Dus jij was dat!quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:00 schreef de_boswachter het volgende:
Ik was diegene die vroeger altijd de wc's op campings volkalkte met teksten als MVV of KUT HOLLENJERS ! Mooi was die tijd!
Zeker door de concierge erop gekalktquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:02 schreef Netsplitter het volgende:
Life is a dream of someone demeted imagination, a cry for help is a useless facination as the nightmare has begun........
Die stond op een pleedeur in het afgefikte Bouwkunde van TUD.
Uhhh. ik niet.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:27 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Zeker door de concierge erop gekalktGa ervan uit dat de meeste studenten wel Engels kunnen schrijven n.l
Ik hoef in tegenstelling tot jou mij niet te concentreren, de natuur doet automatisch zijn werk. Ik heb dan de tijd om bijvoorbeeld de krant te lezen of de teksten in het wc hokje.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij, maar als ik ga schijten dan wil ik niet afgeleid worden door humorvolle nerds. Dan moet ik me nl. concentreren.
Jij bent zo uitgewoont dat het er gewoon uit komt glijden??quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:45 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik hoef in tegenstelling tot jou mij niet te concentreren, de natuur doet automatisch zijn werk. Ik heb dan de tijd om bijvoorbeeld de krant te lezen of de teksten in het wc hokje.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:18 schreef geelkuikentje het volgende:
Er is maar een tekst die ik nog kan herinneren die ik erg grappig vond. Stond op de toiletdeur op school:
This toiletpaper is like Clint Eastwood
It's rough, it's tough and takes no shit.
Kan dat? Je ergens aan frusteren? Of is het stiekem toch irriteren/ergeren.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:48 schreef Xandrar het volgende:
Vandaag heb ik mij gefrustreerd.
je kan je ook niet ergens aan irriteren. Dus hij moet ergeren bedoelen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 07:45 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Kan dat? Je ergens aan frusteren? Of is het stiekem toch irriteren/ergeren.
Ah thanx. Opgelost!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:14 schreef Walter81 het volgende:
[..]
je kan je ook niet ergens aan irriteren. Dus hij moet ergeren bedoelen.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:18 schreef geelkuikentje het volgende:
Er is maar een tekst die ik nog kan herinneren die ik erg grappig vond. Stond op de toiletdeur op school:
This toiletpaper is like Clint Eastwood
It's rough, it's tough and takes no shit.
Vergelijkbaar met pis-hokken in het uitvak van een gemiddeld stadion, het is altijd zoeken welke club er níet op de deur gekalkt staatquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:00 schreef de_boswachter het volgende:
Ik was diegene die vroeger altijd de wc's op campings volkalkte met teksten als MVV of KUT HOLLENJERS ! Mooi was die tijd!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |