Kijk dat is al een redelijkere prijs. En ik denk dat de resolutie nou zo heel slecht is hoor, het is oorspronkelijk uit het begin-VHS tijdperk he!quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:33 schreef S95Sedan het volgende:
MNR:
http://cgi.ebay.nl/RARE-TV-Anime-CANDY-CANDY-REMINISCENCE-Ep-1-115-MY-Ed_W0QQitemZ250413748261QQcmdZViewItemQQptZUS_DVD_HD_DVD_Blu_ray?hash=item250413748261&_trksid=p3286.m63.l1177
Alleen resolutie is een beetje om te huilen![]()
Weltrustenquote:
Engelse subs schatquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar in t japans ofzo
kan ze me zelf nasinchroniseren
Tja, vriend van mij heeft een manga/anime webwinkel en zegt ook dat zeer waarschijnlijk alleen de japanse versie op dvd is uitgekomen. En dat de engelse en laat staan de nederlandse versies heel erg moeilijk zoniet niet te krijgen zijn.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar in t japans ofzo
Dat moet toch wel lukken.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar in t japans ofzo
En daar gaan we weer, slaap zacht!quote:
Cool.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:36 schreef ThE_ED het volgende:
yeey, meeten!![]()
Ik blijf niet mee-eten ofzo, want ga 's avonds al met vrienden naar de Bios
(StartTrek ja)
Truste Djayquote:
Jaquote:
Zittend dansen is ook dansen toch?quote:
Hoiquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:38 schreef zbbrox het volgende:
Goodevening laddies.
* zbbrox heeft morgen vrij genomen, whoejjjjj
Nerd!quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:36 schreef ThE_ED het volgende:
yeey, meeten!![]()
(StartTrek ja)
hooooi broxiequote:Op donderdag 7 mei 2009 22:38 schreef zbbrox het volgende:
Goodevening laddies.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:38 schreef zbbrox het volgende:
Goodevening laddies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dat is ook leuk.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Zittend dansen is ook dansen toch?hihi iig wel lekker aan het meebleren
Hoi broxquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:38 schreef zbbrox het volgende:
Goodevening laddies.
Ik ben blij dat je het erbij zetquote:
Dat klinkt heel erg fout.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:39 schreef halfbearad het volgende:
[..]
She can't hold it much longer, Captain!
quote:
In tegenstelling tot de vrijgezellenmeet waar ik jou tegenkwam en waar wij als werkende mensen als enige pas tegen etenstijd kwamenquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:36 schreef ThE_ED het volgende:
yeey, meeten!![]()
(StartTrek ja)
Met zn 2en?quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
we kunnen ook savonds naar de film gaan
Gewoon met iedereen naar de film.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
we kunnen ook savonds naar de film gaan
Toen "studeerde" ik nog. Wat een mooie tijd was dat.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de vrijgezellenmeet waar ik jou tegenkwam en waar wij als werkende mensen als enige pas tegen etenstijd kwamen.
Star Trek is vetquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:42 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Er is wel meer fout aan star trek. (En toch vind ik het leuk).
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de vrijgezellenmeet waar ik jou tegenkwam en waar wij als werkende mensen als enige pas tegen etenstijd kwamen.
Ik werk nog steeds bij dezelfde werkgeverquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Toen "studeerde" ik nog. Wat een mooie tijd was dat.!
Je bent nog steeds niet verder!quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik werk nog steeds bij dezelfde werkgever.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:42 schreef Civilian het volgende:
Zo, net de Final Episode van Scrubs gekeken
Ik ben in Almere, is dat niet ver genoeg?quote:
same herequote:Op donderdag 7 mei 2009 22:44 schreef djayzz het volgende:
Nou ben ik moe, heb ik geen zin om te slapen....
Kom je bij mij liggen dan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:44 schreef djayzz het volgende:
Nou ben ik moe, heb ik geen zin om te slapen....
Je kan nu met een gerust hart dood gaan.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben in Almere, is dat niet ver genoeg?
Same here..quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:44 schreef Pien85 het volgende:
Oh, ik heb even bezoek, en t topic is dicht
Me too.quote:
Handjes thuis hè? Hoe moeilijk het ook is.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
euhhhhhhhhhhhh
als ik maar naast jou zitgheghe
Ik had bezoek jaquote:
Ik ook, weltrusten allemaal. En tot zo Pien, ik kom eraan!quote:
knietje vrijenquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Handjes thuis hè? Hoe moeilijk het ook is..
een filmpje kijken en dan heerlijk tijdens de film in slaap sukkelen (als je tenminste tv kan kijken vanuit je bed)quote:
Je zou het bijna denken hè?quote:
Ik heb geen DVD speler in mijn slaapkamerquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:52 schreef ikbenveelleukerdanjij het volgende:
een filmpje kijken en dan heerlijk tijdens de film in slaap sukkelen (als je tenminste tv kan kijken vanuit je bed)
Om bij te kletsen?quote:
quote:
Dat jaquote:
Jaahquote:
Op de bank slapen is lekker als je echt moe bent, en dan na een uurtje wakker worden omdat het toch wat ongemakkelijk ligt en dan lekker verder slapen in je bedquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:56 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb geen DVD speler in mijn slaapkamerMaar op de bank slapen is geen probleem
![]()
[..]
Ik ben dan altijd helemaal de weg kwijt!quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:58 schreef ikbenveelleukerdanjij het volgende:
Op de bank slapen is lekker als je echt moe bent, en dan na een uurtje wakker worden omdat het toch wat ongemakkelijk ligt en dan lekker verder slapen in je bed
Gelukkig heb ik totaal geen probleem om een aflevering 10x te zienquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:58 schreef Civilian het volgende:
[..]
Jaahhelaas is 't nu wel definitief afgelopen
Dat was niet handig dan... want als jij bij mij bent, en ik bij jou... Dan lopen we elkaar net misquote:
Dan ga je toch alvast stiekem op haar logeerbank liggenquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat was niet handig dan... want als jij bij mij bent, en ik bij jou... Dan lopen we elkaar net mis
Zag je mij niet zwaaien dan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:00 schreef Pien85 het volgende:
Dat was niet handig dan... want als jij bij mij bent, en ik bij jou... Dan lopen we elkaar net mis
Ik heb helaas een bank met een iets te hoge zijleuning dus ik hou het echt geen nacht vol. Maar juist dat slaapdronkene vind ik altijd wel een fijne mood, als ik daarna weer verder mag slapen tenminstequote:Op donderdag 7 mei 2009 22:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben dan altijd helemaal de weg kwijt!
Maar ik breng regelmatig een hele nacht op mijn bank doorHeel goed logeerbed, zelf getest
Hoiquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:02 schreef zbbrox het volgende:
hai tijn, carool, duim & djayzz![]()
ben ff traag hoor.. zit op msn (met hongerige dames)
Nee ik ook niet. Had seizoen 1 tm 7 in een weekje gekeken (quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:00 schreef ikbenveelleukerdanjij het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik totaal geen probleem om een aflevering 10x te zien
Ik heb geen bankquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben dan altijd helemaal de weg kwijt!
Maar ik breng regelmatig een hele nacht op mijn bank doorHeel goed logeerbed, zelf getest
quote:
En heel veel rotzooi op de achterbank!quote:
dan maak je maar zinquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:01 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
als ik zin/energie heb na mijn tentamens
Ik heb opgeruimd ja! Het ligt nu in mijn kofferbakquote:
Ciao!quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:06 schreef ikbenveelleukerdanjij het volgende:
ik ga maar eens terug richting rotterdam. fijna avond!
Ex verhalen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:06 schreef Civilian het volgende:
Zoo.. en ik ben toch ff pissig op m'n ex nu
Ik was onschuldig!@quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je was net bij dr op bezoek, nog niet genoeg gekletst!?
Vertel..quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:06 schreef Civilian het volgende:
Zoo.. en ik ben toch ff pissig op m'n ex nu
Hahahaquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb opgeruimd ja! Het ligt nu in mijn kofferbak
Zin om te komen!quote:
Daar geloof ik weinig van. Denk dat je na 00:00 pas echt gaat tukken.quote:
Mjah op mn verjaardag stuurde ze ineens vanuit 't niets een sms naar mijn oude nummer 'Van harte gefeliciteerd en een fijne dag'.. Vond ik al vreemd, heb ik verder ook niet op gereageerd.quote:
Jij kreeg om 23:00 toch bezoek #2 van de avondquote:
quote:
jij moet zo nodig naar een bedrijfsuitje morgenmiddag wordt ook niksquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:13 schreef zbbrox het volgende:
[..]look at the time.. kom morgenmiddag maar terug met die gedachte
Jeetje, wat een verhaal..quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:13 schreef Civilian het volgende:
En ik word er een beetje pissig van dat ze 't nu via mn vrienden gaat spelen..
Dat klopt, maar beide zijn niet doorgegaanquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:13 schreef mrbox het volgende:
Jij kreeg om 23:00 toch bezoek #2 van de avond?
ze heeft kanker gaat dood, die dvds heeft ze ook niks meer aan danquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:13 schreef Civilian het volgende:
[..]
Mjah op mn verjaardag stuurde ze ineens vanuit 't niets een sms naar mijn oude nummer 'Van harte gefeliciteerd en een fijne dag'.. Vond ik al vreemd, heb ik verder ook niet op gereageerd.
Kreeg ik een paar dagen geleden een bericht op mn hyves, dat ze toch even wil praten. Dus ik vroeg haar waarover zodat ik kon beslissen of ik met d'r wilde praten of niet..
Beweerde ze dat haar zorgverzekering 'per ongeluk' geld op mijn rekening uitgekeerd zou hebben en of ik dat aan haar wilde overmaken.. Dit geld heeft alleen nooit op mn rekening gestaan.
Zei ze 'Ik ga er maar vanuit dat je het niet over wil maken, maar dan wil ik je toch vragen of ik al mijn dvd's alsnog terug mag hebben'.. (lang verhaal daarmee, schulden, aanklacht van mij uit etc)..
Daar heb ik dus ook maar niet op gereageerd. Krijg ik vervolgens een berichtje dat zij een lening heeft afgesloten om haar schulden af te kunnen betalen en zodat ze mij ook een lading kon terug betalen.
Begon ze vanavond tegen een goede vriend van mij zielig te doen, dat ze ineens kanker zou hebben
Ze probeert gewoon op alle mogelijke manieren contact met mij te zoeken, puur en alleen om die dvd's van haar terug te krijgen..
En ik word er een beetje pissig van dat ze 't nu via mn vrienden gaat spelen..
quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:13 schreef Civilian het volgende:
[..]Gewoon niet op reageren dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tijd is niet belangrijk als het om komen gaatquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:13 schreef zbbrox het volgende:
look at the time.. kom morgenmiddag maar terug met die gedachte
Is zeker ook niet tof, andere dingen die ze gedaan heeft ook niet. Maar daar houdt ze straks een strafblad aan overquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jeetje, wat een verhaal..
Dat is inderdaad niet tof van d'r...
[..]
Dat klopt, maar beide zijn niet doorgegaan
Truequote:Op donderdag 7 mei 2009 23:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ze heeft kanker gaat dood, die dvds heeft ze ook niks meer aan dan
Doe ik ook niet, maar daarom speelt ze 't nu via mn vrienden. Ben benieuwd hoe ver ze bereid is om te gaan..quote:
Ze is blijkbaar al heel ver gegaan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:19 schreef Civilian het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, maar daarom speelt ze 't nu via mn vrienden. Ben benieuwd hoe ver ze bereid is om te gaan..
Mjah volgens normale standaarden wel ja, maar die heeft zij nietquote:
Lijkt me nogal wat, aangifte doen tegen je ex....quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:18 schreef Civilian het volgende:
Is zeker ook niet tof, andere dingen die ze gedaan heeft ook niet. Maar daar houdt ze straks een strafblad aan over
Kheb ook wel zin om film te kijkenSamen filmpje kijken?
okay true,quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tijd is niet belangrijk als het om komen gaat
Welke is 't geworden?quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lijkt me nogal wat, aangifte doen tegen je ex....
De film staat al aan, dus dan moet je opschieten
Verdoriequote:
Sterkte dan alvast.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:22 schreef Civilian het volgende:
[..]
Mjah volgens normale standaarden wel ja, maar die heeft zij nietDus dit kan nog wel veel verder gaan ben ik bang..
Geen idee waar ik moet zijn, maar volgens mij is de film al afgelopen als ik daar benquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lijkt me nogal wat, aangifte doen tegen je ex....
De film staat al aan, dus dan moet je opschieten
Gevoelens genoeg.. Haat, nijd.. noem maar op. Maar gelukkig geen liefde ofzoquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:23 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Sterkte dan alvast.![]()
Maar in ieder geval geen gevoelens meer tegenover haar?
Hmm, heb wel zin om even wat te doen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:25 schreef Cuegirllie het volgende:
Gaan mensen hier nog rare dingen doen vannacht? (volle maan)
oh was ik vergeten dat verklaard mijn overbeharing opeens en dat mn nagels beginnen te groeienquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:25 schreef Cuegirllie het volgende:
Zoiets als dat over 27minuten de beest in me los komt, uit het raam schreeuw en de buurvrouw aan stukken scheur?quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:25 schreef Cuegirllie het volgende:
Serendipity..quote:
Dat denk ik ook..quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:24 schreef Civilian het volgende:
Geen idee waar ik moet zijn, maar volgens mij is de film al afgelopen als ik daar ben
En ik was juist blij dat ik aangifte kon doen.. Had in 't begin geen poot om op te staan, tot 2 weken terug. En toen ben ik gelijk naar de politie gestapt.
[cliché]Haat en liefde liggen dicht bij elkaar.[/cliché]quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:25 schreef Civilian het volgende:
[..]
Gevoelens genoeg.. Haat, nijd.. noem maar op. Maar gelukkig geen liefde ofzo
quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Serendipity..
[..]
Dat denk ik ook..
Oow ja dan snap ik het. Of nou ja, een beetje
Film
Dan ga je alle haren uit je hoofd trekken? Je schoen opeten? Zelfmoord plegen?quote:
Spoordonk op stelten zetten.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:25 schreef Cuegirllie het volgende:
Zoals?quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:26 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Hmm, heb wel zin om even wat te doen.
Het heeft zo zijn voordelenquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh was ik vergeten dat verklaard mijn overbeharing opeens en dat mn nagels beginnen te groeien
Of je kan gewoon niet slapen of dergelijkequote:Op donderdag 7 mei 2009 23:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zoiets als dat over 27minuten de beest in me los komt, uit het raam schreeuw en de buurvrouw aan stukken scheur?
Eh nee verwacht het niet
Ik denk eerder jou aanvallen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan ga je alle haren uit je hoofd trekken? Je schoen opeten? Zelfmoord plegen?
Sssstquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:25 schreef Cuegirllie het volgende:
* Cuegirllie zingt; ik heb geen bananen!! ik heb geen bananen vandaag!quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:28 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Spoordonk op stelten zetten.
Echter ik heb maar 2 bananen.
Fail.
nee dat doet D_H nietquote:
* Cuegirllie begint te fluisterenquote:
Dat hoop je dan maar. 't is wel volle maan he!quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
nee dat doet D_H niet
[..]
* Cuegirllie begint te fluisteren
quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan ga je alle haren uit je hoofd trekken? Je schoen opeten? Zelfmoord plegen?
ik heb een paar stelten hier staan, lenen!?quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:28 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Fail.
Mwah de relatie opzich niet. Totdat ik erachter kwam wat ze allemaal geflikt had, maar toen was ze 'm dus al gesmeert..quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:27 schreef Ofresca het volgende:
[..]
[cliché]Haat en liefde liggen dicht bij elkaar.[/cliché]
't was dus een nare relatie?
Ow met volle maan kan dat ineens?quote:
Dat verklaard bovenstaandequote:Op donderdag 7 mei 2009 23:30 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat hoop je dan maar. 't is wel volle maan he!
Ow Aaaang3333333l!quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:28 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Fail.
En het dan op een zuipen zetten?quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:31 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Hmm, misschien eens een kroeg bezoeken waar ik nog niet ben geweest.
Ik probeerde je nog zo te waarschuwen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow met volle maan kan dat ineens?![]()
[..]
Dat verklaard bovenstaande
Hoe lang is dat geleden dan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:31 schreef Civilian het volgende:
[..]
Mwah de relatie opzich niet. Totdat ik erachter kwam wat ze allemaal geflikt had, maar toen was ze 'm dus al gesmeert..
ik had niet verwacht dat de maan hetzelfde deed als bierquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:32 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik probeerde je nog zo te waarschuwen.
Dan moet je dat misschien maar eens doenquote:
Nou durft ie 't eindelijk!quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik had niet verwacht dat de maan hetzelfde deed als bier
Hoe meer van iets, hoe minder kieskeurig
Vrouw hequote:
Dan is het een watjequote:
November vorig jaar. Bijna 3 jaar een relatie gehad met d'rquote:
[de stem] Als je nu gaat slapen dan stop ik je nog in. [/de stem]quote:
En nu nog niet van d'r af? Lekker.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:34 schreef Civilian het volgende:
[..]
November vorig jaar. Bijna 3 jaar een relatie gehad met d'r
Achja.. perfectie is altijd ver te zoekenquote:
* braaf slapen gaatquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:34 schreef zbbrox het volgende:
[..]
[de stem] Als je nu gaat slapen dan stop ik je nog in. [/de stem]
*bij mannen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Achja.. perfectie is altijd ver te zoeken
Haha, ja. Even overhemd aangooien, luchtje erbij en kijken wie er nog meer last heeft van volle maan.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan moet je dat misschien maar eens doen
Bij beidenquote:
Doe datquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:36 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Haha, ja. Even overhemd aangooien, luchtje erbij en kijken wie er nog meer last heeft van volle maan.
ivm met de aanklacht heb ik een ex van haar opgezocht om eens na te vragen of zij ook zo bij hem was. (Ja dus).quote:
O ik heb nog wel een banaan voor 'm hoorquote:
OMG! De stem!quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:34 schreef zbbrox het volgende:
[..]
[de stem] Als je nu gaat slapen dan stop ik je nog in. [/de stem]
Slaap lekkerquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
* braaf slapen gaat
Ang3l.. have fun met die 2 bananen. Want daar is het hem toch om te doen
Laat je haar toch oppakken voor frauderen? Witwassen van geld zou misschien ook nog kunnen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:37 schreef Civilian het volgende:
[..]
ivm met de aanklacht heb ik een ex van haar opgezocht om eens na te vragen of zij ook zo bij hem was. (Ja dus).
Maar hij krijgt nu nogsteeds brieven van deurwaarders voor haar enzo, en dat is 4 jaar geleden zoiets.
2 weken terug heeft ze met valse acceptgiro's haar rekeningen proberen te betalen via mijn bankrekening.
Vandaar dus ook de aanklacht valsheid in geschriften en fraude. En dat is gelukkig iets waar ze niet onderuit komt.
Dus ben voorlopig ook nog niet van d'r af..
Dat weet jij helemaal niet zeker!quote:
Niet fijn. Maar nu heb je iig iets.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:37 schreef Civilian het volgende:
[..]
ivm met de aanklacht heb ik een ex van haar opgezocht om eens na te vragen of zij ook zo bij hem was. (Ja dus).
Maar hij krijgt nu nogsteeds brieven van deurwaarders voor haar enzo, en dat is 4 jaar geleden zoiets.
2 weken terug heeft ze met valse acceptgiro's haar rekeningen proberen te betalen via mijn bankrekening.
Vandaar dus ook de aanklacht valsheid in geschriften en fraude. En dat is gelukkig iets waar ze niet onderuit komt.
Dat gebeurt ook, alleen de politie is niet zo heel snelquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Laat je haar toch oppakken voor frauderen? Witwassen van geld zou misschien ook nog kunnen.
Idd, maar zal ook wel weer een langlopend proces worden.quote:
WTF!quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:37 schreef Civilian het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
WTF!:o Niet gek dat je het vertrouwen bent verloren...
Hoe kan dat ook mogelijk zijn dan dat zij in jou naam van jou rekening geld laat afhalen/mee betaald. Moet echt wel wat mee gedaan kunnen worden, zou desnoods haar doorgeven bij de bank zodat ze haar aan kunnen pakken.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:42 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook, alleen de politie is niet zo heel snelMorgen ook maar ff achter aan bellen.
En ben nog bezig om te kijken of ik m'n bank mede aansprakelijk kan stellen, aangezien zij een acceptgiro hebben goedgekeurd waar mijn handtekening niet op staat. En dat is gewoon fraude in de hand werken..
Maar goedfirst things first..
De bank doet daar niks meequote:Op donderdag 7 mei 2009 23:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoe kan dat ook mogelijk zijn dan dat zij in jou naam van jou rekening geld laat afhalen/mee betaald. Moet echt wel wat mee gedaan kunnen worden, zou desnoods haar doorgeven bij de bank zodat ze haar aan kunnen pakken.
Pff ja inderdaad...quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:44 schreef Civilian het volgende:
Je slaat de spijker op z'n kop.. Zij is ook precies die reden dat ik een ander niet zo heel snel meer vertrouw.
Door haar gezeik zit ik straks 3 jaar in de schuldsarnering, dus dit zomaar ff vergeten gaat ook niet..
Dat is echt niet niks.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:44 schreef Civilian het volgende:
[..]Je slaat de spijker op z'n kop.. Zij is ook precies die reden dat ik een ander niet zo heel snel meer vertrouw.
Door haar gezeik zit ik straks 3 jaar in de schuldsanering, dus dit zomaar ff vergeten gaat ook niet..
Blijven aandringen moet je dan doen ze er uiteindelijk wel wat aan. Heb het zelf gehad met een verkeerde machtiging (dubbel afgeschreven +-500 euro) na veel aandringen kunnen ze dat gewoon terugdraaien.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:46 schreef Civilian het volgende:
[..]
De bank doet daar niks meeNiet zonder uitspraak oid. En die moet ik dus eerst afwachten.
(Ja, mn bank is laks, maar dat wist ik al)
Oh ja dat terugdraaien is geen probleem. Dat is wel gedaan, maar die afschrijving had gewoon nooit mogen gebeuren omdat háár handtekening op de acceptgiro stond met mijn rekeninggegevens die ze overigens handmatig heeft ingevuld.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Blijven aandringen moet je dan doen ze er uiteindelijk wel wat aan. Heb het zelf gehad met een verkeerde machtiging (dubbel afgeschreven +-500 euro) na veel aandringen kunnen ze dat gewoon terugdraaien.
Dacht dat je al weg wasquote:
Nouja, lijkt me als ze dat blijft doen dat ze dan daar op de zwartelijst komt te staan.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:52 schreef Civilian het volgende:
[..]
Oh ja dat terugdraaien is geen probleem. Dat is wel gedaan, maar die afschrijving had gewoon nooit mogen gebeuren omdat háár handtekening op de acceptgiro stond met mijn rekeninggegevens die ze overigens handmatig heeft ingevuld.
Maar de bank zal verder niks tegen mn ex doen, maar dat zal de politie uiteindelijk wel gaan doen (hoop ik)
Tof! Zal murm leuk vinden. PM je haar?quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:51 schreef Ang3l het volgende:
Ow, ik ga maar met de ex naar Vive la Fete omdat die vriend van me nog niet zeker weet of ie kan.
Dus ik ga. Als het goed is.
Zou een goede keuze van de bank zijnquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nouja, lijkt me als ze dat blijft doen dat ze dan daar op de zwartelijst komt te staan.
vind naar voor je wat ik allemaal leesquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:44 schreef Civilian het volgende:
[..]Je slaat de spijker op z'n kop.. Zij is ook precies die reden dat ik een ander niet zo heel snel meer vertrouw.
Door haar gezeik zit ik straks 3 jaar in de schuldsarnering, dus dit zomaar ff vergeten gaat ook niet..
Van een kale kip kunnen ze niet plukken hè... En als zij dingen via hem heeft gedaan, dan is hij de spreekwoordelijke lul.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
vind naar voor je wat ik allemaal lees
maar dat laatste kan toch alleen gebeuren als je t zelf zover laat komen!?
Oh, ja ik kan er voor kiezen niet in de schuldsarnering te gaan. Maar dan red ik 't niet. En grotendeels van die schulden heeft zij me mee op lopen zadelen. Dus het is helaas een beetje een verplichte keuzequote:Op donderdag 7 mei 2009 23:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
vind naar voor je wat ik allemaal lees
maar dat laatste kan toch alleen gebeuren als je t zelf zover laat komen!?
En zij is inderdaad zo'n kale kip en ik dus niet.. Bij mij valt altijd wat te halen, dus komen ze ook altijd bij mij terecht..quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Van een kale kip kunnen ze niet plukken hè... En als zij dingen via hem heeft gedaan, dan is hij de spreekwoordelijke lul.
Mja ik ken het verhaal...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:00 schreef Civilian het volgende:
[..]
En zij is inderdaad zo'n kale kip en ik dus niet.. Bij mij valt altijd wat te halen, dus komen ze ook altijd bij mij terecht..
Valt me nog mee hoe je eronder blijft.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:59 schreef Civilian het volgende:
[..]
Oh, ja ik kan er voor kiezen niet in de schuldsarnering te gaan. Maar dan red ik 't niet. En grotendeels van die schulden heeft zij me mee op lopen zadelen. Dus het is helaas een beetje een verplichte keuze
Toen ik erachter kwam was ik 'n wrak.. Heb ook de politie aan m'n deur gehad omdat ik nogal euhmz 'pissig' was en behoorlijk in de war. En dat puur en alleen door 't gevoel dat iemand mij zo hard heeft lopen naaien.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Valt me nog mee hoe je eronder blijft.
Ik had dat mens al 3x van de hoogste berg afgegooid.
bedoel meer, hoe kan ze jou met die schulden opzadelen, je bent er zelf toch ook bij!?quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:59 schreef Civilian het volgende:
[..]
Oh, ja ik kan er voor kiezen niet in de schuldsarnering te gaan. Maar dan red ik 't niet. En grotendeels van die schulden heeft zij me mee op lopen zadelen. Dus het is helaas een beetje een verplichte keuze
Dat is altijd zo naïef...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
bedoel meer, hoe kan ze jou met die schulden opzadelen, je bent er zelf toch ook bij!?
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is altijd zo naïef...
Deels ben ik het met je eens hoor, maar ik heb het bij mijn nicht mee gemaakt.
Een voorbeeld (ik weet niet of dat bij hem ook speelt hoor): Haar (toen) man had een lening aangevraagd, maar daarvoor heb/had je maar één handtekening nodig. Vreemd, want ze waren getrouwd dus dan zou je denken; dat zijn twee handtekeningen? Maar nee, dat hoeft dus niet. Hij heeft voor bijna 1,5 ton aan schulden gemaakt en mijn nicht draaide daar dus ook voor op, terwijl zij nooit één handtekening had gezet voor welke lening dan ook.
Nee hoor.. niet persé. Als je 3 jaar samenwoont moet je elkaar wel kunnen vertrouwen en ik vertrouwde haar ook. Maar als zij contracten aangaat met ECI etc en dat gewoon op mijn naam, mja kan je vrij weinig tegen doen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
bedoel meer, hoe kan ze jou met die schulden opzadelen, je bent er zelf toch ook bij!?
Ja. Hij hield gewoon alles achter. Hij had een eigen zaak - stond op zijn naam - maar dat liep niet zo goed, dus hij wilde het ene gat vullen met het andere gat.quote:
Ja, dat speelt hier dus inderdaad ook. ¤ 21,000 ipv 1,5 ton.. Maar dat is voor mij ook meer als genoeg.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is altijd zo naïef...
Deels ben ik het met je eens hoor, maar ik heb het bij mijn nicht mee gemaakt.
Een voorbeeld (ik weet niet of dat bij hem ook speelt hoor): Haar (toen) man had een lening aangevraagd, maar daarvoor heb/had je maar één handtekening nodig. Vreemd, want ze waren getrouwd dus dan zou je denken; dat zijn twee handtekeningen? Maar nee, dat hoeft dus niet. Hij heeft voor bijna 1,5 ton aan schulden gemaakt en mijn nicht draaide daar dus ook voor op, terwijl zij nooit één handtekening had gezet voor welke lening dan ook.
Natuurlijk waren er wel dingen waarbij je, als buitenstaander, je vraagtekens kan zetten, maar als je met iemand getrouwd bent / lang een relatie hebt, dan vertrouw je elkaar wel dingen toe.
Ik heb deze voorbeelden ook met mijn stage gezien. Het is (soms) té makkelijk om jezelf voor te doen als een ander en zodoende schulden (of wat dan ook) te maken zonder dat de andere het weet.
Dat kan je laten ontbinden natuurlijk, iemand kan wel lekker dingen op jou naam bestellen en doen maar zo werkt het nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:09 schreef Civilian het volgende:
[..]
Nee hoor.. niet persé. Als je 3 jaar samenwoont moet je elkaar wel kunnen vertrouwen en ik vertrouwde haar ook. Maar als zij contracten aangaat met ECI etc en dat gewoon op mijn naam, mja kan je vrij weinig tegen doen.
Ik werkte minimaal 40u. per week en zij parttime, dus post onderscheppen deed ze ook gewoon.
Kwam er laatst nog achter dat ze ook gewoon emailtjes via mijn account liep te versturen.
Dus mja zo simpel als 'je bent er zelf toch ook bij' is het jammer genoeg niet. Tuurlijk had ik mn eigen schulden ook wel, maar die waren nog van voor haar tijd.
ok dan, d8 dat je echt wel met handtekeningen enzo zat, niet dusquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:09 schreef Civilian het volgende:
[..]
Nee hoor.. niet persé. Als je 3 jaar samenwoont moet je elkaar wel kunnen vertrouwen en ik vertrouwde haar ook. Maar als zij contracten aangaat met ECI etc en dat gewoon op mijn naam, mja kan je vrij weinig tegen doen.
Ik werkte minimaal 40u. per week en zij parttime, dus post onderscheppen deed ze ook gewoon.
Kwam er laatst nog achter dat ze ook gewoon emailtjes via mijn account liep te versturen.
Dus mja zo simpel als 'je bent er zelf toch ook bij' is het jammer genoeg niet. Tuurlijk had ik mn eigen schulden ook wel, maar die waren nog van voor haar tijd.
Juist. Het is zooo krom somsquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:11 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ja, dat speelt hier dus inderdaad ook. ¤ 21,000 ipv 1,5 ton.. Maar dat is voor mij ook meer als genoeg.
Tegenwoordig worden handtekeningen etc niet echt meer gecontroleerd..
Inkomensgegevens controleren bij een bank om een lening aan te vragen? Welnee, een kopie van je arbeidscontract is ook voldoende..
Ja, dat weet ik ook wel. Zij waren onder gemeenschap van goederen getrouwd, dus zij was ook aansprakelijk. Al blijft mijn punt dan dat het vreemd is dat je zulke dingen zo makkelijk voor elkaar kan krijgenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat kan je laten ontbinden natuurlijk, iemand kan wel lekker dingen op jou naam bestellen en doen maar zo werkt het nou ook weer niet.
@auto, dat ligt eraan onder welke voorwaarden je getrouwd bent.
Zo makkelijk is dat ontbinden niet hoor.. En dan nog moeten ze 't geld hebben, en mn ex heeft geen inkomen en ik wel..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat kan je laten ontbinden natuurlijk, iemand kan wel lekker dingen op jou naam bestellen en doen maar zo werkt het nou ook weer niet.
@auto, dat ligt eraan onder welke voorwaarden je getrouwd bent.
Ja dan heb je het alquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook wel. Zij waren onder gemeenschap van goederen getrouwd, dus zij was ook aansprakelijk. Al blijft mijn punt dan dat het vreemd is dat je zulke dingen zo makkelijk voor elkaar kan krijgen
Tja, daar valt van alles over te zeggen, maar hij was best "vindingrijk", dus waarschijnlijk had hij (met huwelijkse voorwaarden) ook wel iets kunnen verzinnenquote:
Gewoon terugpakken dat soort personen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tja, daar valt van alles over te zeggen, maar hij was best "vindingrijk", dus waarschijnlijk had hij (met huwelijkse voorwaarden) ook wel iets kunnen verzinnen
maar als hij een eigen zaak had was t toch al verstandiger geweest onder huwelijkse voorwaarden te trouwen.... maar ok hoe dan ook kut, dat dat soort dingen kunnen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook wel. Zij waren onder gemeenschap van goederen getrouwd, dus zij was ook aansprakelijk. Al blijft mijn punt dan dat het vreemd is dat je zulke dingen zo makkelijk voor elkaar kan krijgen
Dat gaat moeilijk als iemand "spoorloos" verdwenen isquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon terugpakken dat soort personen.
Iedereen is te vindenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat gaat moeilijk als iemand "spoorloos" verdwenen is
Ik weet m'n ex prima te vinden. Maar ik trap d'r liever de grond in op de iets meer legale manier..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat gaat moeilijk als iemand "spoorloos" verdwenen is
Hij heeft die zaak daarna opgebouwd. In Nederland moet je dan eerst scheiden om vervolgens weer te trouwen (met andere woorden, een hoop bureaucratie om niets....)quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar als hij een eigen zaak had was t toch al verstandiger geweest onder huwelijkse voorwaarden te trouwen.... maar ok hoe dan ook kut, dat dat soort dingen kunnen.
Mja, altijd zo jammer dat natrappen... nagetrap (vreemd woord, maar ik kon er niets van maken. Nouk!, taalpurist, wat is het?)quote:ach ja mijn ex beschuldig me er ook van dat ik geld zou hebben achtergehouden dat ik dat al heel lang aan de kant leg.
beetje raar gezien ik in juni wist dat we zouden gaan scheiden en in juli ben gegaan.
maar hij wil gewoon t slechtste van me denken geloof ik.
Er zijn/waren er genoeg op zoek naar hem. Maar goed; mijn nicht heeft nu ook zoiets; Laat allemaal maar hangen..quote:
I would say; "natrappen"quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:21 schreef automatic_ het volgende:
Mja, altijd zo jammer dat nagetrap (vreemd woord, maar ik kon er niets van maken. Nouk!, taalpurist, wat is het?)
Waarin?quote:
Weet je hoe slecht ik daarin ben?quote:
Dag schat, droomsequote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:38 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn vertrouwen in de liefde is weer een beetje hersteld en daar ga ik nu fijn over dromen
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:38 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn vertrouwen in de liefde is weer een beetje hersteld en daar ga ik nu fijn over dromen
Dat is altijd goed om te horen..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:38 schreef Nouk84 het volgende:
Hmm *zoekt knopje om het spelletje te resettenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:45 schreef automatic_ het volgende:
Als mijn spelletje klaar is, dan ga ik ook
Aan 't gaan?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:46 schreef Duimelot het volgende:
ik ben al 2 uur aan t gaan geloof ik
ben zo klaar wakker
Ik ben stiekem opnieuw begonnen. Sssttt!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:46 schreef Civilian het volgende:
[..]
Hmm *zoekt knopje om het spelletje te resetten
Haha. Ik had de pc om 21.30 al afgesloten, maar rond 0.00 terug aangezetquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:46 schreef Duimelot het volgende:
ik ben al 2 uur aan t gaan geloof ik
ben zo klaar wakker
Hup, naar bed mevrouw duimpjequote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:56 schreef Duimelot het volgende:
ik moet morgen werken
maar ach maar 3 uurtjes en kan tot 8:30 in bed liggen de kids zijn bij papa
dus kan best
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:56 schreef automatic_ het volgende:
Ik wil gewoon uit zijn en dan krijg je "geen zetten meer"
Maaar ik ga naar mijn bed! Kijken hoe het daar is![]()
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en ik slaap naakt
begint koud te krijgen
Die zaten een halfuurtje daarvoor waarschijnlijk bij mij in de kroegquote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:08 schreef ikbenveelleukerdanjij het volgende:
Eindelijk thuis. de trein zat vol met luidruchtige studenten die op stap gingen. Volgende keer neem ik een treintje vroeger...
Was het volle maan afgelopen nacht?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 03:40 schreef halfbearad het volgende:
Nou, volle maan was niet superinteressant ofzo.
Heb een kroegbaas ontmoet, een architect en een natuurkundige. Toffe gozers.
Voor de rest enkel dames die niet dronken. De een had fristi (omg), de ander iced tea, en de laatste cola. Hoe saai kan je zijn als je niet de bob bent. Verder wel een leuke kroeg.
Goeiemorgen babe!quote:
Vanavond is ie vollerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 06:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Was het volle maan afgelopen nacht?
En goedemorgen![]()
Nog een paar uurtjes werken en dan is het weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |