Wie is Chris?quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:36 schreef bixister het volgende:
verkeer vind ik ook wel een gekke naam, Chris!
en een broertje 'Eruit'!quote:
haha die 's nog veel beter!quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:26 schreef Poppedein het volgende:
Wij hebben nu een Darin in t kraambed.. is ook wel leuk als broertje voor Erin
Ik heb ook een zwak voor scandinavische jongensnamen. Moet manlief er alleen nog van overtuigen dat hij dat ook heeft.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:17 schreef Pyttpytt het volgende:
Altijd leuk, dat soort combinaties. Vond deze stiekem wel leuk: Bijtje van der Velden... Ik zou het zelf niet kiezen, maar vind het wel leuk klinken.
Heb zelf echte en zwak voor Scandinavische namen. Sverre vind ik erg lief (v dan wel als w uitgesproken), en Emil (nadruk op de e). Maar Marius en Sophie (Soe-fie-je) zijn nog steeds favoriet...
das waar... Sophie is de 2e naam van Amberquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:25 schreef Pyttpytt het volgende:
Vind het jammer dat Sophie zo populair is, maar het is in elk gevale en tijdloze naam, dus dat scheelt...
Dat heb ik hier in het buitenland ook vaak. Ik zeg dan heel duidelijk: Dinges, dat is d-iiiiiiiiiiiii-n-g.-e-s, en dan zetten ze nog die i niet neer. Dove kwartels...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:13 schreef Ca.ra het volgende:
zelfs als ik mijn (meisjes)achternaam spel gaat het fout. Het eindigt op een i en dan zeg ik dus duh-duh-duh-duh-i en mensen schrijven dan duh-duh-duh-duh-i -e. En dat gebeurt HEEL vaak!
Ik ken ook een vrouwelijke Ernie. En haar broer heet...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:07 schreef PM-girl het volgende:
Ik ken geen Erin of Erna, maar wel een Ernie! Echt waar!![]()
Het is een vrouw.
Mijn naam wordt ook altijd verkeerd geschreven, meestal maken ze van de e een i. Ik krijg ook bijna alle mail gericht aan geachte heer.........Het went.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |