quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:17 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit had ik dus ook niet in mijn mond gestopt
quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:22 schreef mazaru het volgende:
Hoe maak je zo'n beest dood? Vraagt Pim.
Nou, sla hem met een pan op zijn kop!
ik zeg dat ze lekker zijnquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:27 schreef mazaru het volgende:
Iedereen is ineens een meelwormexpert. Jeroen zegt dat ze geen pijn hebben zoals wij die hebben. Pim zegt dat ze geen hersens hebben. Peter zegt dat het alleen reflexen zijn.
[ afbeelding ]
. . .HAK in de panquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:26 schreef Susi het volgende:
[..]
Kom op konijntje, doe maar wiebelen, wiebelen
Neehh.. zéker niet na dergelijke overtrokken nep-reacties.. hóe groot haar tieten ook zijn of hoe diep haar kut...quote:
Waar hadden ze ze dan moeten laten?quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:30 schreef mazaru het volgende:
En nou worden ze weggegooid omdat ze niet lekker zijn
Ik vind het letterlijk misselijkmakend, met die maden heb ik geen medelijden, maar om te zien is zo smerigquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:29 schreef hondjes het volgende:
Ik vindt dit echt niet leuk, en begrijp dit soort gedoe met levende wezens, werkelijk niet.
Marielin is een bikkel. Alleen dat gezeur om fanmail is wat minder.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:29 schreef Deisyy het volgende:
Levend zijn de wurmpies lekkerder, volgens Marielin
Dat was Eline.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:30 schreef Dottey het volgende:
Marieline gaat er ook een proberen om te eten, maar wilt alleen een dode proberen. Pim bijt hem in zijn mond dood voor Marielin.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:29 schreef hondjes het volgende:
Ik vindt dit echt niet leuk, en begrijp dit soort gedoe met levende wezens, werkelijk niet.
Ze hadden ook gewoon naar buiten gegooid kunnen worden. De vogeltjes hebben nu nestjes, die lusten deze beestjes wel.quote:
Ik vind die fanmail echt onzin, is daar eigenljk wel een poll over geweest?quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Marielin is een bikkel. Alleen dat gezeur om fanmail is wat minder.
Marielin Bikkelquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Marielin is een bikkel. Alleen dat gezeur om fanmail is wat minder.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:24 schreef mazaru het volgende:
Dit vind ik ellendig om te zien
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |