quote:
Ik vind het concept goed, de deelnemers minder aansprekend. Pim is mijn favo ventje, Jeroen "de psychopaat" speelt het het best. Van de dames lijkt mij Eline met haar "ik ben een onschuldig kind" gedrag de meest doortrapte.
Bij de makers van het programma kan ik nog niet echt een heel duidelijke lijn ontdekken. Meer dan eens denk ik dat ze werken volgens het "we doen maar wat opkomt" principe. Het is niet altijd even eenduidig en onvoldoende uitgedacht. Het lijkt een soort van pilot te zijn waar nogal wat in geschoven kan worden als men óf van X óf van Y forse tegenwind of commentaren krijgt.
Regelmatig lees ik hier van de medewerkers "Dit nemen we mee" of "Dit gaan we bespreken". Dat staaft bovenstaande een beetje. Ik denk dat ze zich een klein beetje vertild en verkeken hebben op de hoeveelheid (denk)werk dat zoiets met zich meebrengt.
Desalniettemin vind ik het een leuk programma dat wat mij betreft nog wel even mag blijven. De interactie met het forum (of fora) is leuk en het feit dat streamers een redelijke vinger in de pap hebben maakt het mooi.
Wel graag voor de volgende aflevering één en ander stroomlijnen en net iets beter organiseren. Ik neem dan zeker weer streams. Dat ik het best aantrekkelijk vind blijkt wel uit het feit dat ik voor het eerst van mijn leven meer geld uitgegeven heb aan een rls dan de additionele kosten voor het kijken naar streams.