Das toevallig! Ik ook nietquote:
Heb ik ook.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:28 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja kom op, je gedraagt je alsof je de wijsheid in pacht hebt.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:28 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja kom op, je gedraagt je alsof je de wijsheid in pacht hebt denkt te hebben.
Cool. Zo via internet.quote:
Dat blijkt.quote:
Ohja. Die ene.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:30 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja terwijl ik alleen een wazige foto heb gezien.
Dan moet het wel door m'n geweldige postgedrag komen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:30 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja terwijl ik alleen een wazige foto heb gezien.
Psssst.quote:
Weet niet, gewoon verliefd zijn manquote:
Misschien houden we ook wel allebei van bier en tieten!quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:28 schreef -SG- het volgende:
[..]
Das toevallig! Ik ook niet! Heb ik toch een overeenkomst met relmof
.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:30 schreef xalo het volgende:
[..]
Dan moet het wel door m'n geweldige postgedrag komen.
quote:
Want pas als je verliefd bent hoor je erbij in deze SC.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:31 schreef -SG- het volgende:
[..]
Weet niet, gewoon verliefd zijn man. Niet te veel vragen stellen.
Nog een overeenkomstquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien houden we ook wel allebei van bier en tieten!
Doe ik altijd!quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:32 schreef xalo het volgende:
[..]
Want pas als je verliefd bent hoor je erbij in deze SC.
M'n eerste gedachte was, "wat een gedrocht".quote:
Je was me voor.quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:33 schreef Jojoortje het volgende:
IK BEN DE SPICE GIRLS AAN HET LUISTEREN![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:33 schreef ImTheBase het volgende:
hihihihiihihihi ik ben junkieheroine en ik geil op markmmmhmhmm hmmm hmmm hmmmm mit never stops go for it baby yeah uhn tissssssssssssssssss ik hou zoveel van je schatje lief lief lieveuuruddd lievlf lief=o=O+O=
Who Do You Think You Are.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:33 schreef Jojoortje het volgende:
![]()
![]()
Ja!quote:
Nou, je overdrijft wel zeg.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:33 schreef ImTheBase het volgende:
hihihihiihihihi ik ben junkieheroine en ik geil op markmmmhmhmm hmmm hmmm hmmmm mit never stops go for it baby yeah uhn tissssssssssssssssss ik hou zoveel van je schatje lief lief lieveuuruddd lievlf lief=o=O+O=
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:33 schreef Jojoortje het volgende:
![]()
![]()
Gast..quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:33 schreef ImTheBase het volgende:
hihi.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:33 schreef ImTheBase het volgende:
HAHAA WAT EENGARPIG PLAATJE !!!@1!1!!!EINZ!!1!!!quote:
Ik luister nu Al stewartquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:33 schreef Jojoortje het volgende:
![]()
![]()
PICS!quote:
Oh ja, ik ben developer dus heb ik gelijk.quote:
Jij hebt m`n pics allang gehad schat.quote:
Waar? Ik zie niets in m'n PMbox staan.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:37 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Jij hebt m`n pics allang gehad schat.
Je hebt al modrechten. Toch?quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:36 schreef Juicyhil het volgende:
M`n topic is binnen recordtime gesloten.
Alleen in BUG, maar daar valt weinig te sluitenquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:37 schreef HuHu het volgende:
[..]
Je hebt al modrechten. Toch?
Alleen niet in de publieke fora.
PMquote:
Oh, ik vind het niet erg om te werken! Ik vind mijn werk ook wel tof.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:38 schreef HuHu het volgende:
[..]
Zoek dan een andere baan als het niet bevalt? Ik vind mijn werk wel tof
.
Tis dat z`n baas meeleest.quote:
Als ik een baggertopic maak in BUG kan jij hem sluiten?quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:38 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Alleen in BUG, maar daar valt weinig te sluiten
Surequote:Op donderdag 7 mei 2009 19:39 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Als ik een baggertopic maak in BUG kan jij hem sluiten?
Mijn werk is opzich tof, alleen slapen is nog véél leukerquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:38 schreef HuHu het volgende:
[..]
Zoek dan een andere baan als het niet bevalt? Ik vind mijn werk wel tof
.
PR leden ookquote:
Omg, Hu, wat doe jequote:Op donderdag 7 mei 2009 19:38 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Alleen in BUG, maar daar valt weinig te sluiten
if($pr == "lekker")quote:
Maak ruzie met je vriendje, dan ben je blij dat je kunt gaan werkenquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh, ik vind het niet erg om te werken! Ik vind mijn werk ook wel tof.Ik vind het alleen nooit leuk dat ik weg moet bij mijn vriendje.
Nah... dat doet 'ie nietquote:
Jij hebt 'm de rechten gegeven, dat kan ik heul nietquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Omg, Hu, wat doe je
Eerste dat ie doet is bagger openen in GC
Whaha, Grapjas. Heb ik niet.quote:
Ik ben een hele goede mod hoor, zometeen gaat Desunoto bagger posten in BUG en dan ga ik hem sluiten zodat ik kan laten zien hoe een goede mod ik ben. Jwt, m`n sollicitatie.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Omg, Hu, wat doe je
Eerste dat ie doet is bagger openen in GC
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:42 schreef HuHu het volgende:
[..]
Maak ruzie met je vriendje, dan ben je blij dat je kunt gaan werken.
[..]
Nah... dat doet 'ie niet. Er zijn maar weinig mensen die de relatie HuHu <-> werkelijke persoon kunnen leggen
.
Rawrrrrrquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:46 schreef ImTheBase het volgende:
Hoi Laurawr uit het tantoetoffe jaar 1991!
Op 19 maartquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:46 schreef ImTheBase het volgende:
Hoi Laurawr uit het tantoetoffe jaar 1991!
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:46 schreef HuHu het volgende:
[..]
Da's ook alleen maar omdat je in [@] kunt.
Waar?quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Rot op kut newbie. Anderen vinden hem wel leuk
Die zwarte bladzijde in m'n geschiedenis vergeet ik nooit meer.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:47 schreef ImTheBase het volgende:
Hier het kwaliteitstopic van xalo en mij: Rickroll'd door de Blokker
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:50 schreef Hyman het volgende:
[..]
Haha.
[ afbeelding ]
Die blijft ook leuk
quote:
Ja?quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:51 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhuhuhuhuhuuhuhuhuhuuhu
huhuquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:51 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhuhuhuhuhuuhuhuhuhuuhu
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:47 schreef ImTheBase het volgende:
Hier het kwaliteitstopic van xalo en mij: Rickroll'd door de Blokker
Doe dat!quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:52 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb zin om dat topic te schoppen.
Ik heb modknopjes++quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:53 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik heb ook nog plaatjes met kanker erin, als je wilt?
BROWSERVERNEUKENDE RICKROLLquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:52 schreef Hyman het volgende:
Zeg, moderators kunnen toch op de achtergrond een muziekje aanzetten?
Doe eens rickroll ofzo
Hihi kan datquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:52 schreef Hyman het volgende:
Doe eens rickroll ofzo
Gelukkig kunnen moderators dat niet.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:52 schreef Hyman het volgende:
Doe eens rickroll ofzo
Ach, kan er wel bijquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:53 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik heb ook nog plaatjes met kanker erin, als je wilt?
Je kon iets onzichtbaar af laten spelenquote:
oh! Ik maak nu een HuHu grapje:quote:
Wat een n00bs.quote:
inderdaadquote:
<--quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wat een n00bs.
Ik kan wel op de achtergrond een muziekje aanzetten.
Sterker nog, ik heb nu The Killers aan.
Kan via zo'n code, ik weet alleen niet of dat ook werkt voor normale users.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:54 schreef Hyman het volgende:
[..]
Je kon iets onzichtbaar af laten spelen!
Dat is echt wel een geniale manier om iedereen te rickrollen.
Ja, dat dus.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:54 schreef Desunoto het volgende:
In dat Jordy van Loon topic deed een mod of FA dat maar ik weet niet meer wie.
Ik dénk een modquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:54 schreef Desunoto het volgende:
Ja maar ik kan alles wat huhu kanquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
oh! Ik maak nu een HuHu grapje:
Maar ik kan DC++
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:55 schreef HuHu het volgende:
[..]
Klikken op eigen risico: http://www.upstate.edu/cdb/grossanat/imgs/ThLungCancer-Table1.jpg
DC++ kan iedere mafkees, da's gewoon een programma downloadenquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
oh! Ik maak nu een HuHu grapje:
Maar ik kan DC++
klopt ja.. als ik op de naam kom hoor je 't welquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:54 schreef Desunoto het volgende:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja maar ik kan alles wat huhu kan
Ik kan fappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
Geil. Alleen weet ik nog steeds niet wat de kanker is.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:55 schreef HuHu het volgende:
[..]
Klikken op eigen risico: http://www.upstate.edu/cdb/grossanat/imgs/ThLungCancer-Table1.jpg
C++ is geil.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:56 schreef HuHu het volgende:
[..]
DC++ kan iedere mafkees, da's gewoon een programma downloaden.
Kom maar terug als je C++ kunt.
Verdomme!quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:56 schreef HuHu het volgende:
[..]
DC++ kan iedere mafkees, da's gewoon een programma downloaden.
Kom maar terug als je C++ kunt.
Ik gok de Right Lungquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:56 schreef -SG- het volgende:
[..]
Geil. Alleen weet ik nog steeds niet wat de kanker is.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja maar ik kan alles wat huhu kan
Vergeet de database-toegang niet. En kun je hierin: http://forum.fok.nl/forum/93 ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Open er een topic overquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:56 schreef ImTheBase het volgende:
Niks tegen jordi van loon ja~!oeneinsines
Jordi zou ook eens een pakje sigaretten moeten proberen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:56 schreef ImTheBase het volgende:
Niks tegen jordi van loon ja~!oeneinsines
Oh wacht. Dan ja.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:56 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Het ging over smakeloze grapjes of niet?
Ik dacht dat het Erik was.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:56 schreef blckbb het volgende:
[..]
klopt ja.. als ik op de naam kom hoor je 't wel
IK WELquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:57 schreef HuHu het volgende:
[..]
Vergeet de database-toegang niet. En kun je hierin: http://forum.fok.nl/forum/93 ?
Baaanaaannvraag!quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jordi zou ook eens een pakje sigaretten moeten proberen.
Fail... de left-lung bevat kanker. Hij is namelijk te licht van kleur en bevat tumoren. Wacht... ik heb een duidelijkere: http://www.upstate.edu/cd(...)ngCancer-Table21.jpgquote:
kan jij hierin?quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:57 schreef HuHu het volgende:
[..]
Vergeet de database-toegang niet. En kun je hierin: http://forum.fok.nl/forum/93 ?
Ziet eruit als ham over de datum.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:58 schreef HuHu het volgende:
[..]
Fail... de left-lung bevat kanker. Hij is namelijk te licht van kleur en bevat tumoren. Wacht... ik heb een duidelijkere: http://www.upstate.edu/cd(...)ngCancer-Table21.jpg
Daar staan pijltjes bij.
Jep!quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:57 schreef HuHu het volgende:
[..]
Wow.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:55 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik doe nu C++ en Delphi door elkaar heen programmerenquote:
Goed bezigquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:57 schreef Juicyhil het volgende:
HE HUHU
Ik ben trouwens vandaag bezig geweest met Javascript in een MS CRM customization, wel een tof taaltje
ik heb 10 van die krengenquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:57 schreef HuHu het volgende:
[..]
19, Osstown, ICTquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:58 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Leeftijd, woonplaats, studie. Foto?
Also. Dood gaat ie toch wel ofniet?quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:58 schreef HuHu het volgende:
[..]
Fail... de left-lung bevat kanker. Hij is namelijk te licht van kleur en bevat tumoren. Wacht... ik heb een duidelijkere: http://www.upstate.edu/cd(...)ngCancer-Table21.jpg
Daar staan pijltjes bij.
is ie al hoorquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:59 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Also. Dood gaat ie toch wel ofniet?_!
Oss.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
19, Osstown, ICT(DAT IS HEUL GEEN STUDIE!!
), FoBo
Ik .NETquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:59 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik doe nu C++ en Delphi door elkaar heen programmeren.
Ik heb zelfs voor elkaar gekregen via ADO db toegang te krijgen, nooit verwachtquote:[..]
Goed bezig. JS is ook best grappig en je kunt er best veel mee.
FP FC FOK?quote:
Echt een feest daar.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:58 schreef HuHu het volgende:
[..]
Daar staan pijltjes bij.
Tof.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
), FoBo
ha been there got the shirtquote:
Maar dat is het nietquote:
Ik heb er maar 9quote:
En waar volg je die studie?quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
), FoBo
HAHAHAHA PWNDquote:
Wearing it.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ha been there got the shirt
En heeft dat nog toegevoegde waarde bovenop de FOK!core, of gebruik je het daar niet voor?quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:00 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik .NET![]()
[..]
Ik heb zelfs voor elkaar gekregen via ADO db toegang te krijgen, nooit verwacht
Wut? Ben je arts?quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:01 schreef HuHu het volgende:
[..]
Maar dat is het niet. Het is de linkerlong die bovenop de ribbenkast is gelegd (je ziet de ribben nog links in de foto). En het voelt ook niet aan als ham, maar het is meer spons-achtig. Best gek en het voelt nog soort lekker ook, het is heel zacht.
[..]
Ik heb er maar 9.
Hij heet Renéquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:04 schreef Lauriette91 het volgende:
Zomaar op msn van iemand:
En, hoe is het met je liefdesleven?
Eeeeuhhhhh.!!
Zal ik dat eens voor de grap doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little knowledge is a dangerous thing.
iig niet Ossquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:03 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
WAT DENK JE NOU VUILE SLET~!iernsins
Nee, maar ik volg ook een ict-opleiding
Nee... ik studeerde informatica. Maar ik heb wel anatomie gedaan, daar hebben we dat onder andere bij gehad.quote:
Hij is geinteresseerd in jequote:Op donderdag 7 mei 2009 20:04 schreef Lauriette91 het volgende:
Eeeeuhhhhh.!!
Je moet zeggen dat je lesbisch bentquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:04 schreef Lauriette91 het volgende:
Eeeeuhhhhh.!!
Voor Microsoft CRM, daar werken ze in de customizations alleen met Js.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:03 schreef HuHu het volgende:
[..]
En heeft dat nog toegevoegde waarde bovenop de FOK!core, of gebruik je het daar niet voor?
Ik heb een varkensoog gesloopt en een varkenshart bij bio. Van dat hart hebben we een 100 delige legpuzzel gemaaktquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:04 schreef HuHu het volgende:
[..]
Nee... ik studeerde informatica. Maar ik heb wel anatomie gedaan, daar hebben we dat onder andere bij gehad.
Mjah, dit was op de universiteit hè. Daar spelen ze met "the real thing". Alleen mag je er dan geen puzzel van maken, die harten moesten weer netjes terug in het bakje na afloopquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:05 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik heb een varkensoog gesloopt en een varkenshart bij bio. Van dat hart hebben we een 100 delige legpuzzel gemaakt
The real thing?quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:07 schreef HuHu het volgende:
[..]
Mjah, dit was op de universiteit hè. Daar spelen ze met "the real thing". Alleen mag je er dan geen puzzel van maken, die harten moesten weer netjes terug in het bakje na afloop.
sorryquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:04 schreef Lauriette91 het volgende:
Eeeeuhhhhh.!!
Ja longen van mensen enzo.quote:
Ze word vast wel vandaag of morgen geraped.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mijn zus is in
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is toch niet eerlijk
Dat denk ik niet.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:08 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze allemaal bloedserieus.
Waarom willen jullie dat zo graag weten?quote:
Vriend is erbijquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ze word vast wel vandaag of morgen geraped.
Tering, alleen maar omdat ik er ook studeer, aap.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom willen jullie dat zo graag weten?Word een beetje spuugzat van die fans in m'n nek de hele dag
Nee, misschien bedoeld die het niet zo.quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom willen jullie dat zo graag weten?Word een beetje spuugzat van die fans in m'n nek de hele dag
Zeg gewoon dat je iemand op het oog hebtquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:09 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Nee, misschien bedoeld die het niet zo.![]()
En wil hem liever wel als vriend houden
Kijk het wel even aan.
Dat is mogelijk ja.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:09 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je iemand op het oog hebt
En hij heet -SG-quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:09 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je iemand op het oog hebt
Tuurlijk joh, hou 'm maar aan het lijntjequote:Op donderdag 7 mei 2009 20:09 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Nee, misschien bedoeld die het niet zo.![]()
En wil hem liever wel als vriend houden
Kijk het wel even aan.
oja kloptquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |