dat wist ik idd niet, maar mstr heeft dat net idd aangegeven.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:23 schreef Sneijder5 het volgende:
[..]
Even een tipje voor jou: je kunt bij het bestellen ook gewoon een ander afleveradres opgeven.
Dus iemand die in Maastricht woont kan jou net zo goed van dienst zijn
Ik bedoel meer omdat het waarschijnlijk geen echte Nikes zijn.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:10 schreef NeoDweezil het volgende:
[..]
jep, heb er een heel mooi stempeltje op mn pakbon zitten waarop staat:
vrij van belasting
inkl. schiphol (36)
Zijn we nu mee bezigquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:23 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Je kan toch ook op het adres van diegene bestellen?
Nee hoor , ook op ebay worden ze voor meer verkocht , ik wil wel een link zien waar je ze voor 5 euro nu kan kopen op ebay.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:26 schreef Stinosss het volgende:
Je bent gek. Die staan voor 5,- euro op Ebay
.
Allemaal slechte namaak. Is de moeite niet om die uit China te gaan halen.
Zoveel winst zit er voor hem dus niet op.
mischien compliment van de douane? niet van echt te onderscheiden :pquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:26 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer omdat het waarschijnlijk geen echte Nikes zijn.
99% van de bjorn borg boxers op ebay zijn namaak.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:30 schreef Swindler het volgende:
[..]
Nee hoor , ook op ebay worden ze voor meer verkocht , ik wil wel een link zien waar je ze voor 5 euro nu kan kopen op ebay.
Nee, ook dat is slecht spul. Same stuff as here in Holland.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:37 schreef Erasmo het volgende:
Maar onze Jack kan iig aan goed spul komen, dan kost het maar een paar euro per stuk meer.
Originel wel. Namaak is ongeveer 2,10 per stuk wanneer je er 1000 afneemt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:39 schreef jimjim1983 het volgende:
minimale inkoopprijs voor die dingen is dacht ik 16 euro per duopack.
Die wil ik ook bestellen!quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:03 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Heb deze zelf... vind ze redelijk licht.
http://dealperfect.com/detail.dp/sku.21645
Mijn ogen zijn er door te zien...
Hoe weet je dat ze onderschept zijn en waarom heb je ze toch gekregen?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:35 schreef NeoDweezil het volgende:
ik weet niet wie voor mij die TnT code had nagekeken, maar bedankt voor de moeite, heb vanmiddag het pakketje mogen ontvangen...nouja pakketje mag ik het niet noemen, 2 schoenen in een bubbelenveloppe.
ze waren onderschept door de douane, maar gelukkig geen inklaring verschuldigd
Z'n internet is afgesloten zodat ie geen nieuwe lasers meer kan bestellen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:06 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
Hoe is het overigens afgelopen met die door de douane onderschepte groene laser?
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:06 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
Die wil ik ook bestellen!
Hoe bevalt hij verder? Is het een degelijke zonnebril?
Kun je misschien wat foto's plaatsen? (Of heb je dat al eensch gedaan?)
[..]
Hoe weet je dat ze onderschept zijn en waarom heb je ze toch gekregen?
Hoe is het overigens afgelopen met die door de douane onderschepte groene laser?
Dat was ik denk ikquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:11 schreef djpdjpnl het volgende:
[..]
Z'n internet is afgesloten zodat ie geen nieuwe lasers meer kan bestellen.
Gast, serieus.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:49 schreef Sneijder5 het volgende:
Eens kijken voor hoeveel Jack deze kan regelen![]()
Omgerekend zo'n ¤0.16 voor Jack zelf.
http://item.taobao.com/au(...)415dd.jhtml?cm_cat=0
heb het vorig jaar zelf wel een onderschepping gehad...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:50 schreef Granaatappel het volgende:
Raar zeg dat 2 mensen nu ineens een stempel hebben van de douane; 'vrij van belasting'.
Volgens mij nog niet eerder meegemaakt dat hier iets onderschept is?
[..]
Gast, serieus.![]()
Koop het bij de Bruna, val Jack niet lastig met zulke dingen.![]()
![]()
![]()
![]()
Even op DX zoeken naar "Fine-Tech". Schijnen ERG goede pennen te zijn.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:49 schreef Sneijder5 het volgende:
Eens kijken voor hoeveel Jack deze kan regelen![]()
Omgerekend zo'n ¤0.16 voor Jack zelf.
http://item.taobao.com/au(...)415dd.jhtml?cm_cat=0
Wat ziet iedereen toch in die boxers?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:58 schreef Erasmo het volgende:
En alweer antwoord![]()
Hij gaat ze op zijn site zetten, hij heeft er een goed adresje voor daar
Een duopack?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:17 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Niet veel, meestal zit er een broek over...
Wrs gaan ze $3.5 kosten bij Jack
Ik had vroeger een mpman, mis dat ding echt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:31 schreef joepie91 het volgende:
Ik snap echt niet waarom je nota bene boxers met een merkje erop moet hebben, maar goed. Het zal wel.
Overigens Jack vanavond even een mailtje gestuurd over de MP-Man spelers (dat zijn die Victory, DIFRNCE, en Xiron dingen, en al die andere merken) en als hij klaar is met een aantal andere dingen op de site zetten, zal hij ook naar deze spelers op zoek gaan.
Voordeel van die spelers is dat ze ziek goedkoop zijn, en gewoon doen waar ze voor gemaakt zijn
http://www.mpmaneurope.com voor als je wilt weten welke ik bedoel
En als je het dan toch wil, waarom in godesnaam BB?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:31 schreef joepie91 het volgende:
Ik snap echt niet waarom je nota bene boxers met een merkje erop moet hebben, maar goed. Het zal wel.
Ik heb zelf nog zo'n mooie MP-FUB27... die zwarte dusquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:42 schreef mieuwmieuw het volgende:
[..]
Ik had vroeger een mpman, mis dat ding echt.
Geen ideequote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:55 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog zo'n mooie MP-FUB27... die zwarte dus
Stond wel Xiron op, maar was er vrij snel achter dat 'ie op de Actions chipset draaide, en dat het eigenlijk een MPMan was. Fantastisch dingetje, gebruik hem nu nog steeds, hij wil maar niet kapot gaan
EDIT: Enig idee waar je die dingen nu kunt kopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen pasjequote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:23 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Bij de Makro zijn ze tegenwoordig vast 24,95euro. Ik zag ze laatst ook ergens 26,- euro.
Dan koop ik ze liever hier en dat ik ze kan passen, dan dat ik ze voor dezelfde prijs of meer bij Jack haal.
http://www.difrnce.nl/ -> waar te koopquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:55 schreef joepie91 het volgende:
EDIT: Enig idee waar je die dingen nu kunt kopen?
Loll, je vraagt iets en doet vervolgens maar.quote:
Doet hij waarschijnlijk voor het gedeelte klanten die niet van fok zijnquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:22 schreef Semmm het volgende:
Onee, Jack blijft maar die gekke schoenen op z'n site zetten
Welke site?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:31 schreef Kopbal het volgende:
Er staat bij mij al 2 weken collecting products now, is dat gebruikelijk?
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:31 schreef Kopbal het volgende:
Er staat bij mij al 2 weken collecting products now, is dat gebruikelijk?
Dealperfect denk ik, aangezien dat de enige site is met ''Collecting products now''.quote:
Vraag even via de mail hoe het zit danquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:00 schreef Lolque het volgende:
[..]
Dealperfect denk ik, aangezien dat de enige site is met ''Collecting products now''.
Waarvan ik weet in ieder geval.
En ja, het kan zo lang duren.
/Edit
Toch maar weer een euroknaller verdiend door 4 brillen tegelijk te bestellen.![]()
Je hebt de verkeerde te pakken hoor..quote:
Zo'n aap op je boxer vind ik een behoorlijke turn-off, een no-go dusquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:55 schreef Lolque het volgende:
[..]
Je hebt de verkeerde te pakken hoor..
Dit zijn trouwens de BB Boxers die Jack krijgt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben ik de enige die gehoopt had op ''plain'' BB boxers?
Aan de andere kant, vallen ze best meequote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:03 schreef TheBright het volgende:
[..]
Zo'n aap op je boxer vind ik een behoorlijke turn-off, een no-go dus
Gaat dus echt alleen om 't merkje?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:55 schreef Lolque het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Trouwens een Paul frank Bjorn Borg bestaat dat weleens hahaquote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:31 schreef Hardrebel het volgende:
http://item.taobao.com/au(...)2a128.jhtml?cm_cat=0
[ afbeelding ]
http://item.taobao.com/au(...)3aee6.jhtml?cm_cat=0
[ afbeelding ]
Ze lijken niet eens op de echtequote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:55 schreef Lolque het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zijn trunks voor vrouwenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:55 schreef Lolque het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij heeft vast een boxer-printer op z'n kantoor. Staat er in het labeltje 'Prentyd by Jacques'.quote:
Zo lekker die BB rand hoog boven je zwembroek laten uitsteken; of natuurlijk diep bukken, kan iedereen het lekker zien!quote:
Just curious: houd je er wel rekening mee dat als ze dit bij de douane zien, deze bestelling gaan onderscheppen? Sterker nog, dan krijg jij volgens mij ook nog een boete.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:31 schreef Hardrebel het volgende:
http://item.taobao.com/au(...)2a128.jhtml?cm_cat=0
[ afbeelding ]
http://item.taobao.com/au(...)3aee6.jhtml?cm_cat=0
[ afbeelding ]
dat is met zo veel dingen wat via DX ; DP ; FP etc word besteld ..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:48 schreef Aventura het volgende:
[..]
Just curious: houd je er wel rekening mee dat als ze dit bij de douane zien, deze bestelling gaan onderscheppen? Sterker nog, dan krijg jij volgens mij ook nog een boete.
Idd, zal wel loslopen. Kreeg lekker veel korting anyway.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:56 schreef djpdjpnl het volgende:
[..]
Loll, je vraagt iets en doet vervolgens maar.Binnen 3 min. kreeg je een zinvolle tip!! Aghja.. zal wel goedkomen met die douane. Als je ziet hoeveel ton spul hier dagelijks op Fok! alleen al besteld wordt bij Jacques en hoe weinig je hoort over de douane zou ik me niet zo druk maken.
En toch ben ik al 2 pakketjes van DP kwijt door de douane.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:03 schreef Downstar het volgende:
[..]
dat is met zo veel dingen wat via DX ; DP ; FP etc word besteld ..
Lasers,Namaak kleren,messen( okee sommige mogen; maar zoals die vlindermessen van dp niet..) namaak geuren ; horloges ..
de kans dat t echt onderschept word ; is zoals ik t hier allemaal zie vrij klein
met wat er precies inquote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:25 schreef Stinosss het volgende:
[..]
En toch ben ik al 2 pakketjes van DP kwijt door de douane.
DIFRNCE? dacht het niet. Die lullo's zetten custom firmware erop, die er meestal toe leidt dat dat ding ondermaats werkt.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:28 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:
[..]
http://www.difrnce.nl/ -> waar te koop
Of Google zelf eens op difrnce, xiron, mpman, etc
Melding van gekregen. Twee lasers. Een in Belgie en een in Nederland. Brief van de douane. Vooralsnog geen boete. Wanneer ik het er niet mee eens was kon ik voor het kantonrecht verschijnen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:35 schreef Downstar het volgende:
[..]
met wat er precies in?
zeker weten door de douane ? ; ook melding van gekregen ; eventuele boetes?
Ok, anders Xiron bij de Blokker. Of MPMan straks bij Jackquote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:37 schreef joepie91 het volgende:
DIFRNCE? dacht het niet. Die lullo's zetten custom firmware erop, die er meestal toe leidt dat dat ding ondermaats werkt.
hmm voor het eerst dat ik dat hoor dat laser zijn gepaktquote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:43 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Melding van gekregen. Twee lasers. Een in Belgie en een in Nederland. Brief van de douane. Vooralsnog geen boete. Wanneer ik het er niet mee eens was kon ik voor het kantonrecht verschijnen.
Xiron MP3-spelers verkopen ze toch niet meer bij de Blokker?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:43 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:
[..]
Ok, anders Xiron bij de Blokker. Of MPMan straks bij Jack
Volgens mij kan dat niet meer, sinds je je bankrekening kunt koppelen. Vroeger kon het wel, dan stortte je gewoon een bedrag naar PayPal en dan stond het erop.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:24 schreef Udenn het volgende:
Hallo,
Ik wil graag wat bestellen bij DP maar ik heb geen paypal en begin er ook niet aan, te fraudegevoelig...
is het ook op een of andere manier mogelijk om via prepaid te betalen??
dat je bijv. niet je rek.nr bind aan je paypal account maar dat je even 10 euro stort?
of op een of andere digitale creditcard?
Zal wel van Gilheney zijnquote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:51 schreef mstr het volgende:
Jack heeft scheermesjes (Gilette Fusion) toegevoegd!
Even vragen of het echte zijn
Hmm ziet er prima uit. Maar goed, dan toch beter even navragenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:40 schreef mstr het volgende:
[..]
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21986
Ik heb hem even gemaild netquote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:53 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Hmm ziet er prima uit. Maar goed, dan toch beter even navragen
Had DealPerfect trouwens altijd al een optie om een apart shipping address in te vullen? Toen ik laatst naar dropshipping vroeg zei Jack dat we gewoon het aflveradres aan hem door moesten geven en dat hij het dan zou veranderen. Is wel een stuk handiger zo.
Yup als je naar de checkout gaat dan kan je dropshipping kiezen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:53 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Hmm ziet er prima uit. Maar goed, dan toch beter even navragen
Had DealPerfect trouwens altijd al een optie om een apart shipping address in te vullen? Toen ik laatst naar dropshipping vroeg zei Jack dat we gewoon het aflveradres aan hem door moesten geven en dat hij het dan zou veranderen. Is wel een stuk handiger zo.
Nou, het gaat toch met je emailadres en je wachtwoord?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:38 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat niet meer, sinds je je bankrekening kunt koppelen. Vroeger kon het wel, dan stortte je gewoon een bedrag naar PayPal en dan stond het erop.
Maar wat is er zo fraudegevoelig aan dan?
Het is te hopen, Gilette pompt miljoenen in de ontwikkeling van die mesjes dus namaak zal behoorlijk slechter werkenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:51 schreef mstr het volgende:
Jack heeft scheermesjes (Gilette Fusion) toegevoegd!
Even vragen of het echte zijn
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:59 schreef Udenn het volgende:
[..]
Nou, het gaat toch met je emailadres en je wachtwoord?
er zijn zeker wel nigerianen mensen uit op die gegevens, zetten ze een keylogger op je pc en hoppa, zie je al je geld wegvliegen. daarom ga ik niet aan de paypal..
Ik zou persoonlijk geen paypal-betalingen doen vanuit een gaar internetcafe in lloret, maar denk dat het op een thuis-pc wel mee valt het met risico. Er vanuitgaande dat je een virus-scanner op je pc hebt geinstalleerdquote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:13 schreef Skiet het volgende:
[..]
Haha jij hebt wel een rijke fantasie man! Dus op elke computer waar jij op zit zet je helemaal geen gegevens waar ze iets mee zouden kunnen? Wat een kut leven heb je als ze met zulke gedachten loopt.
Zolang je niet vanalles en nog wat van vreemde sites gaat installeren en e-mails van vreemden gaat openen en vervolgens de attachments gaat openen terwijl je geen virusscanner/firewall hebt ben je behoorlijk veilig.
Maar goed, je zult altijd mensen hebben die niks vertrouwen.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:42 schreef Negentien het volgende:
Weet je/iemand toevallig ook welke iPod-look oortjes het beste zijn qua prijs/kwaliteit? Zijn die van DP iets?
Dus je krijgt helemaal geen boetes bij de douane? De spullen worden enkel in beslag genomen, of zie ik het nu verkeerd?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:43 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Melding van gekregen. Twee lasers. Een in Belgie en een in Nederland. Brief van de douane. Vooralsnog geen boete. Wanneer ik het er niet mee eens was kon ik voor het kantonrecht verschijnen.
Eh... lasers mogen toch wel in België of ook niet?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:43 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Mwah, de chinezen kunnen behoorlijk goed namaken. Dus als Gilette een leuk idee heeft en een goed werkend scheermesje maakt met patenten en alles dan denken de chinezen: patenten daar doen we niet aan. Namaken die hap! En dan merk je vaak geen verschil.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:11 schreef Erasmo het volgende:
Het is te hopen, Gilette pompt miljoenen in de ontwikkeling van die mesjes dus namaak zal behoorlijk slechter werken
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:42 schreef MacorgaZ het volgende:
Geen enkele vraag he (TT)?
Hoe zit kwantumfysica in elkaar dan?
Ik weet het niet helemaal zeker meer, maar in de kwantumtheorie wordt de werkelijkheid op een fundamenteel andere manier benaderd dan in de klassieke natuurkunde. In de klassieke natuurkunde wordt ervan uitgegaan dat er een onafhankelijke werkelijkheid is waarin natuurkundige grootheden continue variabelen zijn, die in elke gewenste combinatie gemeten kunnen worden. Meetonnauwkeurigheden zijn een praktisch probleem. In de kwantumtheorie (althans in de breed aangehangen Kopenhaagse interpretatie van Niels Bohr en Werner Heisenberg) variëren natuurkundige grootheden stapsgewijs (met 1 kwantum tegelijk) en is er geen onafhankelijke werkelijkheid. Door dit tweede fundamentele verschil met de klassieke natuurkunde is het principieel uitgesloten om het effect van degene die waarneemt uit te schakelen: de keuze die de waarnemer doet bij het opzetten van zijn experiment bepaalt in belangrijke mate de uitkomst daarvan. De nauwkeurigheid van de gelijktijdige meting van twee grootheden (bijvoorbeeld plaats en impuls) wordt begrensd door de onzekerheidsrelatie van Heisenberg. De wetmatigheden die deze onzekerheid beschrijven zijn echter wel nauwkeurig en objectief geformuleerd. Op macroscopische schaal is de invloed van kwantummechanische beperkingen op de nauwkeurigheid meestal niet meetbaar en gaat de kwantummechanica over in de klassieke natuurkunde: dat heet het correspondentieprincipe.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:42 schreef MacorgaZ het volgende:
Geen enkele vraag he (TT)?
Hoe zit kwantumfysica in elkaar dan?
En internetbankieren dan? Inloggen op FOK!? etc. Goede virusscanner en opletten wat je doet en dan is de kans dat het fout gaat erg klein.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:59 schreef Udenn het volgende:
[..]
Nou, het gaat toch met je emailadres en je wachtwoord?
er zijn zeker wel nigerianen mensen uit op die gegevens, zetten ze een keylogger op je pc en hoppa, zie je al je geld wegvliegen. daarom ga ik niet aan de paypal..
Internetbankieren is toch anders, ik heb dan zo'n random reader, pasje erin enzo. is toch niet echt fraudegevoelig..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:04 schreef djpdjpnl het volgende:
[..]
En internetbankieren dan? Inloggen op FOK!? etc. Goede virusscanner en opletten wat je doet en dan is de kans dat het fout gaat erg klein.
Offtopic> je woont ook in Uden?
Alles is te kraken he, ook zo'n apparaatje.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:07 schreef Udenn het volgende:
[..]
Internetbankieren is toch anders, ik heb dan zo'n random reader, pasje erin enzo. is toch niet echt fraudegevoelig..
En ja, ik woon in uden, heb op school vroeger nog veel reclame gezien van jullie:P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |