DE OP IS HIER TE VINDEN! 
Wat zit je nou te ouwehoerenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:32 schreef Frankz0rz het volgende:
Als je nou gewoon is de op er gelijk inpleurt i.p.v een kutOP zodat je je eigen TT kan verzinnen
Wie nietquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:33 schreef Pritt het volgende:
De kromme lijkt me geobsedeerd door ons aller Ajax.
Bedankt voor het aanpassen van het TT nummer Sjimz.quote:
De_kromme is Ajacied. Geen grapje.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:33 schreef Pritt het volgende:
De kromme lijkt me geobsedeerd door ons aller Ajax.
Komt Seedorf terug? Daar zou ik echt voor zijn.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:38 schreef jna het volgende:
Heeft Seedorf al getekend?
Je valt in herhaling. Verzin eens wat andersquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Komt Seedorf terug? Daar zou ik echt voor zijn.
Dan heb je eindelijk die gewenste leider. Én een vent met verfijnd vlees aan zijn kuitbeen, goede texture.²
Seedorf is gewoon een echte leider. Kan ik niet vaak genoeg zeggen. Zo'n iemand heb je nodig in de kleedkamer. Hij kan zich uitstekend profileren in de Cocu rol.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:41 schreef jna het volgende:
[..]
Je valt in herhaling. Verzin eens wat anders
Ik doelde meer op je vlees aan de kuit/texture opmerkingquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Seedorf is gewoon een echte leider. Kan ik niet vaak genoeg zeggen. Zo'n iemand heb je nodig in de kleedkamer. Hij kan zich uitstekend profileren in de Cocu rol.²
Ja, als je een algehele analyse maakt van een speler ontkom je hier niet aan. Alles klopt bij hem gewoon. Zeker fysiek. Kijk eens naar die (inheemse) dijbenen van hem. Gigantisch.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:45 schreef jna het volgende:
[..]
Ik doelde meer op je vlees aan de kuit/texture opmerking
Gast, schrijf jij serieus berichten op Fok!sport?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:42 schreef TheClown1 het volgende:
behoorlijk krom maar urby blijft dus. hoorde iets op nos dat ajax de eerste orienteerde gesprek heeft gehad met rijkaard. lijkt dit de interesante optie die zjin zaakwaarnemer bedoelde?
wil je anders overnemen?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:52 schreef Nashje het volgende:
[..]
Gast, schrijf jij serieus berichten op Fok!sport?
Nah ja, dat zegt ook niet alles.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:52 schreef Nashje het volgende:
[..]
Gast, schrijf jij serieus berichten op Fok!sport?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |