abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68796589
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 02:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik weet het ook allemaal niet joh, ik mis gewoon duidelijkheid.
Ja dat is het ook..

maar BUNKER_POLL wijst in mijn ogen naar een poll.. ik heb die van maak samen een FOKopdracht ook maar gedaan
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_68796595
vla + blindoek en iemand die niet kan leiden is ook leuk
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_68796618
zat te denken..

Eline samen met Peter (Eline is soft en peter kan moeilijk de leiding over laten aan een ander)
Jeroen en Pim (Jeroen miept en verprutst en is hysterisch en pim spreekt amper )
Amber en Marielin (Amber kwekt zo hard en veel dat marielin haar amper kan volgen)
pi_68796643
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 02:36 schreef Dottey het volgende:
zat te denken..

Eline samen met Peter (Eline is soft en peter kan moeilijk de leiding over laten aan een ander)
Jeroen en Pim (Jeroen miept en verprutst en is hysterisch en pim spreekt amper )
Amber en Marielin (Amber kwekt zo hard en veel dat marielin haar amper kan volgen)
Als jij nog even gaat nadenken, dan ga ik langzaam maar zeker de luiken sluiten
pi_68796668
ik lees net dat de briljante ideeen gewoon naar de redactie gestuurd moeten worden dus dat doe ik dan maar!
pi_68796702
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 02:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Als jij nog even gaat nadenken, dan ga ik langzaam maar zeker de luiken sluiten
tja..

ik ben niet blond... ik denk wel eens na..
wat vind je over het algemeen van het spel?
  vrijdag 8 mei 2009 @ 03:15:14 #127
254306 wicky.
*-> Enjoy your Life <-*
pi_68796779
Ik vind het een Top! idee

Regie, jullie kunnen het !!!

Ik ga ervan tussen slaap lekker allemaal
Start the Day with a Dance and Living Day by Day
pi_68796849
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 03:15 schreef wicky. het volgende:
Ik vind het een Top! idee

Regie, jullie kunnen het !!!

Ik ga ervan tussen slaap lekker allemaal
ja

hoop dat het lukt soon..
nu ze nog met 6 zijn is het leukste!
pi_68796905
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 02:57 schreef Dottey het volgende:

wat vind je over het algemeen van het spel?
Ik vind het concept goed, de deelnemers minder aansprekend. Pim is mijn favo ventje, Jeroen "de psychopaat" speelt het het best. Van de dames lijkt mij Eline met haar "ik ben een onschuldig kind" gedrag de meest doortrapte.

Bij de makers van het programma kan ik nog niet echt een heel duidelijke lijn ontdekken. Meer dan eens denk ik dat ze werken volgens het "we doen maar wat opkomt" principe. Het is niet altijd even eenduidig en onvoldoende uitgedacht. Het lijkt een soort van pilot te zijn waar nogal wat in geschoven kan worden als men óf van X óf van Y forse tegenwind of commentaren krijgt.

Regelmatig lees ik hier van de medewerkers "Dit nemen we mee" of "Dit gaan we bespreken". Dat staaft bovenstaande een beetje. Ik denk dat ze zich een klein beetje vertild en verkeken hebben op de hoeveelheid (denk)werk dat zoiets met zich meebrengt.

Desalniettemin vind ik het een leuk programma dat wat mij betreft nog wel even mag blijven. De interactie met het forum (of fora) is leuk en het feit dat streamers een redelijke vinger in de pap hebben maakt het mooi.

Wel graag voor de volgende aflevering één en ander stroomlijnen en net iets beter organiseren. Ik neem dan zeker weer streams. Dat ik het best aantrekkelijk vind blijkt wel uit het feit dat ik voor het eerst van mijn leven meer geld uitgegeven heb aan een rls dan de additionele kosten voor het kijken naar streams.
pi_68796928
hihi..

dat is een mooie beschrijving van het grote spel..

ik had duidelijker moeten zijn.. ik bedoelde wat vind je van mijn opdracht
pi_68796934
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 03:59 schreef Dottey het volgende:
hihi..

dat is een mooie beschrijving van het grote spel..

ik had duidelijker moeten zijn.. ik bedoelde wat vind je van mijn opdracht
Zit ik een heel verhaal voor niets te typen

Jouw opdracht is volgens mij veel te ingewikkeld voor die mensen daar. Ze moeten iedere 30 seconden naar die speluitleg kijken, want onthouden kunnen ze het vast niet? En kijken gaat niet met een blinddoek.

Maar ze kunnen er vas wel één en ander aan "complexiteit" uithalen, zodat het wat simpeler is voor de overlevers.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 04:05:29 #132
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_68796937
Ik denk er ongeveer hetzelfde over
behalve dat laatste
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_68796944
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 04:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Zit ik een heel verhaal voor niets te typen

Jouw opdracht is volgens mij veel te ingewikkeld voor die mensen daar. Ze moeten iedere 30 seconden naar die speluitleg kijken, want onthouden kunnen ze het vast niet? En kijken gaat niet met een blinddoek.

Maar ze kunnen er vas wel één en ander aan "complexiteit" uithalen, zodat het wat simpeler is voor de overlevers.
HELEMAAL NIET..ingewikkeld..
ik heb alleen alles uit gekauwd..

de regie kan zelf bakje vla weg zetten..
aangeven dit moet daar heen .. tijd loopt 2 minuten.. succes..
pi_68796948
De rest is toch simpel....

de een stuurt de ander aan.. de regie laat steeds een nieuwe opdracht beneden komen met attributen..

HALLO .. onze moeders deden zelfs regie over 15 kids met spijkerpoepen.. dan moeten toch ook wel 3 "volwassenen" dat kunnen
pi_68796949
ik zie echt niet in wat complex is trouwens..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')