Ik dacht dat Victor Valdés sexy was, maar dit..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:07 schreef Grulez het volgende:
Als we toch userfoto's aan het posten zijn.
[ afbeelding ]
Ik mocht em eigenlijk niet posten van sjimz, maar ok.
Inderdaad, pakken, grijpen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het komt van tomar, werkwoord. Grijpen of nemen. Het is meer van Grijp! We gaan naar Rome!
In het Spaans is het iig logisch.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:07 schreef Grulez het volgende:
Als we toch userfoto's aan het posten zijn.
[ afbeelding ]
Ik mocht em eigenlijk niet posten van sjimz, maar ok.
Nooit gewetenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het komt van tomar, werkwoord. Grijpen of nemen. Het is meer van Grijp! We gaan naar Rome!
In het Spaans is het iig logisch.
Mwah ik dan eerder aan SC Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Volgens mij is Shakhtar de club die het meest vaak verkeerd geschreven wordt.
hehe who cares. Typo nazi's allemaal.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Volgens mij is Shakhtar de club die het meest vaak verkeerd geschreven wordt.
Daar valt het niet op als je een lettertje vergeet.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:17 schreef Grulez het volgende:
[..]
Mwah ik dan eerder aan SC Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch.
Sorry het is: Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwyll llantysiliogogogochquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:17 schreef Grulez het volgende:
[..]
Mwah ik dan eerder aan SC Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch.
Bij Sjaktar wel?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Daar valt het niet op als je een lettertje vergeet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |