dus als je wijs wilt worden ..ga naar de tuinquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:37 schreef Ofyles2 het volgende:
Mieren?
als je de film Matrix hebt gezien vast nietquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:05 schreef Etcetera het volgende:
Is de vraag te moeilijk? Ik wil wel eens op bed eigenlijk
Hurray!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:13 schreef vaagsel het volgende:
Gokje
Rood: Hij zal uit de matrix gehaald worden en dingen zien zoals ze echt zijn
Blauw: Hij vergeet alles wat is gebeurt en blijft zijn "leven" leven binnen de matrix
Angry Beaversquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:41 schreef Ofyles2 het volgende:
Welke tekenfilm draait om de broertjes Norbert en Daggett?
gechecktquote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:30 schreef De_Hertog het volgende:
Het is toch de bedoeling dat openstaande vragen later alsnog kunnen worden beantwoord?
[..]
Angry Beavers
Hoeft uiteraard niet op het miljoen nauwkeurig, en dat is ook niet exact bekend trouwens, maar dit zit er te ver van af.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:23 schreef tomtomaat het volgende:
50 miljoen?
En dat is dan nog de ondergrens: tussen de 70 en de 100 miljoen, zo wordt geschat.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:30 schreef tomtomaat het volgende:
70 miljoen?
Ik had het getal van 70 tot 100 miljoen van http://en.wikipedia.org/wiki/Spanish_flu. Verderop op die pagina wordt inderdaad melding gemaakt van 50 miljoen als ondergrens. Hoe dan ook is het punt voor tomtomaatquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:33 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Ik dacht gisteren nog gelezen te hebben dat het er 50 miljoen waren?
Berkery +1quote:
Appeltje, eitjequote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:10 schreef De_Hertog het volgende:
Leefbaar Nederland
Venezuola (Klein-Venetie) inderdaadquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:22 schreef macondo het volgende:
Venetie
Dit antwoord zocht ik inderdaad. Vanilla Sky is een remake van de Spaanse film Abre los Ojos. Penelope Cruz speelt in beide films exact dezelfde hoofdrol.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 07:55 schreef starla het volgende:
penelope cruz speelt dezelfde rol in abre los ojos
Opgezocht en kloptquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:12 schreef Burnett het volgende:
wasmachine stofzuiger radio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |