quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geen ideeik mis d'r wel een beetje.
Ik ga wel mijn bed opzoeken in ieder geval.quote:
Mooi, ik kom er aan.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ga wel mijn bed opzoeken in ieder geval.
ja das ook weer waar, maar hier is het 9 uur geweest hahahquote:Op vrijdag 8 mei 2009 03:00 schreef swarmahoer het volgende:
dude, het is 3 uur snachts, wat verwacht je
Toen die rage aan de gang was dat iedereen moggel riep is er hier (in het cafe) een gelijk op zijn muil geslagen omdat hij dacht dat voor mongool uitgemaakt werdquote:
Ja, tuurlijk. Gelijk meppen, met de botte bijl meer plezierquote:Op vrijdag 8 mei 2009 07:47 schreef jagga het volgende:
[..]
Toen die rage aan de gang was dat iedereen moggel riep is er hier (in het cafe) een gelijk op zijn muil geslagen omdat hij dacht dat voor mongool uitgemaakt werd
Boerenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 07:50 schreef jagga het volgende:
Hier zijn het boeren wat de klok slaat, en met wat bier in de strot...
Tja het blijven boeren
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 07:56 schreef jitzzzze het volgende:
Rijd er net zo'n boomknuffelaar voor me. Komen we bij het stoplicht met een gangetje van 50/60; en het licht springt op oranje, gaat die bosmongool direct vol op z'n rem staan op van dat weggefreesde wegdek
Mijn BMW, wat doe je
Ja, en het dan raar vinden als ik toeterend en gebarend 3 cm van z'n achterbumper eindig.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:11 schreef jagga het volgende:
[..]
Té herkenbaar, van die angsthazen die meteen "het anker uitgooien"op het moment dat het net op oranje springt...
Zo vervelend
Het is niet cool om jezelf toe te juichen, first thing in the morningquote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:52 schreef jagga het volgende:
En Gup...?
Hoe was het nou afgelopen gisteren?
Details willen we !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |