Alweer die stomme photoshop?quote:
Stiekem dacht ik dat al.quote:
Ik zie nu pas dat het hier staat. Was eigenlijk in KLB SC bedoeld.quote:
Dat nummer is echt zo oudquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:09 schreef Kopbal het volgende:
Ik heb eindelijk dat nummer gevonden waar ik naar op zoek was, waar Fok al niet goed voor is.
Laten we dat maar niet doen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:14 schreef RayMania het volgende:
[..]
Misschien moet je wat vaker in de Arena komen
In iedereen zit een stukje Ajacied. Je moet er alleen achter komen.quote:
Ik ken dat nummer al bijna anderhalf jaar ofzo.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:14 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat nummer is echt zo oud. Misschien moet je wat vaker in de Arena komen, daar draaien ze 'm al het hele seizoen onder een Adidas-reclame. Wel leuk nummer trouwens.
Wanneer komt die nieuwe mix nou?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ken dat nummer al bijna anderhalf jaar ofzo.
Ohja die ben ik helemaal vergeten up te ladenquote:
Ik moet nog zoveel doen van het weekend, school .. .quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:22 schreef RayMania het volgende:
Allebei de pizzavrienden tot de kerst, volgens mij. Laten we het daarbij maar houden en weekend vieren.
Je hebt m gewoon al afquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ohja die ben ik helemaal vergeten up te laden.
Nieuwe mix is wel zomers hoor.
Ah leukquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ohja die ben ik helemaal vergeten up te laden.
Nieuwe mix is wel zomers hoor.
Waar te downloaden?quote:
Hele vette foto!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:46 schreef Aanvoerder het volgende:
En herinneren jullie deze nog:
[ afbeelding ]
Nog niet dus, omdat hij hem niet heeft geupload.quote:
Misschien moet ik gewoon leren teruglezen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:15 schreef Breach het volgende:
[..]
Nog niet dus, omdat hij hem niet heeft geupload.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:41 schreef SCH het volgende:
VBL-awards 2009 - Het Ultieme Stemtopic
Hey kereltjes, stemmen maar
Aan mij zal het niet liggenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:37 schreef toma het volgende:
[..]yeah genomineerd.
hopelijk win ik m dit jaar wel
Ik heb niet op jou gestemd omdat ik dacht dat iedereen wel op jou zou stemmen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:37 schreef toma het volgende:
[..]yeah genomineerd.
hopelijk win ik m dit jaar wel
LOL dacht ook die toma krijgt alle stemmen dus stem ik maar op KZquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:40 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik heb niet op jou gestemd omdat ik dacht dat iedereen wel op jou zou stemmen.![]()
ja zo win ik nooit hequote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:40 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik heb niet op jou gestemd omdat ik dacht dat iedereen wel op jou zou stemmen.![]()
Die pak je echt wel hoorquote:
Ik stemde ook op KZ, als troostquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:42 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
LOL dacht ook die toma krijgt alle stemmen dus stem ik maar op KZ![]()
Misschien moet jij de jouwe posten... Heb je iig die van SCH binnengesleept.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:47 schreef toma het volgende:
[..]
Ze heeft jullie gewoon omgekocht met haar billen. Dat is het!
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:48 schreef Breach het volgende:
[..]
Misschien moet jij de jouwe posten... Heb je iig die van SCH binnengesleept.
En ik heb 'm in high-res.quote:
ik heb na t werk een dutje gedaan. Was helemaal kapot.quote:
Nou ik heb zondag nog niks geplandquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:43 schreef denthemen het volgende:
Ik heb voor Zondag nog een kaart over, iemand interesse om op mijn VIP plek te zitten
Very Immobile Person?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:43 schreef denthemen het volgende:
Ik heb voor Zondag nog een kaart over, iemand interesse om op mijn VIP plek te zitten
Meeten? Is goed hoorquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:08 schreef toma het volgende:
[..]
Nou ik heb zondag nog niks geplandGaan we samen?
Ja, ik!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:43 schreef denthemen het volgende:
zeker, maar die heb ik al te vaak gehoordquote:
Cafetaria?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:51 schreef Kopbal het volgende:
Ik heb, wiet, ik heb vloei, ik heb tip. Maar ik heb geen peuken.
Ik faal. Hard.
Echte mannen roken het puur.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:51 schreef Kopbal het volgende:
Ik heb, wiet, ik heb vloei, ik heb tip. Maar ik heb geen peuken.
Ik faal. Hard.
Fiets.quote:
Anders maak ik dit weekend wel een nieuw mixje.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:03 schreef Grulez het volgende:
Ik wil ook de Esham III...
Ik ben gestopt.quote:
Daar ben ik natuurlijk ook benieuwd naarquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:14 schreef Prosac het volgende:
[..]
Anders maak ik dit weekend wel een nieuw mixje.
Die jongens ken ik. Eentje woonde tegenover mequote:
quote:Ik heb 3 kaarten voor de laatste wedstrijd van het seizoen!!
Afc AJAX - Fc TWENTE 10-05-2009...
Plaatsen : Zweervak 424/423 !!
Heb je intresse mail even en dan hoor ik het wel..
groet Jaap
?quote:
Grote rondesquote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:24 schreef RayMania het volgende:
Goeiemorgen. Helemaal-niks-doen-dag. Giro kijken, series kijken, voetbal kijken.
Ow vergat ik ook nog even te melden, voor de niet die-hards, dat de Vuelta dit jaar en de Giro en Tour van volgend jaar, allemaal in Nederland startenquote:
Niet dat ik weet..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:27 schreef RayMania het volgende:
Is er niet toevallig nog een toto van de Giro? Zoiets als Rondemaster of Tourmanager?
En ik ga ze allemaal zien natuurlijkquote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:27 schreef Breach het volgende:
[..]
Ow vergat ik ook nog even te melden, voor de niet die-hards, dat de Vuelta dit jaar en de Giro en Tour van volgend jaar, allemaal in Nederland starten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |