Fkn Funnyquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rook tijd.... ben net 45 minuten binnen dus ik sla nog even overquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:20 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
alles well hier beetje brak van gister maar verder wel relaxed en tijd om te roken nu >.<
Mooie OPquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:24 schreef Sgele het volgende:
Orgies zijn er om gezellig te zijn!![]()
Voor de website ga je naar:
http://rodeoortjes.nl/
Een paar ongeschreven maar stiekem toch wel gespoten regelsDe laatste swaffelaar maakt een nieuwe aan (en plaatst even netjes een kringrukspier naar het volgende deel!) "als je ziet dat het condoompje erom is gegaan wie ook daadwerkelijk de laatste neukbeurt heeft is er niks aan de hand." Ben je nieuw? Swaffel eerst dan iedereen
je zegt alweer hoiquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:28 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Rook tijd.... ben net 45 minuten binnen dus ik sla nog even over
En heb dik pijn in mijn keel van het niezen van die KUT HOOIKOORTS!
Arme jongenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:28 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Negerpikkenzuigtijd.... ben net 45 minuten in m'n reet gebeukt, dus ik ga even zuigen
En heb dik pijn in mijn aars van het zaadkloppen van die KUT NEGERTS!
Zo erg ben ik nou ook weer niet hoor!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
Gisteren zo slim geweest om pillen en snuifspul te halenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
je zegt alweer hoi
dan gaat ie nooit weg
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:29 schreef Droxz.nl het volgende:
GVD, ram ik net mijn vinger tussen een 15 cm dikke stalen kluisdeur... GVD!auwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
GVD, ram ik net mijn vinger tussen een 15 cm dikke stalen kluisdeur... GVD!AiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
GVD, ram ik net mijn lul in een 15 mm dikke kont... GVD!verdikkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
GVD, ram ik net mijn vinger tussen een 15 cm dikke stalen kluisdeur... GVD!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
hehe tochquote:
jaja, dat wel hahaquote:
pffff, helemaal geen zin meer vandaag hahaquote:
kook niet ha haquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pffff, helemaal geen zin meer vandaag haha
GVD, ram ik net mijn leuter tijdens het swaffelen tussen een 15 cm dikke stalen kluisdeur... lekkahhh !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
Heb je daar last van ?quote:
jah echt wel... geen mooie dames die hier rond lopen en m'n vriendin zit gewoon thuisquote:
als je nu je pc de diskette station van gebruikt ?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:46 schreef tripack het volgende:
[..]
jah echt wel... geen mooie dames die hier rond lopen en m'n vriendin zit gewoon thuis
Pijnlijkquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als je nu je pc de diskette station van gebruikt ?
Heuh, ik had je nog helemaal niet gezienquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:50 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
pc ... diskettestation .... 2009 ???
zou niet weten waar ik zo'n ding vandaan zou moeten halen
en dan idd zo als sgele het zegt pijnlijk....
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als je nu je pc de diskette station van gebruikt ?
dan vraag je toch of ze even langs komt?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:46 schreef tripack het volgende:
[..]
jah echt wel... geen mooie dames die hier rond lopen en m'n vriendin zit gewoon thuis
Ervaring ?quote:
Gast, als ik m'n leuter erin wil steken sla ik de hele voorkant van die pc aan gortquote:
ssst, hier zijn alle nieuwe pc's nog met diskettequote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:50 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
doe jij nooit bios updates ?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:50 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
zeg maar of ze ff langswiptquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan vraag je toch of ze even langs komt?
hahaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gast, als ik m'n leuter erin wil steken sla ik de hele voorkant van die pc aan gort![]()
!!
hij heeft het over je pc niet je nieuwe mobielquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gast, als ik m'n leuter erin wil steken sla ik de hele voorkant van die pc aan gort![]()
!!
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Heuh, ik had je nog helemaal niet gezien
Mogguh FUBAR
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it aintbroke dont fix itquote:
en anders alleen als ik er echt baat bij heb
#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
ik ken ze ook welquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
die liet ik open voor crazy
maar goed je maakt hem zelf al!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |