nep negerquote:
quote:
hehe dat nr was gewoon goed en origineelquote:Op vrijdag 8 mei 2009 04:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
en wat vind je van Khia (My Neck, My back) of ben je niet van de gangstarap?
give it up do as i say!!!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 04:13 schreef mike_hunt het volgende:
[HOMO]#2395 licking on a .....
En hier verder, bitches!!
Ja klopt DMX Heb ik ook, maar die fucker doet niets meer de laatste tijd. Hij wordt alleen maar gearresteerdquote:Op vrijdag 8 mei 2009 04:24 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hehe dat nr was gewoon goed en origineel
maar echt puur gangsterrap ben ik niet zo van man, kheb wel wat dingen maar niet veel.
kheb meer hiphop/rap, DMX zn eerste cd's zijn zo goed, NAS is voor mij de lyrical man verzamelde echt zijn cds, Ghostface killah vind ik goed, specialy die track met mary , common, mobb deep, lost boys... foxy brown, the firm.... lil kim komt hier níet in huis
give it up and let me have my wayquote:
ja man DMX echt zonde..want vind hem fucking talented...maar ja, q-tip schiet me ook nog te binnen, en warren G - regulatooooooooooors!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 04:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja klopt DMX Heb ik ook, maar die fucker doet niets meer de laatste tijd. Hij wordt alleen maar gearresteerdvan Nas alleen eerste cd... hij gaat nu scheiden van Kelis. haha Ghostface Killah vette shit
![]()
Zelf vind ik Foxy Brown (I'll be good etc) Litl Kim eerste album alleen wel goed hahah
maar ja ik heb vele smaken. R&B, Jazz, hiphop etc.. hahah
la da dada daaaquote:
tering warren G.. dat uit de oude doosquote:Op vrijdag 8 mei 2009 04:36 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ja man DMX echt zonde..want vind hem fucking talented...maar ja, q-tip schiet me ook nog te binnen, en warren G - regulatooooooooooors!
hehehe foxy brown- I'll be good is me track van haar! die beat, die clip, kvond haar toen lekker...voordat ik wist hoe ze er echt echt echt uit zag she mean
lil kim alleen de eerste cd, i got no time for fake niggaz just....on these real niggas..from east to west coast spread love son.
xscape schiet me nog te binnen...en nicole wray
mah ja...RnB/hiphop/ Reggaeton en pop/rock Español is me ding.... soms een enkel uitstapje hehe..eclectish...binnnen mijn eigen voorkueren
je herkende hetquote:Op vrijdag 8 mei 2009 04:40 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
la da dada daaa
my life my life my life my life....in the sunshine
Life can be only what you make it, when you're feelin down you should never fake it
Say what's on your mind, and you'll find in time
That all the negative energy It would all cease
And you'll be at peace with yoursélf
you won't really need no one else
Ciao hombre,quote:Op vrijdag 8 mei 2009 04:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
tering warren G.. dat uit de oude dooswel goeie shit..hahah
Xscape - just kick it hahah
geweldig!!
Ik spreek je gauw weer...taxi heeft gebeld die staat over 15 min. voor de deur...moet nog eten Spreek je..![]()
Dhuuu......quote:Op vrijdag 8 mei 2009 04:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
give it up and let me have my way![]()
OMG je herkent Erotica
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:13 schreef Ang3l het volgende:
Mogguh
*word weer heerlijk wakker met Mex op MSN*
Omdat uuuuh... ik dan kan schelden!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:14 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Je vond hem toch stom? Hoe kun je dan heerlijk wakker worden?
Genoeg te doen, ik hoor het alquote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:29 schreef Ang3l het volgende:
Vanavond naar een tentoonstelling van 1 vd dansers in een galerie.
Morgen concert van Vive la Fete met de ex
Zondag premiere van TMM's stuk
Neem een vrije dag, zou ik zeggenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:34 schreef Ang3l het volgende:
Ahhh....ik wil niet naar mijn werk... the conversation kinda got serieus
Een vriendin van me raadde mij ook vive la fete aan maar ik kan nietquote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:29 schreef Ang3l het volgende:
Vanavond naar een tentoonstelling van 1 vd dansers in een galerie.
Morgen concert van Vive la Fete met de ex
Zondag premiere van TMM's stuk
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:49 schreef Stroekie het volgende:
zet voor een ieder koffie, thee, water verse jus warme chocolademelk, en voor Baltar hete Cappu klaar
Ik was te laat jaquote:
Stroek, ik kom morgen niet, ik moet naar de dodenherdenking van mijn oomquote:
I know motherfucking fuck is just another fucking word, maar SHUT UP MOTHERFUCKERquote:
Wat houdt je tegen, als je je verveelt?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:08 schreef Cairon het volgende:
Volgende week pas naar Star Trek
Ik wil vandaag al gaan!
Ik wil 'm ook zien, maar ik kan niet dit weekend.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:08 schreef Cairon het volgende:
Volgende week pas naar Star Trek
Ik wil vandaag al gaan!
Volgende week woensdag, donderdag (NL) en zaterdagquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:19 schreef Cairon het volgende:
wanneer is het songfestival eigenlijk?
Hehe, van mij mag je, stalk ik je daar weer verderquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:19 schreef Ang3l het volgende:
O jadat gaat nu natuurlijk de hele maand over die nichterige uberkitsch gaan hier
Ik denk dat ik eeen maand naar het straight topic verhuis
good for you!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:20 schreef Cairon het volgende:
ik ga het ook niet kijken of volgen... because it's fokking LAME!
Pas als Temptation Island terug op de buis komt ga ik weer naar slechte evenementen op TV kijken.quote:
En die gaan dan nog weeeeeken in de gayclubs gedraaid worden met al die gillende hupsels die al die wansmaak van A tot Z mee kunnen brrullenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:20 schreef Cairon het volgende:
ik vind die liedjes die van het ESF komen toch eigenlijk altijd ruk... Lordi inbegrepen.
He he, eindelijkquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:21 schreef Cairon het volgende:
ik heb een nieuwe broek gekocht... en morgen... koop ik nog meer nieuwe kleren want het is een fokking schande hoe ik er bij loop.
WAT?!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:24 schreef Cairon het volgende:
kun je doen, of je kunt gewoon weer naar CoolCat waar je atijd je kleren koopt.
ik weet nog een paar jaar geleden, was er een liedje helemaal hip en happening en draaiden ze het kei-vaak... en ik vond het echt drie keer niks... en toen ik vroeg waar ik het van moest kennen, kreeg ik heel verontwaardigd uitleg dat het de inzending van een of ander oost-europees land was dat had gewonnen. Met een toon die aangaf dat ik een pariah was omdat ik het niet kende en niet fab vond.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En die gaan dan nog weeeeeken in de gayclubs gedraaid worden met al die gillende hupsels die al die wansmaak van A tot Z mee kunnen brrullenEcht... daar zit toch geeneen nummer van kwaliteit bij? EN dat noemt zich dan een SONG-festival
Geen enkele zichzelf respecterende gevestigde artiest wil er aan mee doen. Dat wil wat zeggen over de kwaliteit hoor
Het zijn allemaal niemandalletjes!
Ik ben niet homo genoeg om kleren te kopenquote:
www.asos.comquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:28 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ik ben niet homo genoeg om kleren te kopen
Zie je nou wel dat er niks mis is met de CoolCat... die shirtjes met lelijke opdruk zijn KEI-hipquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:29 schreef MisterO het volgende:
[..]
www.asos.com
Doe daar wat inspiratie op en je wordt vanzelf wel hip.
Nee. tip van mij: ga nooit meer naar de CoolCat, dat zijn sjonnie en anitakleren.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:31 schreef Cairon het volgende:
[..]
Zie je nou wel dat er niks mis is met de CoolCat... die shirtjes met lelijke opdruk zijn KEI-hip
Ja jij vind alles wat kauwgom-pop en glitter is geweldigquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:28 schreef MisterO het volgende:
Ik ga niet WEER een discussie voeren over de kwaliteit van de liedjes van het songfestival.
Ik vind het geweldig, punt.
Dat glittert en glimt en plakt nog meer dan de standaard songfestival-pool man!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:31 schreef Cairon het volgende:
[..]
Zie je nou wel dat er niks mis is met de CoolCat... die shirtjes met lelijke opdruk zijn KEI-hip
Ik zie geen verschil met 9 van de 10 shirtjes op die site en de standaard CoolCat shirtjes anders... het prijskaartje misschien... maar de opdruk is net zo lelijk daar als bij de CoolCat.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:32 schreef MisterO het volgende:
Nee. tip van mij: ga nooit meer naar de CoolCat, dat zijn sjonnie en anitakleren.
Die nummers zijn ook niet fab, of in ieder geval niet lang.... want de meeste van die groepen en artiesten verdwijnen na dat ene door veel nichten gekochte nummer al weer uit de hitlijsten om daarna als eendagsvlieg compleet van de aardbol der muziek te verdwijnen. En dat is niet ergquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:27 schreef Cairon het volgende:
[..]
ik weet nog een paar jaar geleden, was er een liedje helemaal hip en happening en draaiden ze het kei-vaak... en ik vond het echt drie keer niks... en toen ik vroeg waar ik het van moest kennen, kreeg ik heel verontwaardigd uitleg dat het de inzending van een of ander oost-europees land was dat had gewonnen. Met een toon die aangaf dat ik een pariah was omdat ik het niet kende en niet fab vond.
Ik heb geen enkel glimmend en plakkend shirt... en ik heb echt wel CoolCat shirts... denk ik, kweet het niet zeker meer maar volgens mij wel... of ze zijn van de H&M of van de Zara... maar ook heus wel van CoolCat.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat glittert en glimt en plakt nog meer dan de standaard songfestival-pool man!
Please geen asos! PLEASE!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:34 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ik zie geen verschil met 9 van de 10 shirtjes op die site en de standaard CoolCat shirtjes anders... het prijskaartje misschien... maar de opdruk is net zo lelijk daar als bij de CoolCat.
Jij bent bevooroordeeld, met je ESF-modschapquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:38 schreef Tha_Erik het volgende:
I'm with Mr.O, maar ook het punt dat ie zegt dat de discussie niet veel zin heeft. Mensen die een vooringenomen standpunt hebben dat alles en iedereen in en rondom het songfestival fout en kut zijn zullen dat toch niet anders gaan zien. Boeiend. Over twee weken is het allemaal weer voorbij.
Ik heb geen vooringenomeen standpuntt. Ik keek het vroeger met mam best vaak, dus het is een onderbouwd en gegroeid standpunt. Zo heeeel af en toe komt er eens een nr voorbij dat ik denk "Mwah, oke" (Eimar Quin - The Voice) en at dan anders is. Maar de rest is echt kwalitatief op 1 hoop te gooienquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:38 schreef Tha_Erik het volgende:
I'm with Mr.O, maar ook het punt dat ie zegt dat de discussie niet veel zin heeft. Mensen die een vooringenomen standpunt hebben dat alles en iedereen in en rondom het songfestival fout en kut zijn zullen dat toch niet anders gaan zien.
Nee want dan draaien ze ze nog weeeeken in de gaybarretjesquote:Boeiend. Over twee weken is het allemaal weer voorbij.
Je weet dat Rik alle cd's heeft he?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:39 schreef Cairon het volgende:
inderdaad Tha_Erik... wansmaak is ook smaak... en dat moeten we accepteren en omarmen! Want 1994 was een brilliant jaar, en S-Club-7 is het toonbeeld van kwaliteit en succes.
Niet dat ik niet kijk als ik kanquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:40 schreef Peter het volgende:
[..]
Jij bent bevooroordeeld, met je ESF-modschap
Tis leuk om een avondje naar te kijken jah, maar nu zijn het al 3 avonden!... En we weten nu al wie er wint
De enige reden waarom ik zou kijken is met Rik om te lachen om de suffe teksten en pasjes en plaatsvervangende schaamte te voelen als Gerard en consorten NL veertegenwoordigeen en toch in de bottom 2 of zo belandenquote:
Kloptquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geen vooringenomeen standpuntt. Ik keek het vroeger met mam best vaak, dus het is een onderbouwd en gegroeid standpunt. Zo heeeel af en toe komt er eens een nr voorbij dat ik denk "Mwah, oke" (Eimar Quin - The Voice) en at dan anders is. Maar de rest is echt kwalitatief op 1 hoop te gooien
Ik zie een Jay nog geen teksten voor het songfestival schrijven bv. Die zijn te moeilijk.
Ja, en dat is zo kut tussen alle kwaliteitsmuziek die ze in barretjes draaien! Tjonge! Echt een smet op een prachtig wit tafellakenquote:[..]
Nee want dan draaien ze ze nog weeeeken in de gaybarretjes
Als je het als kitsch en camp kan waarderen wel ja. Dat was ook niet mijn opmerkingquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Overigens is het wel een enorm fout nichtenfeest met glitters en glamours natuurlijk en de hoeveelheid kwaliteitsnummers is in verhouding erg klein, maar goed, ik vind het tof.
quote:
Ten eerste! Gerard doet niet meequote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De enige reden waarom ik zou kijken is met Rik om te lachen om de suffe teksten en pasjes en plaatsvervangende schaamte te voelen als Gerard en consorten NL veertegenwoordigeen en toch in de bottom 2 of zo belanden(hihihi ik zei bottom en gerard in 1 zin
)
Oh Pleaaaaassseee, de helft van jou kledingkast is te vinden bij ASOSquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Please geen asos! PLEASE!
Echt, die dingen zijn nog kamper dan coolcat omdat ze nog duur zijn ook!
Het glittert donatella versace-like!Niemand wil dat nog dragen, alleen op de catwalk!
I'm bowlegged & starvingquote:
Ligt er aan naar welke bar je gaat, maar voor de standaard nichtenkroeg geldt dat idd wel jaquote:[..]
Ja, en dat is zo kut tussen alle kwaliteitsmuziek die ze in barretjes draaien! Tjonge! Echt een smet op een prachtig wit tafellaken. Kom nou Ang3l, 90% van alle "hippe" muziek in clubs en barren en disci is kut, daar kan een kutnummer meer of minder niks aan veranderen.
Nice try, but noquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:45 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh Pleaaaaassseee, de helft van jou kledingkast is te vinden bij ASOS
Dwing jij 'm?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:46 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Niet liegen, want je gaat het toch kijken. Ken je daar goed genoeg voor![]()
Vraag en aanbod. Het is zo dat de oostbloklanden een totaal andere smaak hebben en tegenwoordig een grote stempel drukken op de muziek, maar wat je ook ziet is dat de westerse landen nummers insturen die nog best tussen de gewone top40 nummers zouden passen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je het als kitsch en camp kan waarderen wel ja. Dat was ook niet mijn opmerkingIk snap alleen niet dat er niet een songfestival kan zijn of komen met echt kwalitaatief goede en sterke nummers. Qua melodie, qua tekst, qua zang. De helft kan echt nog geen nooit zuiver raken! Het zijn allemaal amateurs.
Vruuuger was alles beter jaquote:Waarom zou dat zo in de jaren gegroeid zijn?
Of was dat altijd al zo? Ik kan me herinneren dat toen ik het met mama keek, in de prehistorie, dat het toen veel beter was. En dat het sowieso meer aandacht kreeg ook, door heel NL en niet alleen de nichten en de kampers.
Nooit van gehoordquote:Zelfde trouwens met de Miss Verkiezing. Dat waren ooit hele happenings op tv.
Toen Angela Visser won wist heel NL haar naam! Waar zijn die gebleven eigenlijk?
Niet eensquote:
Tijdens de halve finales heb ik toch echt tot half tien afspraken staanquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:46 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Niet liegen, want je gaat het toch kijken. Ken je daar goed genoeg voor![]()
En toch ga je het op 1 of andere manier volgenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:48 schreef Peter het volgende:
[..]
Tijdens de halve finales heb ik toch echt tot half tien afspraken staan
O ja, Gordonquote:
Ja maar dat vind ik voor een SONG festival nou juist zo jammer. Dit heeft toch helemaal niets meer met muziek te maken?quote:Ten tweede, het gaat er ook júist om dat het zo lekker fout en campy is!
Precies, de lachfactor is huuuuuuge!quote:Ik zou er niet speciaal voor thuis blijven, maar ik zet het wel aan als ik toch thuis ben. Chipjes erbij, drankje, en gaan met die banaan. En ja, soms vind ik er leuke nummers tussen zitten. Soms mooie, en vaak lekker foute die je dan kan uitlachen
.
Ach, Nederland is donderdag pas als laatst, dus die mis je vast nietquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:48 schreef Peter het volgende:
[..]
Tijdens de halve finales heb ik toch echt tot half tien afspraken staan
Genoeg v-halsjes te vinden op Asos hoorquote:
minimaal uitzending gemistquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:49 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
En toch ga je het op 1 of andere manier volgen
De komst van 1000 oostbloklanden en het verdwijnen van het liveorkest denk ikquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:49 schreef Ang3l het volgende:
Precies, de lachfactor is huuuuuuge!
DAT is het enige waarom ik zou kijken.
Niet de kwaliteit van de nummers en zang.
Maar ooit is het daar wel om begonnen.
What happened?
Is't meer een Oostblok festival dan?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vraag en aanbod. Het is zo dat de oostbloklanden een totaal andere smaak hebben en tegenwoordig een grote stempel drukken op de muziek, maar wat je ook ziet is dat de westerse landen nummers insturen die nog best tussen de gewone top40 nummers zouden passen.
Niet beter, anders.quote:[..]
Vruuuger was alles beter ja.
Voor jouw tijdquote:[..]
Nooit van gehoord.
Getver. Volgens mij moet ik je wel gelijk gaan geven... nou ja, iig realiseer ik mezelf dat dat het laatste jaar was dat ik echt keek. Of me iig kan herinneren wie er won en zo. Behalve Lordi, omdat die zo uit de toon viel. Al was dat ook veelal door het image.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:47 schreef Cairon het volgende:
ESF is ten onder gegaan sinds Dana International won... het had Ijsland moeten zijn die toen won, en niet die post-pre-trans-op met haar veren.
Dana was het teken dat image alles is dat je nodig hebt om te winnen, en je liedje en uitvoering ervan gewoon ruk mogen en kunnen zijn.
En omdat er honderd van die Oost-Europese landjes zijn maken de nummers uit West Europa geen schijn van kans.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Vraag en aanbod. Het is zo dat de oostbloklanden een totaal andere smaak hebben en tegenwoordig een grote stempel drukken op de muziek, maar wat je ook ziet is dat de westerse landen nummers insturen die nog best tussen de gewone top40 nummers zouden passen.
Ik werd al affgeschrrikt door de eerste paar foto's dus moet bekennen dat ik niet ben gaan zoeken of er ergens nog wel toevallig iets fatsoenlijk bij zatquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:49 schreef MisterO het volgende:
[..]
Genoeg v-halsjes te vinden op Asos hoor
Mja. En ik heb toch al vrrij weinig meet het oostblok, dus wellicht dat dat de verklaring is van het feit dat ik het niks meer vind qua kwaliteit. Het vertegenwoordigd kitsch, plaatsvervangende schaamte, (hier) uit-de-tijd zijnde muziek en een x-factorwaardige lachstuip. En dat vind ik dan jammer. Weg kwailiteit, enter campy image en fun!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De komst van 1000 oostbloklanden en het verdwijnen van het liveorkest denk ik. En omdat smaken zo veranderd zijn. Als je in Tsjechië de radio aanzet is het net of je het songfestival luistert. Daar is die foute muziek gewoon in en blijven en lopen ze achter ofzo
.
Tuurlijk, ik shop ook liever in real life, maar als je toch online op zoek bent naar wat leuke, hippere kleding wat niet standaard bij elk Jack and Jones en H&M te vinden is, hebben ze bij ASOS een ruime aanbod hiervan.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik werd al affgeschrrikt door de eerste paar foto's dus moet bekennen dat ik niet ben gaan zoeken of er ergens nog wel toevallig iets fatsoenlijk bij zatDan shop ik liever in real life.
Vroeger waren er veel midner deelnemende landen. Het eerste festival had maar 7 deelnemers, ondertussen zitten we op bijna 45. En in het westen zijn er niet meer landen bijgekomen, itt tot het oosten wat na de val van de Sovjet-Unie uiteen viel in duizend stukjes, die door de jaren heen allemaal mee wilde doen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is't meer een Oostblok festival dan?
Geen wonder dat alles 20 jaar terug in de tijd lijkt
Als je Cool-Cat en C&A maar negeert, komt het wel goed met jequote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:56 schreef Cairon het volgende:
maar bij welke winkel kan ik veilig kleren kopen om het kamper-risico te verminderen?
ik vind het nog altijd grappig dat zelfs het meest corrupte land zich heeft teruggetrokken van het ESF omdat ze het geen zuivere koek meer vonden... Italiëquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vroeger waren er veel midner deelnemende landen. Het eerste festival had maar 7 deelnemers, ondertussen zitten we op bijna 45. En in het westen zijn er niet meer landen bijgekomen, itt tot het oosten wat na de val van de Sovjet-Unie uiteen viel in duizend stukjes, die door de jaren heen allemaal mee wilde doen.
quote:Dagblad De Pers is vanaf maandag alleen nog in de Randstad te krijgen. Daarbuiten kunnen lezers de gratis krant nog wel via internet lezen.
H&M. Zara, Mensroom (is alleeen fokking duur), Jack & Jones, Forecast (soms).quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:56 schreef Cairon het volgende:
maar bij welke winkel kan ik veilig kleren kopen om het kamper-risico te verminderen?
O jaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vroeger waren er veel midner deelnemende landen. Het eerste festival had maar 7 deelnemers, ondertussen zitten we op bijna 45. En in het westen zijn er niet meer landen bijgekomen, itt tot het oosten wat na de val van de Sovjet-Unie uiteen viel in duizend stukjes, die door de jaren heen allemaal mee wilde doen.
Ik zal 't thuis nog wel 's een kans geven, maar mijn eerste indruk was armani en versace trash.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik shop ook liever in real life, maar als je toch online op zoek bent naar wat leuke, hippere kleding wat niet standaard bij elk Jack and Jones en H&M te vinden is, hebben ze bij ASOS een ruime aanbod hiervan.
Kreeg de Maffia geen greep op het ESF?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:59 schreef Cairon het volgende:
[..]
ik vind het nog altijd grappig dat zelfs het meest corrupte land zich heeft teruggetrokken van het ESF omdat ze het geen zuivere koek meer vonden... Italië
Ja, als we Limburg en Friesland nou eens loskoppelenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O jaKlinkt logisch.
Dus willen we het weer op niveau krijgen dan zullen we wat landen hier moeten opsplitsen?
Kunnen we eindelijk Limburg afstoten![]()
Ergens wel leuk dat C&A echt en huuuuge wereldconcern is.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:57 schreef MisterO het volgende:
[..]
Als je Cool-Cat en C&A maar negeert, komt het wel goed met je
Krijgen we Rowen Heze en Twarres op 't songfestivalquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, als we Limburg en Friesland nou eens loskoppelen.
"Hoe kom ik toch aan een sletterig imago op FOK!?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:15 schreef Ang3l het volgende:
Mijn knappe collega vraagt me of ik zin heb om mee naar de stad te gaan.
Dus uh.... doei![]()
geeft niksquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:06 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Stroek, ik kom morgen niet, ik moet naar de dodenherdenking van mijn oom
Maar jij moest dit jaar toch ergens verplicht gaan kijken ?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:19 schreef Ang3l het volgende:
O jadat gaat nu natuurlijk de hele maand over die nichterige uberkitsch gaan hier
Ik denk dat ik eeen maand naar het straight topic verhuis
Daar hoef je niet veel moeite voor te doenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:21 schreef Peter het volgende:
[..]
"Hoe kom ik toch aan een sletterig imago op FOK!?"
Ik mag toch wel naar 'm kijken?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:21 schreef Peter het volgende:
[..]
"Hoe kom ik toch aan een sletterig imago op FOK!?"
Ja met Rik dus.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar jij moest dit jaar toch ergens verplicht gaan kijken ?
Ken je die?quote:
je verheugt je nu al op die van dit jaar?quote:
Jij gaat ook weer voor de herkansingquote:
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij gaat ook weer voor de herkansing
of was de terugreis in de bus terug naar Eindhoven niet voor herhaling vatbaar ?
sterker nog jij MOET daar heenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:21 schreef MisterO het volgende:
Is die kermis zo leuk dan? Misschien moet ik er dit jaar maar eens naartoe..
Whaha, het is wel ver, en het is dé stad om te vermijden voor mij. Moet nog ff kijken.quote:
al denk ik dat die persoon die beweert zichzelf te kunnen rimmen er nu niet meer bij zal zijnquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat sowieso, ik denkd at ik de volgende keer gewoon met de trein terug ga. Als ik ga.
nu pas je dezelfde smoes toe als een fokker enkele jaren geleden ook niet naar T toe durfde te komen uit angst voor tegen het lijf lopen van een anderee fokkerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
Whaha, het is wel ver, en het is dé stad om te vermijden voor mij. Moet nog ff kijken.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:46 schreef Stroekie het volgende:
Zo de overzeese gebiedsdelen zijn ook weer wakker
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:46 schreef Stroekie het volgende:
Zo de overzeese gebiedsdelen zijn ook weer wakker
Heb jij die nou getekend of niet?quote:
Ik heb er al 2 nachtjes geslapenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
hoe was je eerste nacht in je nieuwe huis?
Dus je woont er in feite al? Leuk!! Nu nog zeker alles uitpakken? Of heb je vrijgenomen daarvoor?quote:
Waarom ik meteen aan Just Dance moet denken, weet ik niet..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:52 schreef MisterO het volgende:
downdowndown everybody's falling downdowndown![]()
Zelfde deuntje, zelfde music label, en Space Cowboy tourt zelfs met Gagaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Waarom ik meteen aan Just Dance moet denken, weet ik niet..
Ik had woensdag en donderdag vrijquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dus je woont er in feite al? Leuk!! Nu nog zeker alles uitpakken? Of heb je vrijgenomen daarvoor?
Ben niet zo weg van het nummer. En die crackwhore lijkt wel begin 40 met haar meth facequote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:16 schreef Ang3l het volgende:
"I'm so 2008, you're so 2000 and late"
Ja die regel werkte toen heet nog geen 2008 was, en een beetje toen het 2008 was.
maar nu de single uitkomt in 2009 is het een beetje vreemd he![]()
Ge bent zelluf een joar te loat mens!
o wat fout nummer, hahahah Ze heeft echt een pornokop.quote:
Bonnie!!! hahaha (proostquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:27 schreef Stroekie het volgende:
en speciaal voor Xiance![]()
![]()
kan hij weer heerlijk utihalen
Een gaysauna?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
de zenuwen beginnen al te komen, ik ga morgen maar eens een dagje ontspannen in de sauna morgen is het bear budha dag, dikke mensen dag en mensen die daar van houden
Haar rol als liefje van JR was ook al van hoogstaand niveauquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o wat fout nummer, hahahah Ze heeft echt een pornokop.![]()
Ik heb nog een naaktreportage van haar en haar zusje van tig jaar geleden. (Playboy)
Zij speelde ook in Chorusline. Elke keer als ik haar zie, moet ik aan het liedje denken: 'tits and ass'
En Rosé werkt dat tegen?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij moet die José Bonie hier al op de juiste toonhoogte houden
Ik wil in de zon zitten en Rose drinken maar geen Rose Hoebee. (ik weet niet eeens wie dat is)quote:
heel vroeger hadden we hier ons eerste meidegroepje en dat bestond uitquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik wil in de zon zitten en Rose drinken maar geen Rose Hoebee. (ik weet niet eeens wie dat is)
Joséquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik wil in de zon zitten en Rose drinken maar geen Rose Hoebee. (ik weet niet eeens wie dat is)
en de rest van de zaal zit er vast en zeker voor een anonieme SOA test?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:35 schreef Cahir het volgende:
Ik durf mij niet te laten vaccineren voor hepatitis B. Dan weet de hele zaal gelijk doodleuk dat je gay bent.
Het is zo stom dat alleen homo's het kunnen krijgenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en de rest van de zaal zit er vast en zeker voor een anonieme SOA test?
Mietje.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:35 schreef Cahir het volgende:
Ik durf mij niet te laten vaccineren voor hepatitis B. Dan weet de hele zaal gelijk doodleuk dat je gay bent.
Na 1 minuut heb ik het uitgezetquote:
eh...alleen homos? nee johquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:40 schreef Cahir het volgende:
[..]
Het is zo stom dat alleen homo's het kunnen krijgenAnders zou ik zo zijn gegaan. En ik kan ook nergens vinden of vaccineren tegen hepatitis A zinnig is.
Oiquote:
Ola tudo bem (alles goed)quote:
sím irmão tudo 'sta bem aki e aí?quote:
Homo's, verplegers, politie-agenten, hulpverleners, beveiligers... Veel beroepsgroepen krijgen een hep-B injectie hoor. Voor Homo's is het alleen gratis bij de GGD.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:35 schreef Cahir het volgende:
Nou jah, je kan ook verkleed gaan als een hoer of junkie of zwerver of verpleger of toerist.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:35 schreef Cahir het volgende:
Hetero's niet?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:17 schreef Peter het volgende:
[..]
Homo's, verplegers, politie-agenten, hulpverleners, beveiligers... Veel beroepsgroepen krijgen een hep-B injectie hoor. Voor Homo's is het alleen gratis bij de GGD.
En wat is nou 3x spuiten als je daarna voor tientalle jaren vrij bent van een enge ziekte als Hepatitis B? Een ziekte die je al kunt krijgen als je een wondje op je vinger hebt en het virus is op een tafel gehoes die jij vast hebt?
Wat is dat nou weer voor onzinquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:40 schreef Cahir het volgende:
[..]
Het is zo stom dat alleen homo's het kunnen krijgen![]()
quote:
todo bien gracias :-)quote:
Je kan gewoon telefonisch een afspraak maken, je gaat erheen, neemt de prik, en de dokter is de enige die ervan weet.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:40 schreef Cahir het volgende:
[..]
Het is zo stom dat alleen homo's het kunnen krijgenAnders zou ik zo zijn gegaan. En ik kan ook nergens vinden of vaccineren tegen hepatitis A zinnig is.
Ja, maar aangezien ik nog laat uit eten ging. (rond 23.30 uur) lag het toch best wel zwaar op de maag vanochtend.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:45 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
todo bien gracias :-)
y tu? dormirse bien?
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, maar aangezien ik nog laat uit eten ging. (rond 23.30 uur) lag het toch best wel zwaar op de maag vanochtend.![]()
Straks trainen.
Ik heb ipv 3 zelfs 6 prikken gehadquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:52 schreef mike_hunt het volgende:
heeft hier iedereen ook de prikken gehaald?
Je kunt zelfs via internet een afspraak maken:quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
Je kan gewoon telefonisch een afspraak maken, je gaat erheen, neemt de prik, en de dokter is de enige die ervan weet.
6 prikken? Wisten ze dat je zo'n skank was dus dat ze dachten dat je er wel meer nodig had?quote:
hahaah man of mietje? wat grappig.. ik klikte, zie je meteen zo'n emo handtas staan.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:59 schreef Peter het volgende:
[..]
Je kunt zelfs via internet een afspraak maken:
http://www.manofmietje.nl/
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahaah man of mietje? wat grappig.. ik klikte, zie je meteen zo'n emo handtas staan.
Ik heb toen ik klein was al 3 prikken gehad, maar daar kwam ik vorig jaar pas achter nadat ik alweer 3 nieuwe prikken had gehadquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
6 prikken? Wisten ze dat je zo'n skank was dus dat ze dachten dat je er wel meer nodig had?![]()
![]()
just kiddin'
6 voor hepa B?
Ben je ook voor de anderen ingeent?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:08 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb toen ik klein was al 3 prikken gehad, maar daar kwam ik vorig jaar pas achter nadat ik alweer 3 nieuwe prikken had gehad
Nope, die waren 90 euro, (alleen hepb wordt vergoed) en daar moet ik even voor sparenquote:
word dat vergoed door het ziekenfonds? hep.b.? das netjes! hier heb ik via werk al gedaan. Alleen B, maar wil de rest ook.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nope, die waren 90 euro, (alleen hepb wordt vergoed) en daar moet ik even voor sparenjij?
Gotta catch 'em all!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
word dat vergoed door het ziekenfonds? hep.b.? das netjes! hier heb ik via werk al gedaan. Alleen B, maar wil de rest ook.
hep.b is gratis voor risicogroepen. Binnenlopen bij de ggd/soa-poli en voilaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
word dat vergoed door het ziekenfonds? hep.b.? das netjes! hier heb ik via werk al gedaan. Alleen B, maar wil de rest ook.
Hij wil de restquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:35 schreef Peter het volgende:
[..]
hep.b is gratis voor risicogroepen. Binnenlopen bij de ggd/soa-poli en voila
Ik ben zo vaak geprikt...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:52 schreef mike_hunt het volgende:
heeft hier iedereen ook de prikken gehaald?
Had je beter via de ggd kunnen doen had je twinrix gehad dat is Hep. b en Aquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Met bijbetaling toch? (lees dat ook nu pas, zeggen ze er bij de ggd helemaal niet bijquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:45 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Had je beter via de ggd kunnen doen had je twinrix gehad dat is Hep. b en A
Bij mij hebben ze dat wel gezegdquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:23 schreef Peter het volgende:
[..]
Met bijbetaling toch? (lees dat ook nu pas, zeggen ze er bij de ggd helemaal niet bij)
A ook gedaan dan?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:27 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Bij mij hebben ze dat wel gezegd, maar ik vroeg er ook naar.
Dat vrouwtje had wel over een twinrix. Owja nu begrijp ik dat formuliertje van Zilveren Kruis destijds van 100+ euroquote:
Dat heb ik dus ookquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:18 schreef Desmonkey het volgende:
Ik ben echt als de dood voor injectienaalden dan heb ik liever een messteek. Heb echt 4 keer rond het GGD-gebouw gelopen
Ik heb alleen Bquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:32 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Dat vrouwtje had wel over een twinrix. Owja nu begrijp ik dat formuliertje van Zilveren Kruis destijds van 100+ euro, twas van die twinrix.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:17 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
sím irmão tudo 'sta bem aki e aí?
jejeje, ook weer aanwezig :-)quote:
si even omkleden en zo, en dan uit denk ik ? Maar twijfel nogquote:
ja dunno man, het is vandaag beetje frisjes avondje toch in lisboa?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
si even omkleden en zo, en dan uit denk ik ? Maar twijfel nog
ik ben in london voor werkquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:24 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ja dunno man, het is vandaag beetje frisjes avondje toch in lisboa?
zeur niet! Londen is leuk maar ja ik heb het makkelijk praten natuurlijk ik was in goed gezelschapquote:
whahah... strooide ik zout in de wond...? desculpa jejejequote:
ik ben morgen in goed gezelschapquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:45 schreef samjustme het volgende:
[..]
zeur niet! Londen is leuk maar ja ik heb het makkelijk praten natuurlijk ik was in goed gezelschap
dus monogaam voor effquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik ben morgen in goed gezelschapR is onderweg
Ik zou daarheen gaan maar hij moet naar zijn vader in Portugal dus hij komt hier heen
ja heel erg, saudade is erg op het moment.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:49 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
whahah... strooide ik zout in de wond...? desculpa jejeje
wanneer ga je weer terug?
en liefde bedrijven inplaats van gewoon seksquote:
het is bijna liefquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:57 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en liefde bedrijven inplaats van gewoon seks![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
aww okay sucks man,quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja heel erg, saudade is erg op het moment.
Ik ben bezig met een sabbaticalyear, hoop dat ik het krijg en anders juli en augustus wil ik naar huis. Maar moet ook een paar weken naar Bolivia met R. en naar Brasil dus dat wordt weer veels te druk
ik ben soms best wel liefquote:
als ze maar door gaan dit keerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:00 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
aww okay sucks man,
maar ook leuke dingen in het vooruitzicht zo te zien :-)
ik dacht dat je al big boss was, in welk richting werk je eigenlijk.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
als ze maar door gaan dit keerde big boss is niet zo blij met mijn plannen
mmmm ja maar ik heb nog 1 of eigenlijk 2 bosses boven me, en welke richting dat weet je bestquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:10 schreef samjustme het volgende:
[..]
ik dacht dat je al big boss was, in welk richting werk je eigenlijk.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
mmmm ja maar ik heb nog 1 of eigenlijk 2 bosses boven me, en welke richting dat weet je best
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:15 schreef samjustme het volgende:
[..]
kan me niet meer herinneren, wat was het ook alweer dan.
okequote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik PM het je wel als je het echt wil weten, goi het hier niet neer
OK je hebt PM, het is van Portugal en niet NL dan hequote:
ik heb de hele avond bij een klant gezeten en ben nog steeds bezig..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
lees eens terug. Had vanmiddag wat voor je gepost
Ik denk jij niet goed schrijf kunt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:32 schreef samjustme het volgende:
Ik dacht dat hoeren paartje weg waren, blijkbaar niet jammer.
Maar ja ik ga vandoor slapen
leuk dat je weer even komt kijkenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:33 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Ik denk jij niet goed schrijf kunt.
Wat zeg je nou?
PIETERRRRRRRRRRRquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:33 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Ik denk jij niet goed schrijf kunt.
Wat zeg je nou?
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:37 schreef Pieter. het volgende:
En X.natuurlijk.
Life's good, retedruk, hetzelfde geldt voor Dirk.
Afgelopen zondag naar Londen geweest (Hustlaball --> zie youtube) en nog maar 1 maandje en dan gaan we trouwuh!
geed dirk een kus van mequote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:37 schreef Pieter. het volgende:
En X.natuurlijk.
Life's good, retedruk, hetzelfde geldt voor Dirk.
Afgelopen zondag naar Londen geweest (Hustlaball --> zie youtube) en nog maar 1 maandje en dan gaan we trouwuh!
Ow please... laa je toch niet zo kennenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:32 schreef samjustme het volgende:
Ik dacht dat hoeren paartje weg waren, blijkbaar niet jammer.
Maar ja ik ga vandoor slapen
Ik moet er ineens aan denken dat ik maandag bij de kaakchirurg moet zijn voor extractie van twee verstandskiezenquote:
Ach wat een mieterse dagbestedingquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:42 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik moet er ineens aan denken dat ik maandag bij de kaakchirurg moet zijn voor extractie van twee verstandskiezen![]()
Gaafquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:39 schreef Pieter. het volgende:
Zo, hier nog even een filmpje voor het slapengaan:
Have fun en tot later!!
kan ik morgen pas lezen. Kan wel fok maar geen meel og phonequote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:42 schreef Xiance het volgende:
stroek zie je meel!
Wat kun je daar allemaal mee?quote:
er staat niets in wat niet kan wachten hoorquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan ik morgen pas lezen. Kan wel fok maar geen meel og phone
ieder zijn eigen smaak, ben wel blij dat ik niet gegaan ben als ik dit zo zie. Dit is geen belediging, het is gewoon mijn smaak nietquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:39 schreef Pieter. het volgende:
Zo, hier nog even een filmpje voor het slapengaan:
Have fun en tot later!!
mooi zo!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:52 schreef Xiance het volgende:
[..]
er staat niets in wat niet kan wachten hoor
quote:
Die kun je zelf ook bekijken op http://justbeautifulmen.blogspot.com/.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dit is wel een heel ander plaatje dan de laatste tijd. waren de blote kerels op?
Da's wel veul...quote:
koffie makenquote:
zou die ook R van de airport kunnen ophalen ?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
koffie makenik ga hem gelijk halen morgen
het is zaterdag, doe het zelf wel. Maar het zou wel leuk zijn als ie een dinner met kaarsen zou kunnen maken voor als we terug komenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zou die ook R van de airport kunnen ophalen ?
Ja halloquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Die kun je zelf ook bekijken op http://justbeautifulmen.blogspot.com/..
Nee dit keer was het de 360 weerquote:Op zaterdag 9 mei 2009 03:15 schreef wonderer het volgende:
Hey bitch, was je tv kijken? hahah.
/mike-mode
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |