!!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
En er is geen betere Fries dan een Dooie Fries!
Alleen doutzen is een goeie friesquote:
Nastyquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja die had er zin in hoor! Hij begon zelfs opeens limonade te spuiten!
Blijf je zo onaardig tegen me doen?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
En er is geen betere Fries dan een Dooie Fries!
Ach Ludo, de tragiekquote:
Ik ben nu juist aardigquote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Blijf je zo onaardig tegen me doen?
Direct uit de uiers?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb het anders met plezier gedronken hoor
ik had pics verwacht van je, jammer gersquote:
Bijna?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ach Ludo, de tragiekik zou bijna mijn warme levensechte genotsgrotje aanbieden uit medelijden.
mag niet van danny het is hier geen babes en hunksquote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:06 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik had pics verwacht van je, jammer gers
Je zag mijn naam in de AT verschijnen. Ontken het maar niet.quote:
Ah, dat was het!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarschijnlijk verveelde je je.. En vond je dat dit topic wel wat blauw kon gebruiken!
Ja kom op he, je moet toch iets meer moeite doen hoorquote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bijna?
Tevens ga ik zo slapen omdat er ene onverlaat is geweest die het nodig heeft geacht om om 8:45 een college over Helmondse comazuipers op de middelbare school heeft gepland en mijn avond toch naar de filistijnen is.
Te zijner tijd.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja kom op he, je moet toch iets meer moeite doen hoor!
Middelbare schoolquote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:10 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben trouwens over precies 2 maanden jarigen ik heb over minder dan een maand al vakantie
en ik hoor over 1 maand en 10 dagen of ik geslaagd ben
Mag het ook van mijn vrouw zijn?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:10 schreef gers het volgende:
newbies moeten verplicht tieten posten
mag uiteraard van je vriendin/zusje/buurmeisje
quote:
als ze geen vlot kapsel heeft + hangtietenquote:
En daarna ga je naar?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:10 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben trouwens over precies 2 maanden jarigen ik heb over minder dan een maand al vakantie
en ik hoor over 1 maand en 10 dagen of ik geslaagd ben
Eigenlijk mag allesquote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:09 schreef sjimz het volgende:
Kan iemand mij hier even kort de gedragsregels uitleggen in dit puike topic?
Beste tijd van mijn leven.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Middelbare school
Die goede gouden oude tijd.
ja zoietsquote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Eigenlijk mag allesmaar probeer swarmahoer niet boos te maken want dan besproeit 'ie je met notes of probeert hij je een ban aan te naaien
eat mequote:
Ik verheug me er nu al opquote:
Als ik slaag is die tijd voorbijquote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Middelbare school
Die goede gouden oude tijd.
Daarna ga ik op vakantie naar Spanjequote:
Ik neem het je nog steeds kwalijk hoor. Gelukkig was die 48 uur in het weekend, wanneer ik een leven heb..quote:
Ik ook beidequote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:13 schreef Breathtaking het volgende:
Daarna ga ik op vakantie naar Spanjeen daarna naar Groningen.
dat uitshirt toen der tijd was best vetquote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:14 schreef sjimz het volgende:
Toen ik op de middelbare school zat won Ajax tenminste nog de Wereld Beker
Datenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik ook beide. Al zit ik al in Grunn
Ssssshtquote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:14 schreef LudoSanders het volgende:
Het voornaamste discussieonderwerp gaat over het wel of niet bestaan van de holocaust.
mwa dat vind ik dan weer niet zo grappig, de mensen die het ontkennen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:14 schreef LudoSanders het volgende:
Het voornaamste discussieonderwerp gaat over het wel of niet bestaan van de holocaust.
Ik denk dat het verhaal van kapitein Ortega best eens waar zou kunnen zijn.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
mwa dat vind ik dan weer niet zo grappig, de mensen die het ontkennen.
Maar laten we het over iets anders hebben.
Ben ik dan wel de eerste?quote:
Had jij het daar niet al eens een keer eerder overquote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik denk dat het verhaal van kapitein Ortega best eens waar zou kunnen zijn.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
mwa dat vind ik dan weer niet zo grappig, de mensen die het ontkennen.
Maar laten we het over iets anders hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |