment het volgende:
[..]
hoe kan het dan dat de prijzen van sterke drank (voor zover ze die ehbbe bij AH) best veel verschillen van bij de gall en gall?
pfff,, nu al,, k moet nog kleine 3 uurtjesquote:
quote:
ik hoor m gewoon in mijn hoofd nuquote:
nog 2 uur en 10 minuten en dan borreltijd!! hoewel.. ik ben een beetje misselijk geloof ikquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:17 schreef Olment het volgende:
[..]
pfff,, nu al,, k moet nog kleine 3 uurtjes
Ik ook, maar dan wel op de Jochem Myjer imitatie manierquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
ik hoor m gewoon in mijn hoofd nu
[..]
nog 2 uur en 10 minuten en dan borreltijd!! hoewel.. ik ben een beetje misselijk geloof ik
ga je naar jochem myjer?? die is zo grappig!!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan wel op de Jochem Myjer imitatie manier
Nog maar twee weekjes
goeie afsluiter van het topic bootjequote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:21 schreef Bootje84 het volgende:
GlowMouze!!! Come on!
Zeik niet. Ik moet morgen ook nog werken tot een uur of 3quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:17 schreef Olment het volgende:
[..]
pfff,, nu al,, k moet nog kleine 3 uurtjes
Bij die van ons ook jaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:22 schreef jna het volgende:
In alle theaterseizoensbrochures staat marc-marie nog met cavia op de foto
Beter dan Bert Visscher jaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ga je naar jochem myjer?? die is zo grappig!!
ja maar dat die schouwburg van jou een beetje lui is merkte ik al aan de snelle reactiequote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:24 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Bij die van ons ook ja
Maar dat wil hij zelf hé
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |