abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68819939
Dan weet ik het niet.
pi_68821264
Ik heb beeld, op me werk! Vanavond bhv dienst op een feestje, dus ben blij dat ik wat te kijken heb!
Where facts are few, experts are many.
pi_68822175
Scott Sharp heeft ook een fiets nu Hij is verder ok!
Where facts are few, experts are many.
pi_68822481
Reclame over get your tickets now.

Zou het zo slecht lopen met de laartverkoop voor de wedstrijd dat ze nu nog reclame moeten maken?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_68842915
Zo, ook de T-car van Bobby ligt in puin.. Deze was iets harder dan die van gisteren.
pi_68844459
Das niet zo goed..
Where facts are few, experts are many.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 17:22:17 #32
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_68845746
Pfff, wat een commerciele bende zeg, laten we allemaal naar chevy.com gaan om de Camaro straatuitvoering aan te schaffen, lang leve GM
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_68847108
Doornbos niet mee in de qual? Ik hoorde dat ie als derde zou moeten, maar de nummer 3 is al bezig en das Raphael Matos
Where facts are few, experts are many.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 18:50:46 #34
184465 Migue
Sensuele man
pi_68848227
Hij heeft nog een ruime 5 uur om iig een poging te doen om in de top 11 te komen En anders is er nog altijd bump day, kan ie alsnog pole pakken.

Maar Graham Rahal zegt zojuist dat hij geen t-car heeft, dus die zal Roberto Doornbos nu dan wel hebben.
pi_68849827
De T car had ie toch ook plat gereden?

Nu gebeurd er iig vrij weinig daar.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 20:22:54 #36
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_68851256
Hoe lang mogen ze nog?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 9 mei 2009 @ 20:27:31 #37
184465 Migue
Sensuele man
pi_68851420
Tot 0.00 uur Nederlandse tijd.

Mooie auto heeft TK.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 22:25:13 #38
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_68855917
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 15:26 schreef TagForce het volgende:
Zo, ook de T-car van Bobby ligt in puin.. Deze was iets harder dan die van gisteren.
Toch weer een beslissend momentje...
zonde hoor.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 22:26:13 #39
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_68855954
Ik neem aan dat Doornbos vandaag dus niet gaat kwalificeren?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 9 mei 2009 @ 22:32:57 #40
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_68856290
quote:
Weer pech voor Robert

9 mei 2009 - Robert heeft de muur opnieuw geraakt tijdens de warm up voor de kwalificatie. Hij is ongedeerd. Hij zal de kwalificatie vandaag niet rijden.

Robert Doornbos, No. 06 Newman/Haas/Lanigan Racing Dallara/Honda/Firestone: `Ik heb geen idee wat er gebeurd is. Ik ben enorm teleurgesteld. De mannen heben fantastisch werk verricht om de wagen klaar te krijgen. We hadden een goede first outing. Alles voelde perfect. Ik was net op snelheid toen de achterkant me als het ware inhaalde. Ik weet niet wat er gebeurde. We zullen naar de gegevens moeten kijken. Het is echt super jammer, want ik wilde me vandaag kwalificeren.

Het is nog onbekend wanneer Robert zich gaat kwalificeren.

We houden u op de hoogte via deze website.
'Pech' aldus zijn fansite.
Internet zegt: "Bet some on the team were wishing they had Seabass, Junky or Wilson in the car at this point!"
  zaterdag 9 mei 2009 @ 22:40:13 #41
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_68856605
http://nl.justin.tv/pacecar/popout
code = mundanetv

god, wat zijn Amerikaanse commercials lame!
quote:
Weekend voorbij voor Robert Doornbos
Robert Doornbos zal zich dit weekend nog niet voor de Indianapolis 500 kunnen kwalificeren vanwege de schade aan zowel zijn primaire als zijn reservewagen. Een woordvoerster van het team bevestigde tegenover Trackside Online dat beide wagens terug zijn gestuurd naar de Newman/Haas/Lanigan Racing workshop in Chicago voor uitvoerige reparaties.

Na Doornbos’ crash op vrijdag was zijn primaire wagen al op vrijdagavond terug naar Chicago gestuurd. De beschadigde reservewagen zou inmiddels ook al op weg zijn naar de workshop van het team. In de workshop heeft het team meer mogelijkheden voor het repareren van wagens dan op het circuit zelf.

De crashes van Doornbos hebben ook een groot effect op teamgenoot Graham Rahal. Het team had in Indianapolis slechts één reservewagen bij zich, die Doornbos en Rahal moesten delen. Een vierde wagen van het team staat in de workshop en is al volledig opgebouwd voor de race op de korte oval van Milwaukee. In het geval dat Rahal vandaag of morgen crasht, zal hij geen mogelijkheid hebben om over te stappen naar een reservewagen, omdat zijn racewagen de enige overgebleven NHLR wagen in Indianapolis is.

Voor Doornbos betekent dit nieuws dat hij zich pas in het tweede kwalificatieweekend zal kunnen kwalificeren. Hierdoor staat vast dat hij zich tussen positie 23 en 33 zal kwalificeren, mits hij er dan wel in slaagt om een snelle, probleemloze kwalificatierun te rijden.
Weer valt het allemaal niet op z'n plaats...

[ Bericht 56% gewijzigd door Kleffe_Dop op 09-05-2009 22:51:31 ]
  zondag 10 mei 2009 @ 00:15:51 #42
184465 Migue
Sensuele man
pi_68860313
Graham Rahal op de tweede rij op Indy, maar natuurlijk rijdt hij nog steeds niet voor een topteam...

Mooie kwali weer, ik heb zin in morgen, al zal ik er maar bar weinig meekrijgen. Ik ben benieuwd hoe veel coureurs uit deze top 11 er op bump day uit gaan, de tijden zijn erg langzaam door het weer.
pi_68864636
NHL is in mijn ogen wel degelijk een topteam hoor.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 10 mei 2009 @ 11:33:58 #44
184465 Migue
Sensuele man
pi_68866279
In de ogen van zo ongeveer iedereen die autosport volgt behalve een paar mensen hier...
pi_68867299
tvp
pi_68868986
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 22:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
http://nl.justin.tv/pacecar/popout
code = mundanetv

god, wat zijn Amerikaanse commercials lame!
[..]

Weer valt het allemaal niet op z'n plaats...


Kan hij niet meer verder komen dan P23 ?
pi_68869237
quote:
Op zondag 10 mei 2009 13:34 schreef M.Melandri het volgende:
Kan hij niet meer verder komen dan P23 ?
In qual ja.. In principe erg jammer, want winnaars komen bijna altijd van de eerste 10, dan wel zeker de eerste 20. In 1974 was de laatste winnaar die toen vanaf p25 kwam.. Niet dat ik had verwacht dat ie hem zou winnen, maar kans erop maken nog zou wel leuk zijn geweest voor het kijkplezier Nouja, theoretisch heeft hij nog steeds kans natuurlijk..
Where facts are few, experts are many.
  zondag 10 mei 2009 @ 13:48:08 #48
184465 Migue
Sensuele man
pi_68869378
quote:
Op zondag 10 mei 2009 13:34 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Kan hij niet meer verder komen dan P23 ?
Hij kan op bump day zelfs nog de pole pakken. Zal niet gebeuren, maar het kan wel.
pi_68869509
quote:
Op zondag 10 mei 2009 13:48 schreef Migue het volgende:
Hij kan op bump day zelfs nog de pole pakken. Zal niet gebeuren, maar het kan wel.
Is dat bumpday van de laatste jaren ofzo? Ik heb de wiki net proberen te begrijpen, maar ik snap er eigenlijk nog steeds weinig van kennelijk
quote:
Qualifying procedure
For more information, see Indianapolis 500 pole-sitters

Throughout the years the race has used a number of qualifying procedures. The current four-lap (ten-mile) qualifying distance was first introduced in 1920, and has been used each year since 1939.[3] For most of the post war era, each car, regardless of driver, was allotted three qualifying attempts to make the traditional field of 33.

Drivers line up by speed rank in the order of the day they qualified. Currently, four days of time trials are used: the Saturday & Sunday two weeks before the race, and the Saturday & Sunday one week before the race. The fastest qualifier on the first day of time trials (nicknamed "Pole day") wins the pole position. The polesitter at Indianapolis is held in high prestige and is normally determined 15 days before the race. Drivers who qualify on the second day of time trials line up behind the first-day qualifiers. Third day qualifiers line up behind the second day qualifiers, followed by the fourth day (nicknamed "Bump day") qualifiers. Once the field is filled to 33, the slowest car, regardless of the day it qualified, is "on the bubble." If another car qualifies faster, he/she will bump the slowest driver out of the field.

Since 2005, the four days of qualifying have been split up to generate bumping on all four days:

On pole day, positions 1-11 are open for qualifying
On the second day, positions 12-22 are open for qualifying
On the third day, positions 23-33 are open for qualifying
On bump day, bumping begins immediately once the field is filled to 33 cars.
Where facts are few, experts are many.
  zondag 10 mei 2009 @ 14:03:05 #50
184465 Migue
Sensuele man
pi_68869794
Het is ook heel ingewikkeld, dat nieuwe systeem. Ik snap het zelf ook niet helemaal, maar heb gisteren weer een en ander geleerd. Zo kan op bump day de pole gepakt worden wanneer er 33 rijders sneller zijn dan de polesitter. Dan moet de polesitter dus uit de race gebumpt worden. Erg ingewikkeld en zal ws nooit gebeuren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')