Dus jij denkt dat de opdracht mislukt is? Waarom dan, ik heb niet alles gezien.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
lol, dit is wel humor![]()
Dus ze zijn nog steeds bezig? Of krijgen ze na die 12 uur pas te horen dat er teveel steekjes zijn gevallen
Is dat een leukerd of lijkt dat alleen maar zo? Hoe heet hij?quote:
sinds het haar er af is van Peter is hij beter te pruimen jaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:01 schreef Noek het volgende:
[..]
Is dat een leukerd of lijkt dat alleen maar zo? Hoe heet hij?
Dat is Peter.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:01 schreef Noek het volgende:
[..]
Als dat die Peter is dan heb ik niks gezegd heur.
Ik vind hem iig niet leuk. Zijn naam is Peter.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:01 schreef Noek het volgende:
Oh kut.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind hem iig niet leuk. Zijn naam is Peter.
hij wordt leuker hoor ... moet nu tot 6 uur stilstaanquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh kut.
Maar op die foto lijkt die best lekker. Nou ja, weer een vrijdag kapot gemaakt.
er was gisteren vooral onduidelijkheid en dat lag maar deels aan de bewoners. Ik vind dat ze het uiteindelijk best goed gedaan hebben. wmb opdracht geslaagd dus.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat de opdracht mislukt is? Waarom dan, ik heb niet alles gezien.
[ afbeelding ]
Maar de opdracht was toch 24 uur? Nu hebben ze van die 12 uur 8 uur geslapen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:08 schreef Danny het volgende:
er was gisteren vooral onduidelijkheid en dat lag maar deels aan de bewoners. Ik vind dat ze het uiteindelijk best goed gedaan hebben. wmb opdracht geslaagd dus.
Was 24 uur en ze hebben hem ingekort naar 12. Ach ja, als we heel streng zouden zijn was hij mislukt op kleine dingetjes maar ik gun ze die mac wel. Kunnen ze weer een beetje aansterken.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar de opdracht was toch 24 uur? Nu hebben ze van die 12 uur 8 uur geslapen.
met welke reden?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:17 schreef Shauri het volgende:
Goede Morgen.
Nieuwe Poll ivm slagen van de opdracht.
Ik heb nee gestemd.
ik gun het ze ook !quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:15 schreef Rica het volgende:
[..]
Was 24 uur en ze hebben hem ingekort naar 12. Ach ja, als we heel streng zouden zijn was hij mislukt op kleine dingetjes maar ik gun ze die mac wel. Kunnen ze weer een beetje aansterken.
Lijkt me ook beter, doe Eline er maar bij . een uur staan en een uur zitten.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:17 schreef Debbie1977 het volgende:
Zou het geen goed idee zijn om hem nog iets te veranderen de opdracht en dat hij het samen met iemand mag doen, want als je slechte knieen hebt is dit geen goeie opdracht en ook niet haalbaar voor hem.
Ja, zo lust ik er nog wel een. De kijker besloot 24 uur, ze korten het in naar 12 uur, waarvan 8 uur slapen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:15 schreef Rica het volgende:
Was 24 uur en ze hebben hem ingekort naar 12. Ach ja, als we heel streng zouden zijn was hij mislukt op kleine dingetjes maar ik gun ze die mac wel. Kunnen ze weer een beetje aansterken.
zij hebben in de bunker toch niets te maken met wat de redactie doet met de opdracht?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, zo lust ik er nog wel een. De kijker besloot 24 uur, ze korten het in naar 12 uur, waarvan 8 uur slapen.
Aha, ze gaan een poll plaatsen of de opdracht gelukt is. Goeie zaak redactie.
mja, de opdracht was onduidelijk. dat is de fout van FOK! want wij leveren dat ding aan.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:23 schreef Shauri het volgende:
Omdat ze van de hele opdracht een zooitje gemaakt hebben.
Een hoop gezeur en commentaar..........
Daarbij "het elastiekje", "de sokken" om maar wat te noemen.
Zoals ik ze nu hoor praten lijkt het wel alsof ze zelf de regels bepalen.
Dat gevoel had ik gister ook toen ze hun mac lijstje gingen "bestellen".
Het lijken wel een stelletje kleuters.
Dan krijgen ze morgen geen boodschappen geloof ik.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:27 schreef Flabberguest het volgende:
Moeten ze nog wat inleveren als Peter zijn opdracht verkloot?
Wat de sanctie is weten we/ze nog niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:27 schreef Flabberguest het volgende:
Moeten ze nog wat inleveren als Peter zijn opdracht verkloot?
Dingen van boven telden niet mee.quote:
Ik denk meer dat het de onvoorspelbaarheid en inventiviteit is van de mensen die beneden zitten. Gewoon slecht over de uitvoering nagedacht, en gedacht dat ze het wel begrepen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dingen van boven telden niet mee.
De regels waren te onduidelijk, achteraf gezien was het toch niet zo`n goede opdracht.
nee later ... bij het opruimen van alle rotzooi ..quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:36 schreef snetje het volgende:
Amber gaf aan zullen we het waxinelichtje uitdoen? en blies hem zelf uit ... later het elastiekje
Best wel een goede opdracht, maar niet duidelijk omschreven, en voor mij hebben ze het gehaald.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dingen van boven telden niet mee.
De regels waren te onduidelijk, achteraf gezien was het toch niet zo`n goede opdracht.
ja, en als ze er niets over zou zeggen, was het een verwend kind van 8 geweest zeker?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:39 schreef Peter6000 het volgende:
Eline gedraagt zich nu als een kind van 8.
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, wat lekker.
*eigen conclusie maar trektquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:33 schreef D. het volgende:
*weer binnen valt
begrijp ik goed dat er nog wat onduidelijkheid is over of de opdracht geslaagd is of niet?
Trouwens dat 'verwende kind' heeft steeds gevraagd of de anderen ook wat wilden hebben. Ze wilde zelfs toestemming vragen óf dat mocht. Maar dat hoort blijkbaar niemand.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:43 schreef snetje het volgende:
en bij elk hapje hmmmmmmmm hmmmmmmmmmmmm hmmmmmmmmmm
allemaaloverlevers ernaast
ook zoiets ...niemand let daar op elkaarquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:44 schreef blomst het volgende:
over dat elastiekje van Amber, vanmorgen trok Jeroen ook zijn eigen riem los, hij zei nog iets vanoeps, maar niemand daar had het door.
Hij heeft http://nl.wikipedia.org/wiki/Ziekte_van_Osgood-Schlatterquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:41 schreef lies1958 het volgende:
nu met deze opdracht van peter is er toch ook onduidelijkheid. Als ik aan een standbeeld denk is het iets wat totaal niet beweegt. Peter is doorlopen in beweging met zijn lichaam naar links en rechts aan het verplaatsen.
4 uur in de kist gelegen (nou ja, 3 uur en 50 minuten). De bonenopdracht. Kop kaal. 24 uur aan Peter vast.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:49 schreef blomst het volgende:
Heeft Jeroen wel eens een opdracht gehad die er toe deed?
Op de baksteen staan.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:51 schreef Danny het volgende:
[..]
4 uur in de kist gelegen (nou ja, 3 uur en 50 minuten). De bonenopdracht. Kop kaal. 24 uur aan Peter vast.
Dan kunnen ze die opdracht beter intrekken en iets anders verzinnen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:48 schreef Danny het volgende:
Ma
[..]
Hij heeft http://nl.wikipedia.org/wiki/Ziekte_van_Osgood-Schlatter
kan me goed voorstellen dat hij niet zó stil kan blijven staan. Dit is best een kutopdracht voor 'm. Ik heb zelf knieproblemen en ik zou het ook niet volhouden.
Dus niet echt zware opdrachten, die 4 uur grafkist hadden er 12 moeten zijn. Kop kaal was voor voor zichzelf, Bonenopdracht kon hij ook niet volbrengen. en die 24uur vast aan iemand is niet echt zwaar, dus nog geen opdracht die er toe doet volbracht.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:51 schreef Danny het volgende:
[..]
4 uur in de kist gelegen (nou ja, 3 uur en 50 minuten). De bonenopdracht. Kop kaal. 24 uur aan Peter vast.
Hmm, het is een kinderziektequote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan kunnen ze die opdracht beter intrekken en iets anders verzinnen.
Welke bewoner heeft het wel zwaar gehad dan?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:57 schreef blomst het volgende:
[..]
Dus niet echt zware opdrachten, die 4 uur grafkist hadden er 12 moeten zijn. Kop kaal was voor voor zichzelf, Bonenopdracht kon hij ook niet volbrengen. en die 24uur vast aan iemand is niet echt zwaar, dus nog geen opdracht die er toe doet volbracht.
marielin had het behoorlijk zwaar in haar uppie in die isoleercel. dat was imo de zwaarste opdracht ook tot nu toe.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:57 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Welke bewoner heeft het wel zwaar gehad dan?
neuh, hij zal het wel overleven, maar qua ongemak zal hij zo nu en dan even een knie moeten buigen en gewicht moeten verplaatsen. Klein beetje coulance is dus meer dan voldoende.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:57 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Hmm, het is een kinderziektelijkt me niet te ernstig voor de gezondheid dit.
Eline kan bij jouw niets goed doen he?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:48 schreef Peter6000 het volgende:
Eline geeft voor de 20349809342938274890327082317e keer aan, dat ze haar maaltijd graag wil delen.
Peter heeft 8 uur in de kist doorgebracht., een nacht buiten "geslapen"quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:57 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Welke bewoner heeft het wel zwaar gehad dan?
Peter met zijn 8u doodskist ook, maar dat is zijn eigen schuld. Maar alleen Marielin heeft echt moeten ontberen imo.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:58 schreef Danny het volgende:
[..]
marielin had het behoorlijk zwaar in haar uppie in die isoleercel. dat was imo de zwaarste opdracht ook tot nu toe.
Met ducttape niet zo moeilijk hoor.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:02 schreef blomst het volgende:
[..]
Peter heeft 8 uur in de kist doorgebracht., een nacht buiten "geslapen"
Eline 8uur mond houden, niet zwaar, wel moeilijk.
Marielin 24 uur in isolatie.
Ze is zo lievvvvvvvv, the girl nextdoor..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:13 schreef liesje1979 het volgende:
Ik word af en toe gewoon een beetje naar van Eline.
Sorry, ik zie haar niet goed, haar neus zit ervoorquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:12 schreef D. het volgende:
Eline ziet er leuker uit zo zonder die laag plamuur erop
Ze is zooooo lief, dat het gewoon nep lijktquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:14 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ze is zo lievvvvvvvv, the girl nextdoor..
Dat zeg ik.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze is zooooo lief, dat het gewoon nep lijkt
Meisje-meisjes
Woon jij ook in Zonnedael dan?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:14 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ze is zo lievvvvvvvv, the girl nextdoor..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |