quote:
meldt als echte Ajaxfan*quote:
Een bougie, heel goed.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:56 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Is dat nou een dildo met een ster op de achtergrond ?
Ik mot geen boeren in mn topicquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik vraag om kwaliteits users, melden allemaal Ajacieden zich
Die hard Ajax in ieder gevalquote:
Lies, een maat van me is daadwerkelijk boer en die heeft wel internet!quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ook nietBoeren hebben niet eens internet trouwens
Alles wat je hier aanwezig ziet ?quote:
Er is maar één club en dat is AFCA!!quote:
Spring je er in een bikini uit?quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:08 schreef Breathtaking het volgende:
Ik maak tenminste een taart voor mn mama!
quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:08 schreef Breathtaking het volgende:
Aardbeien-taart ?quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:08 schreef Breathtaking het volgende:
Mon-chou met kersen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:08 schreef Breathtaking het volgende:
Zeg je dat ook tegen je oma?quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die na elke zin " Jaaa?" zeggen...
Dan krijg je zeker niets als jij jouw rapport aan haar laat zien?quote:
Wat wil je eigenlijk bereiken?quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan krijg je zeker niets als jij jouw rapport aan haar laat zien?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:20 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
of "Heh ?"
Heeey alles goed met jou, heh ?
Groot en sterk worden, maar dat eerste lukt toch niet.quote:
*proest*quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Groot en sterk worden, maar dat eerste lukt toch niet.
* Kijkt omhoogquote:
*kijkt omlaag*quote:
*Trapt tegen schenenquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:42 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
*kijkt omlaag*
heey khad je nog niet eens gezien gek, heh ?
quote:
Zeg kids, ga es even op jullie eigen kamer spelenquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:00 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
AAAhhhh jij rot rat !![]()
![]()
*rent achter jou aan met vliegemepper*
quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:00 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
AAAhhhh jij rot rat !![]()
![]()
*rent achter jou aan met vliegemepper*
Zeg, ga jij eens even lekker Himym kijken...quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:01 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zeg kids, ga es even op jullie eigen kamer spelen
wehehe zo'n klein mini-vliegemeppertjequote:Op donderdag 7 mei 2009 21:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*Elektrische vliegenmepper pakt![]()
wat is Himyim ?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeg, ga jij eens even lekker Himym kijken...
quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:12 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
wehehe zo'n klein mini-vliegemeppertje!!!!!
[..]
wat is Himyim ?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Zo'n serie.![]()
How i met your mother, of zo.
Goeiemiggelquote:
quote:
wat heeft ze gedaan?quote:
pics ?quote:
saterdag back, k hoop chilling met vriendenquote:
Jij hoort wat je wilt horen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:17 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Oww... kvon het klinken als de afkorting van een anime
quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
saterdag back, k hoop chilling met vrienden
Dit. Het staat in haar msnnaam. En nu beweert ze een neger te zijn.
My god.... kan je haar niet overhalen om een Coldplay-groupie te worden in plaats van een wigger..... ik bedoel, het is ook niet alles maar in ieder geval beter dan dat neger-gedoequote:Op donderdag 7 mei 2009 21:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
saterdag back, k hoop chilling met vrienden
Dit. Het staat in haar msnnaam. En nu beweert ze een neger te zijn.
RHCP !quote:
ach misschien is het een grap.quote:
Jahaaah,, als iemand zegt Poes ! Dan hoor ik Poes en niet Poesquote:
Ja dat heb ik al geprobeerd, maar madame luistert liever 49 cent.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:27 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
My god.... kan je haar niet overhalen om een Coldplay-groupie te worden in plaats van een wigger..... ik bedoel, het is ook niet alles maar in ieder geval beter dan dat neger-gedoe
bestaan ze nog? ik hoor niets meer van ze.quote:
Ja iddquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
bestaan ze nog? ik hoor niets meer van ze.
OMG die broekenquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik was laatst uit in Rotterdam, zie ik een meisje met een housebroek lopen...![]()
![]()
![]()
![]()
Ter illustratie:
http://www.roparosa.nl/ph(...)otief-housebroek.png
Dat is toch niet mooi?
Ah, meneer hoort ook nog eens selectiefquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:29 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jahaaah,, als iemand zegt Poes ! Dan hoor ik Poes en niet Poes
Ik heb er 1quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik was laatst uit in Rotterdam, zie ik een meisje met een housebroek lopen...![]()
![]()
![]()
![]()
Ter illustratie:
Dat is toch niet mooi?
en ga je daarmee naar parties?quote:
Ik hoop niet dat het de laatste modetrend wordt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
OMG die broeken![]()
doet me denken aan begin jaren 90. Het was destijds die broeken of australian....gelukkig heb ik voor het laatste gekozen
Was jij het niet die ik zag...?quote:
Laat haar hier naar kijken en luisteren, dan bedenkt ze zich misschien nogquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja dat heb ik al geprobeerd, maar madame luistert liever 49 cent.
je bedoelt die Austrialian? hahaha Heb soms nog wel die broek aan maar dat is meer voor in huis..quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat het de laatste modetrend wordt.
Wat is het verschil ?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah, meneer hoort ook nog eens selectief
Nou ik bedoelde meer die housebroeken...quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je bedoelt die Austrialian? hahaha Heb soms nog wel die broek aan maar dat is meer voor in huis..
'quote:
Nee, ik heb die broek maar twee keer aangehad.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was jij het niet die ik zag...?
ik vind salami lekkerder..quote:
jij hebt een housebroek ?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik heb die broek maar twee keer aangehad.
ik moet steeds aan McHammer denken als ik die broeken ziequote:
En waarom heb je die maar twee keer aangehad?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik heb die broek maar twee keer aangehad.
Die zijn briljantquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ter illustratie:
Dat is toch niet mooi?
Nee, hij lijkt erop. Mijne is van spijkerstof en iets anders.quote:
Grillworstquote:
Voor mannen of vrouwen?quote:
Omdat ik heb pas een week of twee in de kast heb liggenquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En waarom heb je die maar twee keer aangehad?![]()
Het was trouwens een vrouw van een onbekende afkomst...
Voor vrouwenquote:
Hoe zou dat komen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik moet steeds aan McHammer denken als ik die broeken zie
een spijkerbroek in het model van een housebroek?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, hij lijkt erop. Mijne is van spijkerstof en iets anders.
Guess again my dear friend. Die dingen heten nu harembroeken.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:56 schreef mike_hunt het volgende:
Volgens mij komen housebroeken echt niet meer terug in de mode, net zo min als beenwarmers
Salamiquote:
Ja. En hij zit heel fijn.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
een spijkerbroek in het model van een housebroek?
OMGquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Guess again my dear friend. Die dingen heten nu harembroeken.
Doe mij maar ruitjesbroeken.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:00 schreef wolvendagen het volgende:
Ja nu denkt iedereen natuurlijk dat ik een mode sletje ben, maar ik loop veel liever in vintage en nylon leggings
Verkapte....quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
OMGgelukkig heb ik ze hier in NY nog niet gezien.
Dat deed mijn gezicht bij het zien van zo'n luierbroek.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hiervan trok mijn gezicht naar ""
MC Hamer:: You can't touch this !quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik moet steeds aan McHammer denken als ik die broeken zie
\quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:04 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
MC Hamer:: You can't touch this !![]()
Bakker:: Can't touch what ?![]()
MC Hamer:: ... Uhhh.... this !
Bakker::![]()
Mc Hamer::![]()
Bakker:: Moet je geen brood hebben ofzo ?
Mc Hamer:: Nou oki, geef maar.
Bakker:: *doet alsof ie het brood geeft maar steekt het dan snel in zij eigen bek* Weheheh you can't touch this !![]()
![]()
![]()
![]()
Bakker:: PWN !![]()
Mc Hamer:: UHhh,.... owjaaa ?!
Bakker:: Jah![]()
Mc Hamer:: *vertrekt* *![]()
*
Bakker:: Godver, droog brood...![]()
Brood::![]()
Brood:: Jij stinkt![]()
Brood:: Heuy ik ga op vakantie, het is me hier een beetje te melig in die kut-bakkerij hier![]()
Bakker:: Wat een kut-grap![]()
Brood:: Beter dan een bakkers-mop !![]()
Brood:: *vertrekt*
Vakantie-land van het brood:: Godver, ik haat droog brood..![]()
![]()
![]()
Vakantie-land van het brood::
Guitar Hero platenspeler ?quote:
WTF is dat? ziet er wel leuk uitquote:
DJ Hero.quote:
Kom op zeg.quote:
Kom op zeg, een beetje op een knopje drukken om te scratchen.quote:
Ik zie eigenlijk nog best vaak beenwarmersquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:56 schreef mike_hunt het volgende:
Volgens mij komen housebroeken echt niet meer terug in de mode, net zo min als beenwarmers
o is dat het. Ja i'm too old for this shit.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kom op zeg, een beetje op een knopje drukken om te scratchen.
Dan moet je je benen scheren.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk nog best vaak beenwarmers
Harembroeken zien er anders uit, die hebben niet zo'n belachelijk laag kruis.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Guess again my dear friend. Die dingen heten nu harembroeken.
Op straat/clubs of in de gym?quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk nog best vaak beenwarmers
Dat dus, dat is net als Guitar Hero op de NDSquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jij hebt teveel tijd en fantasie.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:04 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
MC Hamer:: You can't touch this !![]()
Bakker:: Can't touch what ?![]()
MC Hamer:: ... Uhhh.... this !
Bakker:: Moet je geen brood hebben ofzo ?
Mc Hamer:: Nou oki, geef maar.
Bakker:: *doet alsof ie het brood geeft maar steekt het dan snel in zij eigen bek* Weheheh you can't touch this !![]()
![]()
![]()
![]()
Bakker:: PWN !![]()
Mc Hamer:: UHhh,.... owjaaa ?!
Bakker:: Jah![]()
Mc Hamer:: *vertrekt* *![]()
*
Bakker:: Godver, droog brood...![]()
Brood:: Jij stinkt![]()
Brood:: Heuy ik ga op vakantie, het is me hier een beetje te melig in die kut-bakkerij hier![]()
Bakker:: Wat een kut-grap![]()
Brood:: Beter dan een bakkers-mop !![]()
![]()
Brood:: *vertrekt*
Vakantie-land van het brood:: Godver, ik haat droog brood..![]()
![]()
![]()
Vakantie-land van het brood::
Ik denk dat kb jouw kloon is.quote:
Op straatquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Op straat/clubs of in de gym?
Ik weet wel in London dat sommige handtasjes met beenwarmers lopen. Echt fout.![]()
Moment van inspiratiequote:Op donderdag 7 mei 2009 22:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij hebt teveel tijd en fantasie.
Precies.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:19 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dat dus, dat is net als Guitar Hero op de NDS
Je hebt me door.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat kb jouw kloon is.
Of andersom.
quote:
Vrouwen met pittige kapsels ?quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Harembroeken zien er anders uit, die hebben niet zo'n belachelijk laag kruis.
Oh grapjequote:
Nee, meisjes in jouw leeftijdscategorie.quote:
Meisjes..quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
OMG meisjes of jongens? DAT DAT KAN IN NEDERLAND!!
![]()
Laarzen in zijn broek?quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, meisjes in jouw leeftijdscategorie.
[..]
Meisjes..
Als het nou jongens waren..![]()
Er loopt wel een jongen met laarzen IN zijn broek rond op school.
Hoef je verder de schijf niet te draaien dan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[quote]
Meisjes..
Ja inderdaad, wtf?quote:
Gebeurt dit allemaal echt?quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Broek in zijn laarzen.quote:
Geen idee. Maar kom op, al die "... hero" zooi is voor wannabee's.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:28 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hoef je verder de schijf niet te draaien dan?
Dan is het wel gay inderdaad!
Eh... nou het heeft wel wat weg van uggs, maar omg...quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
wat voor laarzen? nog niet die fucking UGGS? Want dan is het een handtas
Oew, dan mag het !quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Meisjes..
Ja, mn ogen man..quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja inderdaad, wtf?
Zijn sokken om je penis groter te laten lijken soms uit tegenwoordig?
Laarzen IN je broek ? Hoe doe je dat, of draagt ie een housebroek ?quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Meisjes..
Ik weet niet eens of m'n taart wel lekker gaat wordenquote:
Je broek in je laarzenquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:31 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Oew, dan mag het !![]()
Laarzen IN je broek lijken dan toch gewoon op normale schoenen, niet dan ?![]()
Mag ik een keer komen lachen.quote:
Maak jij een taart?quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of m'n taart wel lekker gaat wordentis met banketbakkersroom en aardbeienjam..
is het zo'n hippe handtas?quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eh... nou het heeft wel wat weg van uggs, maar omg...
Ja, wil je een persoonlijke rondleiding?quote:
Banketbakkersroom.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of m'n taart wel lekker gaat wordentis met banketbakkersroom en aardbeienjam..
Cake of failquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wanneer?quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, wil je een persoonlijke rondleiding?
Dan gaan we samen de jongen die bij de frontdesk werkt, uitlachen...
Haha, "handtas."quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
is het zo'n hippe handtas?want die weten de beste clubs en de beste drugs
"Ik kan alleen heeel vroeg in de ochtend of heeeeel laat in de avond."quote:
Maken is een groot woord, ik kocht van die kant en klare lagen, en nu moet ik die banketbakkersroom maken en er tussen smeren, en die jam, en daarna fondant maken van marshmallows en de taart decoreren..quote:
Lekker anaalverhalen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Had de wildste verhalen over zijn sex-leven en altijd ruzie met zijn marokkaanse werkgever...
Dat is alleen maandag en dinsdag.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Ik kan alleen heeel vroeg in de ochtend of heeeeel laat in de avond."
Tuurlijk we hebben altijd een wildleven...We moeten wel hahahaquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haha, "handtas."![]()
Ja, ik denk het wel, want je broek in je laarzen is toch wel erg vooruitstrevend....
Maar ik moet zeggen dat ik een collega-handtas heb gehad en die was wel errug tof![]()
Had de wildste verhalen over zijn sex-leven en altijd ruzie met zijn marokkaanse werkgever...
OMG DE WORTEL VAN HET KWAAD TAARTquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:38 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
En dan ga ik allemaal van deze schattige doch doodenge baby's maken en overal op d'r taart leggen
En dan alleen als de zon schijnt, het windkracht 6 is en de kibbeling in de aanbieding is.quote:
Nee niet anaalverhalen alleen. We doen veeeeeeeeeel meer.quote:
Laat ons anders eerst eventjes allemaal een stuk proeven om te kijken of ie goed is ?quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zoet !quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maken is een groot woord, ik kocht van die kant en klare lagen, en nu moet ik die banketbakkersroom maken en er tussen smeren, en die jam, en daarna fondant maken van marshmallows en de taart decoreren..
Ik hoop dat het een beetje gaat lukken
Carrotcake..quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
OMG DE WORTEL VAN HET KWAAD TAART
Hoi!quote:
Ik was serieus.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan alleen als de zon schijnt, het windkracht 6 is en de kibbeling in de aanbieding is.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee niet anaalverhalen alleen. We doen veeeeeeeeeel meer.![]()
Ja, maar de manier waarop sommige praten, vind ik hilarischquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tuurlijk we hebben altijd een wildleven...We moeten wel hahaha
Ik nietquote:
Dan kom ik morgen zelf wel langs.quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:38 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
En dan ga ik allemaal van deze schattige doch doodenge baby's maken en overal op d'r taart leggen
Als jij jarig zou zijn dan zou ik zeker een taart met overal baby's erop voor je makenquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
OMG DE WORTEL VAN HET KWAAD TAART
Hun favoriete plaats is op de pianoquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Carrotcake..
[..]
Hoi!
[..]
Ik was serieus.
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:44 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
GADVERDAMME, WAT EEN GEDROCHTEN, DIE KOMEN ZEKER EN VAST UIT DE DIEPSTE KROCHTEN VAN DE HEMEL HEL![]()
Laat die piano maar weer zitten dan.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:45 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hun favoriete plaats is op de piano!!
wtf moeten wij op een piano? ahahahquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:45 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hun favoriete plaats is op de piano!!
quote:
Het aanrecht is prima te doen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:48 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Owneej, dalijk nemen ze het aanrecht of de keukentafel![]()
net zoals jullie hetero's toch?quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:48 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Owneej, dalijk nemen ze het aanrecht of de keukentafel![]()
gekerft? WTFquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:54 schreef Allure_ het volgende:
Skylark heeft mijn naam op zijn borst gekerft. Echt keilief.
Gelukkig niet in zijn arm, maar toch...quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:54 schreef Allure_ het volgende:
Skylark heeft mijn naam op zijn borst gekerft. Echt keilief.
Helmonders vergeet ik niet zomaar.quote:
Ja, zoveel heeft ie voor me overquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
gekerft? WTFzoals self-mutulation?
Vertel es, hoe dicht sta jij bij Helmond eigenlijk ?quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Helmonders vergeet ik niet zomaar.
[..]
Ja, zoveel heeft ie voor me over.
Heel dicht.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:58 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Vertel es, hoe dicht sta jij bij Helmond eigenlijk ?
Altijd leuk om te zien hoe jongens worden afgewezenquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:59 schreef bloodysunday het volgende:
Take me out![]()
![]()
wat een pauper programma
quote:
is hij je vriend ofzo?quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:57 schreef Allure_ het volgende:
[quote]Ja, zoveel heeft ie voor me over.
op zoek naar een date met jouw naam in zijn borst gekerft? waarom lijkt dit net een goedkope film? hahahahquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, daarom gaat ie ook op zoek naar een date.
Lijkt een beetje op een van die films met zo'n geobsedeerde psycholoverquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
op zoek naar een date met jouw naam in zijn borst gekerft? waarom lijkt dit net een goedkope film? hahahah
Hahahaha ik moest hardop lachen, ik dacht bij het zien van de foto precies hetzelfdequote:Op donderdag 7 mei 2009 22:38 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Durf je toch niet...quote:
Whehequote:Op donderdag 7 mei 2009 23:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hahahaha ik moest hardop lachen, ik dacht bij het zien van de foto precies hetzelfde![]()
![]()
Heh bahquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:02 schreef Acinonyx het volgende:
Taylor, ga het topic redden !
[ afbeelding ]
Dat vind ik toch zo'n idioot grafwijf, had dus wel verwacht dat jij haar 'quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:02 schreef Acinonyx het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi Bt.quote:
Alles boemtingelingflexiewiebel?quote:
Gezellig.quote:
Ja, vanwege dingen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmmm, dat was ik gisteren de hele dag. Ben je chagrijnig met een reden?
Schoonouders?quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:02 schreef Acinonyx het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg, dat hebben we al gehad. Daar laat ik mijn dag en avond niet door verpesten.quote:
Ik zoek nog een doelwit om mijn frustraties op te botvieren, ideeën?quote:
Ik heb me nog nooit zo boemtingelingflexiewiebelig gevoeld kan ik je zeggenquote:
JE MEENT HET!quote:
Zou je haar geven?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:19 schreef Acinonyx het volgende:
Gabriella, ga Taylor helpen !![]()
(en mij ook als het ff kan)
[ afbeelding ]
Oeh gebruik mij maar!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zoek nog een doelwit om mijn frustraties op te botvieren, ideeën?
Ja men! Heavy stuff.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb me nog nooit zo boemtingelingflexiewiebelig gevoeld kan ik je zeggen!
En met jou dan?
[..]
JE MEENT HET!
Mij?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zoek nog een doelwit om mijn frustraties op te botvieren, ideeën?
Nee ook nietquote:
Jij moet nog ff, als in een paar maanden, wachten.quote:
Morgen stunt, maar die is toch saai hier op school dus dan maar vroeg weekend vieren enzoooo.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb me nog nooit zo boemtingelingflexiewiebelig gevoeld kan ik je zeggen!
En met jou dan?
Why?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij moet nog ff, als in een paar maanden, wachten.
Iets met stage en buitenland enzo.quote:
Wie the fuck is Muay Thai?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nee ook niet. Waar is Muay Thai eigenlijk. Ik mis hem
Nah, je kunt toch wel even gaan kijken bij je stunt?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:36 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Morgen stunt, maar die is toch saai hier op school dus dan maar vroeg weekend vieren enzoooo.
Maar moet je niet leren? Het word echt nooit wat met je trouwens want je motivatie is echt slecht.
Het is wel mijn oude klas maar ik hoorde dat ze amper wat konden regelen dit jaarquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nah, je kunt toch wel even gaan kijken bij je stunt?
En leren, dat komt nog wel!
quote:
Die dus.quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:35 schreef Paaskonijn het volgende:
PIPLUP IK KIES JOU!!111 DOE TOPIC SAVE NUUUUUU!!!!!!11111
[ afbeelding ]
Niet moeilijk doen!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is muay-toy oid. Niet muay thai
Inderdaadn.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Drink dan buiten de school, op het schoolplein, hier werkt het altijd primaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Het is wel mijn oude klas maar ik hoorde dat ze amper wat konden regelen dit jaar. En we mogen niet drinken op school hier.
Euh, dat valt ook gewoon onder de school..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:44 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Drink dan buiten de school, op het schoolplein, dat werkt hier altijd prima
Er gaat iemand stage lopen in het buitenland en ik ben het niet. Met mijn stomme kop wel gestimuleerd dat te doen met het idee dat het er toch nooit van zou komen...quote:
Dat klopt, maar die Thai waar jij het over hebt ken ik niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:44 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Drink dan buiten de school, op het schoolplein, hier werkt het altijd prima
Ah joh, het gaat ook niet om wat er geregeld is, het gaat om de mensen en de gezelligheid, je kunt op zn minst even langs gaan tochquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Het is wel mijn oude klas maar ik hoorde dat ze amper wat konden regelen dit jaar. En we mogen niet drinken op school hier.
Wat studeer je ?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Er gaat iemand stage lopen in het buitenland en ik ben het niet. Met mijn stomme kop wel gestimuleerd dat te doen met het idee dat het er toch nooit van zou komen...
[..]
Dat klopt, maar die Thai waar jij het over hebt ken ik niet.
Door types als jou denken mensen dus dat Helmonder dom zijn.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:44 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Drink dan buiten de school, op het schoolplein, hier werkt het altijd prima
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Door types als jou denken mensen dus dat Helmonder dom zijn.
Ja dat is kutquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Er gaat iemand stage lopen in het buitenland en ik ben het niet. Met mijn stomme kop wel gestimuleerd dat te doen met het idee dat het er toch nooit van zou komen...
Ik zou die koe doen.quote:
quote:
Ik denk dat ik haar direct opvolg betreft stage. Dat laatste, ja daar moeten we het nog ff over hebben. Ik heb ook zo mijn behoeftes, die kan ik moeilijk 6 maanden negeren.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat is kutwel de ultieme relatietest natuurlijk.. Jullie komen er vast sterker uit enzo
en in de tussentijd kunnen wij mooi mindblowing seks hebben
Oh noes een s niet aangeslagen.quote:
Komt er nog een leuk subforum vrij, ik ben benieuwd naar mijn nieuwe notes?quote:
Eris geen gezelligheid bij ons op school.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah joh, het gaat ook niet om wat er geregeld is, het gaat om de mensen en de gezelligheid, je kunt op zn minst even langs gaan toch!
[ afbeelding ]
Ons thema was Cowboys vs Indians![]()
!
Die koe likt zijn lippen al af.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ookdit was slechts het voorspel.
Misschien moet het Elfstedentocht forum weer open!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Komt er nog een leuk subforum vrij, ik ben benieuwd naar mijn nieuwe notes?
Hee hee heequote:
Je hebt altijd je rechterhand nogquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik denk dat ik haar direct opvolg betreft stage. Dat laatste, ja daar moeten we het nog ff over hebben. Ik heb ook zo mijn behoeftes, die kan ik moeilijk 6 maanden negeren.
Ik ben lief voor koeien.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hee hee heebeetje lief doen he.
[..]
Dat is enkel voor Friezen weggelegd.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Misschien moet het Elfstedentocht forum weer open!
Dan ga je nietquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:57 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Eris geen gezelligheid bij ons op school.
quote:
En er is geen betere Fries dan een Dooie Fries!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is enkel voor Friezen weggelegd.
Wie wat waar???quote:
En kipfilet uit de aanbieding.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hee hee heebeetje lief doen he.
[..]
Je hebt altijd je rechterhand nogof links, whatever tickles your fancy.
daarquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
En er is geen betere Fries dan een Dooie Fries!
[..]
Wie wat waar???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |