quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:40 schreef Tazz het volgende:
Arma, weet jij dat, is er betaald parkeren op de Boomsluiterskade?
Moet er vanavond heen, maar kom tot de ontdekking dat mn portomonee thuis ligt..
Nee 27 juni is het in Spaarnwoudequote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:37 schreef Houzer het volgende:
[..]
Jij wilt mannen hosselen in de westergas?
Tja, sluiten is openen toch?quote:
Thnx Remlofquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:46 schreef remlof het volgende:
Ow Arma, ik ben best veel in Den Haag tegenwoordig, keer een biertje doen?
Ja, dat is betaald parkeren. Zet je hem toch bij mij voor de deur en daarna met de tram?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:42 schreef Tazz het volgende:
Omdat hij het ons nog niet had verteld..
En ik sloot hem met:
[..]
Lijkt me lekker, met je neus.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:46 schreef remlof het volgende:
Ow Arma, ik ben best veel in Den Haag tegenwoordig, keer een biertje doen?
nou, liever niet.. raak altijd de weg kwijt in Den Haag.. paar jaar geleden eens gegeten in de buurt van Noordeinde, geen plek kunnen vinden, dus paar straten verder geparkeerd, kon de auto niet meer terug vinden.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:57 schreef Armageddon het volgende:
Ja, dat is betaald parkeren. Zet je hem toch bij mij voor de deur en daarna met de tram?
Dr staat op de site gewoon Awakenings. Dus dat blijf ik roepen!quote:
Jij hebt ook gelijk, we hebben allemaal gelijk behalve als we dat feest dance valley gaan noemen, dan hebben we geen gelijkquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Dr staat op de site gewoon Awakenings. Dus dat blijf ik roepen!
Mjaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:35 schreef Houzer het volgende:
[..]
Jij hebt ook gelijk, we hebben allemaal gelijk behalve als we dat feest dance valley gaan noemen, dan hebben we geen gelijk
Das niet zo ver bij mij vandaag.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Laat maar weten waar en wanneer, ik zit in de buurt van de Fahrenheitstrasse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |