maar goed.. de vooruitgang gaat sneller als je denktquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:52 schreef Olment het volgende:
[..]
onze super niet
(kan ook zijn dat het me nooit is opgevallen,, maar dat lijkt me sterk,, tis niet zo dat ik onder een steen leef)
Die rechter heb een veel te grote bek voor dr leeftijd. Als ik nie betaal.. betaal ik nie..quote:
lepelaar.. geen idee eigenlijk.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:56 schreef Bootje84 het volgende:
Ik zag btw een lepelaar hier in een slootje landen. Ik heb die beesten al jaren niet gezien.. Is dit niet een beetje verdwaald..??
andere is dicht.quote:
maak dr een foto van =) leuke herrinering als ze zijn uitgestorvenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:56 schreef Bootje84 het volgende:
Ik zag btw een lepelaar hier in een slootje landen. Ik heb die beesten al jaren niet gezien.. Is dit niet een beetje verdwaald..??
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:58 schreef Daph_ het volgende:
Hahahahahahahaha en dan wordt ie toch nog afgetroefd
Ja, briljant hequote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wat voor concept? een supermakt waar je online kan bestellen en die thuis bezorgt?
ow,, my bad, wat was TT van die andere?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:58 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Whaha ik bedoelde die van JNA, niet de vorige
Bij de AH kan dat wel.. moederconcern heeft ook Gall & Gall onder zichquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:00 schreef jna het volgende:
Wacht wacht, ik heb een nog beter idee. We laten die bezorgservice meteen voor een slijterij en drogist invoeren. Dat kan je makkelijk combineren
dus AH en G&G zijn moeder/dochter ondernemingen?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:01 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Bij de AH kan dat wel.. moederconcern heeft ook Gall & Gall onder zich
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:00 schreef Bootje84 het volgende:
Die negerninja failt gewoon keihard! En dat terwijl ik het niet eens expres deed.. Dubbel fail!
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:01 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Bij de AH kan dat wel.. moederconcern heeft ook Gall & Gall onder zich
Ahold heeft albert heijn, gall en gall en etos onder zich ja.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:02 schreef Olment het volgende:
[..]
dus AH en G&G zijn moeder/dochter ondernemingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |