* Aanvoerder 's seal of sexual approval.quote:
Picsquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:09 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
* Aanvoerder 's seal of sexual approval.
Hele dag bezig geweest met een lekkere bandiera (80 x 120 cm) maken voor over 3 weken bij Slavia. Nog niet helemaal af, maar het moeilijkste gedeelte gehad en tering wat is 'ie goed gelukt. Wel een paar zwarte lijntjes die ik met typex ofzo weg ga werken, maar die zie je vanaf een paar meter toch al niet.
Nu weet ik weer waarom ik al bijna 2 jaar niets meer gebouwd heb. Tyfusmonnikenwerk om een goeie te maken.
In de zomer maar eens een paar voor komend seizoen met Ajax maken.Het kost even wat werk, maar het resultaat maakt het het allemaal waard.
Kan alleen maar minder wordenquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:11 schreef Prosac het volgende:
Met zulke billen hoeft de rest al niet zoveel meer uit te maken vind ik.
Wat vind jij van de billen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:14 schreef Paaskonijn het volgende:
Heuj een VBL SC.
Ja ik heb al een paar maanden geen camera meer.quote:
Ziet er tof uit.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:18 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ja ik heb al een paar maanden geen camera meer.
Wel het ontwerp:
[ afbeelding ]
Rode strepen, rode ogen en de onderste tekst moet ik nog verfen.
Figuurtje is zeer goed gelukt. Superstrak geverfd (strakker dan het ontwerp), waar ik van hou.
Sector 107 is waar ik met m'n vrienden altijd boven de ingang sta. Prague City Boys is een bijnaampje die een andere Vak410'er in Praag en ik ons hebben gegeven en wat een beetje ontleend is aan Park City Boys. Ultras uit Skopje waar ik van iemand de zus ken.En uiteraard de Andreaskruizen. Dan weten de Slavia Ultras dat het een werk van mijn hand is.
Wilde eigenlijk juist zo min mogelijk naar Slavia verwijzen.
Waarom moest ik meteen naar boven scrollen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:18 schreef Houniet het volgende:
Ik heb voor Riro een vent in de OP gezet.
Verborgen verlangens.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:20 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Waarom moest ik meteen naar boven scrollen.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:18 schreef Houniet het volgende:
Ik heb voor Riro een vent in de OP gezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |