quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:05 schreef Nashje het volgende:
Menzo vandaag in Metro trouwens:
"Frank Rijkaard en Johan Neeskens zouden, als je het mij vraagt, perfect zijn. Ze zijn beschikbaar en ik weet zeker dat Rijkaard wil, hij heeft het alleen nooit geroepen. Dat doe je niet als een trainer onder druk staat."
Al weer!?! Hoe vaak per dag melden ze dat? En gaan ze dan ook even vermelden wat er besproken is?quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:21 schreef Ordinair het volgende:
3FM wist te melden dat er vandaag gesprekken zijn gevoerd tussen Frank en Ajax.
Sterke assistent erbij.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:21 schreef Catullus het volgende:
Ik hoop voor Ajax dat Frenk niet komt. Die is veels te lief voor het trainerschap bij Ajax.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:21 schreef Catullus het volgende:
Ik hoop voor Ajax dat Frenk niet komt. Die is veels te lief voor het trainerschap bij Ajax.
GV, Frankie en Koetje.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:22 schreef N.i.c.k het volgende:
hoop toch echt op Co. Meer ervaring, en meer van de harde leerschool. Die kan onontgonnen grond omploegen. Rijkaard is te soft. Wil te veel pleasen. Dat is een kwaliteit, maar niet op het moment dat er harde woorden moeten vallen. Rijkaard heeft nog nooit een team neer moeten zetten. En bovendien kunnen we die altijd nog wel volgend jaar polsen, als Co weg is.
(zoals al eerder gezegd mag van mij ook Vermaelen een andere club gaan zoeken. Zal nog een leuk bedrag opleveren ook).
Ik vind het ook weer een sprong in het diepe.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:22 schreef N.i.c.k het volgende:
Rijkaard heeft nog nooit een team neer moeten zetten. En bovendien kunnen we die altijd nog wel volgend jaar polsen, als Co weg is.
Volgens mij heeft Rijkaard toch ook flink zitten hakken in de selectie van Barcelona.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:22 schreef N.i.c.k het volgende:
hoop toch echt op Co. Meer ervaring, en meer van de harde leerschool. Die kan onontgonnen grond omploegen. Rijkaard is te soft. Wil te veel pleasen. Dat is een kwaliteit, maar niet op het moment dat er harde woorden moeten vallen. Rijkaard heeft nog nooit een team neer moeten zetten. En bovendien kunnen we die altijd nog wel volgend jaar polsen, als Co weg is.
Nee dat mag niet meer. Doe ik dus ook niet meerquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:25 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Hij zoekt nog wat plaatjes van Willem
Dat is niet helemaal waar. Bij Sparta kreeg hij van bestuur op technisch gebied carte blanche en haalde vervolgens o.a. Aron Winter, Tom Sier en Regi Blinker, etc.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:22 schreef N.i.c.k het volgende:
Rijkaard heeft nog nooit een team neer moeten zetten.
Zijn ze snel mee danquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:21 schreef Ordinair het volgende:
3fm kan zoveel zeggen. Sinds wanneer zijn die goed ingevoerd bij Ajax.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:21 schreef Ordinair het volgende:
Hoeveel ervaring had Louis van Gaal voordat hij hoofdtrainer werd bij Ajax?quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:27 schreef marcb1974 het volgende:
Mjah. hoeveel ervaring moet je hebben als coach om goed genoeg te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |