Kijk dat is al een redelijkere prijs. En ik denk dat de resolutie nou zo heel slecht is hoor, het is oorspronkelijk uit het begin-VHS tijdperk he!quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:33 schreef S95Sedan het volgende:
MNR:
http://cgi.ebay.nl/RARE-TV-Anime-CANDY-CANDY-REMINISCENCE-Ep-1-115-MY-Ed_W0QQitemZ250413748261QQcmdZViewItemQQptZUS_DVD_HD_DVD_Blu_ray?hash=item250413748261&_trksid=p3286.m63.l1177
Alleen resolutie is een beetje om te huilen![]()
Weltrustenquote:
Engelse subs schatquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar in t japans ofzo
kan ze me zelf nasinchroniseren
Tja, vriend van mij heeft een manga/anime webwinkel en zegt ook dat zeer waarschijnlijk alleen de japanse versie op dvd is uitgekomen. En dat de engelse en laat staan de nederlandse versies heel erg moeilijk zoniet niet te krijgen zijn.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar in t japans ofzo
Dat moet toch wel lukken.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar in t japans ofzo
En daar gaan we weer, slaap zacht!quote:
Cool.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:36 schreef ThE_ED het volgende:
yeey, meeten!![]()
Ik blijf niet mee-eten ofzo, want ga 's avonds al met vrienden naar de Bios
(StartTrek ja)
Truste Djayquote:
Jaquote:
Zittend dansen is ook dansen toch?quote:
Hoiquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:38 schreef zbbrox het volgende:
Goodevening laddies.
* zbbrox heeft morgen vrij genomen, whoejjjjj
Nerd!quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:36 schreef ThE_ED het volgende:
yeey, meeten!![]()
(StartTrek ja)
hooooi broxiequote:Op donderdag 7 mei 2009 22:38 schreef zbbrox het volgende:
Goodevening laddies.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:38 schreef zbbrox het volgende:
Goodevening laddies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dat is ook leuk.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Zittend dansen is ook dansen toch?hihi iig wel lekker aan het meebleren
Hoi broxquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:38 schreef zbbrox het volgende:
Goodevening laddies.
Ik ben blij dat je het erbij zetquote:
Dat klinkt heel erg fout.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:39 schreef halfbearad het volgende:
[..]
She can't hold it much longer, Captain!
quote:
In tegenstelling tot de vrijgezellenmeet waar ik jou tegenkwam en waar wij als werkende mensen als enige pas tegen etenstijd kwamenquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:36 schreef ThE_ED het volgende:
yeey, meeten!![]()
(StartTrek ja)
Met zn 2en?quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
we kunnen ook savonds naar de film gaan
Gewoon met iedereen naar de film.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
we kunnen ook savonds naar de film gaan
Toen "studeerde" ik nog. Wat een mooie tijd was dat.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de vrijgezellenmeet waar ik jou tegenkwam en waar wij als werkende mensen als enige pas tegen etenstijd kwamen.
Star Trek is vetquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:42 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Er is wel meer fout aan star trek. (En toch vind ik het leuk).
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de vrijgezellenmeet waar ik jou tegenkwam en waar wij als werkende mensen als enige pas tegen etenstijd kwamen.
Ik werk nog steeds bij dezelfde werkgeverquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Toen "studeerde" ik nog. Wat een mooie tijd was dat.!
Je bent nog steeds niet verder!quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik werk nog steeds bij dezelfde werkgever.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:42 schreef Civilian het volgende:
Zo, net de Final Episode van Scrubs gekeken
Ik ben in Almere, is dat niet ver genoeg?quote:
same herequote:Op donderdag 7 mei 2009 22:44 schreef djayzz het volgende:
Nou ben ik moe, heb ik geen zin om te slapen....
Kom je bij mij liggen dan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:44 schreef djayzz het volgende:
Nou ben ik moe, heb ik geen zin om te slapen....
Je kan nu met een gerust hart dood gaan.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben in Almere, is dat niet ver genoeg?
Same here..quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:44 schreef Pien85 het volgende:
Oh, ik heb even bezoek, en t topic is dicht
Me too.quote:
Handjes thuis hè? Hoe moeilijk het ook is.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
euhhhhhhhhhhhh
als ik maar naast jou zitgheghe
Ik had bezoek jaquote:
Ik ook, weltrusten allemaal. En tot zo Pien, ik kom eraan!quote:
knietje vrijenquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Handjes thuis hè? Hoe moeilijk het ook is..
een filmpje kijken en dan heerlijk tijdens de film in slaap sukkelen (als je tenminste tv kan kijken vanuit je bed)quote:
Je zou het bijna denken hè?quote:
Ik heb geen DVD speler in mijn slaapkamerquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:52 schreef ikbenveelleukerdanjij het volgende:
een filmpje kijken en dan heerlijk tijdens de film in slaap sukkelen (als je tenminste tv kan kijken vanuit je bed)
Om bij te kletsen?quote:
quote:
Dat jaquote:
Jaahquote:
Op de bank slapen is lekker als je echt moe bent, en dan na een uurtje wakker worden omdat het toch wat ongemakkelijk ligt en dan lekker verder slapen in je bedquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:56 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb geen DVD speler in mijn slaapkamerMaar op de bank slapen is geen probleem
![]()
[..]
Ik ben dan altijd helemaal de weg kwijt!quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:58 schreef ikbenveelleukerdanjij het volgende:
Op de bank slapen is lekker als je echt moe bent, en dan na een uurtje wakker worden omdat het toch wat ongemakkelijk ligt en dan lekker verder slapen in je bed
Gelukkig heb ik totaal geen probleem om een aflevering 10x te zienquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:58 schreef Civilian het volgende:
[..]
Jaahhelaas is 't nu wel definitief afgelopen
Dat was niet handig dan... want als jij bij mij bent, en ik bij jou... Dan lopen we elkaar net misquote:
Dan ga je toch alvast stiekem op haar logeerbank liggenquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat was niet handig dan... want als jij bij mij bent, en ik bij jou... Dan lopen we elkaar net mis
Zag je mij niet zwaaien dan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:00 schreef Pien85 het volgende:
Dat was niet handig dan... want als jij bij mij bent, en ik bij jou... Dan lopen we elkaar net mis
Ik heb helaas een bank met een iets te hoge zijleuning dus ik hou het echt geen nacht vol. Maar juist dat slaapdronkene vind ik altijd wel een fijne mood, als ik daarna weer verder mag slapen tenminstequote:Op donderdag 7 mei 2009 22:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben dan altijd helemaal de weg kwijt!
Maar ik breng regelmatig een hele nacht op mijn bank doorHeel goed logeerbed, zelf getest
Hoiquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:02 schreef zbbrox het volgende:
hai tijn, carool, duim & djayzz![]()
ben ff traag hoor.. zit op msn (met hongerige dames)
Nee ik ook niet. Had seizoen 1 tm 7 in een weekje gekeken (quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:00 schreef ikbenveelleukerdanjij het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik totaal geen probleem om een aflevering 10x te zien
Ik heb geen bankquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben dan altijd helemaal de weg kwijt!
Maar ik breng regelmatig een hele nacht op mijn bank doorHeel goed logeerbed, zelf getest
quote:
En heel veel rotzooi op de achterbank!quote:
dan maak je maar zinquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:01 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
als ik zin/energie heb na mijn tentamens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |