En heeft dat nog toegevoegde waarde bovenop de FOK!core, of gebruik je het daar niet voor?quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:00 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik .NET![]()
[..]
Ik heb zelfs voor elkaar gekregen via ADO db toegang te krijgen, nooit verwacht
Wut? Ben je arts?quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:01 schreef HuHu het volgende:
[..]
Maar dat is het niet. Het is de linkerlong die bovenop de ribbenkast is gelegd (je ziet de ribben nog links in de foto). En het voelt ook niet aan als ham, maar het is meer spons-achtig. Best gek en het voelt nog soort lekker ook, het is heel zacht.
[..]
Ik heb er maar 9.
Hij heet Renéquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:04 schreef Lauriette91 het volgende:
Zomaar op msn van iemand:
En, hoe is het met je liefdesleven?
Eeeeuhhhhh.!!
Zal ik dat eens voor de grap doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little knowledge is a dangerous thing.
iig niet Ossquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:03 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
WAT DENK JE NOU VUILE SLET~!iernsins
Nee, maar ik volg ook een ict-opleiding
Nee... ik studeerde informatica. Maar ik heb wel anatomie gedaan, daar hebben we dat onder andere bij gehad.quote:
Hij is geinteresseerd in jequote:Op donderdag 7 mei 2009 20:04 schreef Lauriette91 het volgende:
Eeeeuhhhhh.!!
Je moet zeggen dat je lesbisch bentquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:04 schreef Lauriette91 het volgende:
Eeeeuhhhhh.!!
Voor Microsoft CRM, daar werken ze in de customizations alleen met Js.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:03 schreef HuHu het volgende:
[..]
En heeft dat nog toegevoegde waarde bovenop de FOK!core, of gebruik je het daar niet voor?
Ik heb een varkensoog gesloopt en een varkenshart bij bio. Van dat hart hebben we een 100 delige legpuzzel gemaaktquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:04 schreef HuHu het volgende:
[..]
Nee... ik studeerde informatica. Maar ik heb wel anatomie gedaan, daar hebben we dat onder andere bij gehad.
Mjah, dit was op de universiteit hè. Daar spelen ze met "the real thing". Alleen mag je er dan geen puzzel van maken, die harten moesten weer netjes terug in het bakje na afloopquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:05 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik heb een varkensoog gesloopt en een varkenshart bij bio. Van dat hart hebben we een 100 delige legpuzzel gemaakt
The real thing?quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:07 schreef HuHu het volgende:
[..]
Mjah, dit was op de universiteit hè. Daar spelen ze met "the real thing". Alleen mag je er dan geen puzzel van maken, die harten moesten weer netjes terug in het bakje na afloop.
sorryquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:04 schreef Lauriette91 het volgende:
Eeeeuhhhhh.!!
Ja longen van mensen enzo.quote:
Ze word vast wel vandaag of morgen geraped.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mijn zus is in
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is toch niet eerlijk
Dat denk ik niet.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:08 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze allemaal bloedserieus.
Waarom willen jullie dat zo graag weten?quote:
Vriend is erbijquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ze word vast wel vandaag of morgen geraped.
Tering, alleen maar omdat ik er ook studeer, aap.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom willen jullie dat zo graag weten?Word een beetje spuugzat van die fans in m'n nek de hele dag
Nee, misschien bedoeld die het niet zo.quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom willen jullie dat zo graag weten?Word een beetje spuugzat van die fans in m'n nek de hele dag
Zeg gewoon dat je iemand op het oog hebtquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:09 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Nee, misschien bedoeld die het niet zo.![]()
En wil hem liever wel als vriend houden
Kijk het wel even aan.
Dat is mogelijk ja.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:09 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je iemand op het oog hebt
En hij heet -SG-quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:09 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je iemand op het oog hebt
Tuurlijk joh, hou 'm maar aan het lijntjequote:Op donderdag 7 mei 2009 20:09 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Nee, misschien bedoeld die het niet zo.![]()
En wil hem liever wel als vriend houden
Kijk het wel even aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |