Ik had er nooit van gehoord!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:03 schreef Sanne het volgende:
Ja die pantykousjes, dat heb ik uit Tuinieren voor Dummies. Het is zachter voor de takjes dan touw. Ziet er wel een beetje gek uit, maar veert lekker mee in de wind.
Ik had eigenlijk een nare associatie met tuinieren. Vroeger gingen wij altijd naar de volkstuin en als ik dan met mijn oma of moeder wilde kletsen of een spelletje doen, dan hadden ze het altijd te druk, altijd moest er wel getuinierd worden.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:33 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik had er nooit van gehoord!
Wat leuk dat jij zo met je plantjes bezig bent. Jij was toch aanvankelijk heel erg anti-tuin? Mooie planten heb je staan hoor. En zo leuk hoe alles rond deze tijd uitkomt.
Dat is 'm inderdaad ja! Er zit nog redelijk veel onkruid bij mij in de grond, omdat de tuin compleet verwaarloosd was vorig jaar toen ik 't huis kocht.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Beklierde duizendknoop - Persicaria lapathifolia
http://nl.wikipedia.org/wiki/Beklierde_duizendknoop is idd een inheemse plant en in mijn tuin is 't onkruid. Wat onkruid is in jouw tuin bepaal je uiteindelijk zelf hé.![]()
Ok ok, gaat de herfst worden dus. Was té enthousiastquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:12 schreef lyolyrc het volgende:
Nu gaan verplaatsen is niet aan te raden. Rozen zitten nu midden in hun groei- en bloeiperiode en moeten dan energie gaan steken in het opnieuw wortelen. Dan kun je die extra bloemen vrijwel zeker op je buik schrijven. Voor verplaatsen en planten van rozen zijn de lente en met name de herfst geschikt.
Jammer van die associatie en fijn dat je het toch weer leuk vind in je eigen huissie.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:22 schreef Sanne het volgende:
Ik had eigenlijk een nare associatie met tuinieren. Vroeger gingen wij altijd naar de volkstuin en als ik dan met mijn oma of moeder wilde kletsen of een spelletje doen, dan hadden ze het altijd te druk, altijd moest er wel getuinierd worden.
Nadat rond mijn tuin een schutting was geplaatst kreeg ik ineens een hoop privacy en bleek het wel leuk om naar die bloemetjes te kijken. Ik ben er zelf nog steeds verbaasd over, maar ik word zo rustig van die tuin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |