quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:23 schreef 3lmo het volgende:
Ik overweeg trouwens nog hier groene te halen, maar ze zijn toch nep op die website? Maar goed, als je het er niet aan af ziet en ze lopen prima interesseert het mij niet zoveel.
Ha-ha.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:30 schreef 3lmo het volgende:
Nee, ik opende gewoon een nieuw topic voor de lol. Jeweets.
Is wel leukquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:38 schreef Smart_ass het volgende:
Ziet er niet nep uit, maar groene met zwarte rand zijn niet leuk. Als jullie groene all stars vinden (bij voorkeur laag) met groene rand weten jullie me te vinden.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:40 schreef Tanjaa het volgende:
Ik ben 2 weekjes geleden naar Berlijn geweest met school, en ja ik ben ook naar de muur geweest!Maar niet naar de berlijnse muur ( daar ben ik ook heengeweest maar dat is het punt niet), Ik ben naar de allstarmuur geweest =D Er zullen vast wel grotere allstarwinkels bestaan maar dit was de grootste muur die ik van allstars heb gezien en er stonden allemaal special editions tussen:D
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:40 schreef Tanjaa het volgende:
Ik ben 2 weekjes geleden naar Berlijn geweest met school, en ja ik ben ook naar de muur geweest!Maar niet naar de berlijnse muur ( daar ben ik ook heengeweest maar dat is het punt niet), Ik ben naar de allstarmuur geweest =D Er zullen vast wel grotere allstarwinkels bestaan maar dit was de grootste muur die ik van allstars heb gezien en er stonden allemaal special editions tussen:D
[ link | afbeelding ]
( tegenover die muur stond nog een hele muur vol met allstarsmaar daar heb ik geen foto van
Tof dat ze ook allemaal speciale hebben en niet alleen de standaard kleurenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:40 schreef Tanjaa het volgende:
[ link | afbeelding ]
( tegenover die muur stond nog een hele muur vol met allstarsmaar daar heb ik geen foto van
Elke Pro-Sport.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:17 schreef Rikketik het volgende:
Ik vind die van The Who zo gaaf hè? Ik zit er hard over na te denken om ze te halen. Nu nog een winkel vinden waar ze hem hebben. Iemand een idee? Anders bestel ik ze wel via eBay of zo.
Ben zo blij met m'n nieuwe Ozzies! Kan zijn dat ik die van the Who ook heb gezien op de site waar ik deze vandaan heb.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:17 schreef Rikketik het volgende:
Ik vind die van The Who zo gaaf hè? Ik zit er hard over na te denken om ze te halen. Nu nog een winkel vinden waar ze hem hebben. Iemand een idee? Anders bestel ik ze wel via eBay of zo.
Wat tofquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:40 schreef Tanjaa het volgende:
[ link | afbeelding ]
Die tassen zijn wel tof ja, alleen best duur of niet?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
En die tassen zijn trouwens ook altijd leuk!
Die zijn ook best duur ja.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:21 schreef S-Two het volgende:
[..]
Die tassen zijn wel tof ja, alleen best duur of niet?
Okay, thanx! Ik zal d'r nog eens over nadenken, maar ik ben er bijna zeker van dat ik hem koop.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |