thanks voor de tipquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Is in ijsblokzakjes al geroepen? (Zoja sorry! Zonee, hier werkte dat prima)
Ik wilde ook hier nogmaals de gelegenheid grijpen om je te bedanken Jore. Het pakket is hier goed aangekomen, alles zit er zoals afgesproken en ik vond het gewoon echt een goede deal!quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:31 schreef Jore het volgende:
Ik heb er nog wel een te koop, ik kan helemaal niets met de PISA. PM maar als je interesse hebt, hij is zo goed als nieuw. En goedkoper dan een nieuwe uiteraard![]()
Geen idee of je het uberhaupt nog wilt proberen. Maar heb je al contact gehad met een lactatiekundige?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:13 schreef het-is-mij het volgende:
Zo ik kom me hier ook maar eens melden en heb eigenlijk ook gelijk advies nodig.
Borstvoeding heb ik 2 dgn gedaan maar heb er niet echt geschikte tepels voor.
Ben gaan kolven om te kijken hoe dat ging, helemaal goed dus alle voedingen voor Tijn gekolfd.
Heb een mega prodcutie, heb ook al een hele voorraad in de diepvries en kolf per keer zo ongeveer 240 cc.
Maar.........het kolven begint me behoorlijk op te breken en het vraagt teveel energie van me dus na overleg ga ik er mee stoppen.
Op advies van het consultatiebureau eerst maar eens gestopt om het nachtkolven eraf te halen wat betekend dat ik op de volgende tijden kolf; 7:00 - 11:00 - 15:00 - 19:00 - 23:00 - 07:00
Ik kolf 10 min tegelijk en dan per borst nog ong. 3 min om de harde plekken enzo wat weg te krijgen.
Ik merk dat de voeding al iets terug loopt maar hoe langzaam moet ik over het afbouwen doen en wennen de borsten eraan dat ze 's nachts niet leeg komen?
En hoe zouden jullie als ervaringsdeskundigen afbouwen want vlgs mij is de hoeveelheid wel aardig veel.
Alvast bedankt.
Met fulltime kolven gaat het afbouwen inderdaad wel anders dan wat ik lees van gewone borstvoeding. Als je fulltime kolft en je kind gaat clusteren en je clustert niet mee, dan gaat je productie al zo ver achteruit dat er bijna niet meer tegenaan te kolven is (is mijn ervaring tenminste).quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:04 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Geen idee of je het uberhaupt nog wilt proberen. Maar heb je al contact gehad met een lactatiekundige?
Soms is het als kindjes groter worden toch mogelijk om ze alsnog aan de borst te krijgen.
Afbouwen met 1 voeding per week, of 1 per 4 dagen als het soepel gaat is wat aangeraden wordt, maar met fulltime kolven afbouwen heb ik geen ervaring.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |