alles goed verder kerel >?quote:
jij slaat met die pot toch een homerun.... en die pot moet ergens terecht komenquote:
martel de mensen die op de lijn letten maarquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja heb nu heeel veeel bonbonnetje en echt lekkere slagroom truffels!
ja ben verdwaaldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
Goed bezig!quote:
pfff probeer dat zelf ook, is weer nodig op 1 of andere manierquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:09 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
martel de mensen die op de lijn letten maar
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:10 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ja ben verdwaaldFUBARSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en dank want ik had hetvan tri pack gemist
![]()
Aha, daarom is Bellert er nog nietquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M pakt zijn lul en swaffelt de kringspier van Bellert, en kwam met een "home run" klaar
was rond 22:15 thuis daarna rond 22:45 gaan pittequote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:07 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hahaha, ik had je er ook nog 1 gestuurd... toen zat ik in de trein terug naar huis vanaf A'dam
Oja, daarna nog via internet in de trein nog een PM gestuurd hahaha
Was je alsnog vroeg gaan pitten dan?
pff, echt waar?quote:
SGELEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
SGELEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Tripackquote:
ik ook nietquote:
Geil ben ik altijd, maar buiten dat gaat alles de laatste tijd een stuk beterquote:
Mij niet gek gaan noemen he !!!quote:
Brabanste PIMP!quote:
Begin jij nu ook alquote:
ow dat was hetquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ook niet
maakte hem alleen van gister en eergister af
jahquote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:18 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Geil ben ik altijd, maar buiten dat gaat alles de laatste tijd een stuk beter![]()
![]()
En daar in 020 ook nog alles goed?
weer wat geleerd vandaagquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:18 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Geil ben ik altijd, maar buiten dat gaat alles de laatste tijd een stuk beter![]()
![]()
En daar in 020 ook nog alles goed?
Ja uh....quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Sgele, pak me lul en geef er een slinger aan... GEIL! GRRRRRRRR
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |