Ik ookquote:
Ik vind het bestquote:
Is ze niet leuk dan? Als ze leuk was zou je niet klagen.quote:
dankjequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:15 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Is ze niet leuk dan? Als ze leuk was zou je niet klagen.![]()
Ohja Green Day, zij bestaan ook nog.. um veel plezier vanavond iedereen.![]()
Hij brabbelt een beetje uit z'n nekquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:15 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Is ze niet leuk dan? Als ze leuk was zou je niet klagen.![]()
Ohja Green Day, zij bestaan ook nog.. um veel plezier vanavond iedereen.![]()
Ga ik ook doen bij Muse, het werkt bijna ;D Ze speelden het laatste deel dan niet, maar Welcome to Paradise vond ik ook goed. Overigens ook Wake me up when september ends i.p.v Last Night on Earthquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:26 schreef Littlecreep het volgende:
Eigenlijk zou ik willen dat ze Hitching a Ride doen. En dan compleet gek gaan bij de 1,2,3,4 RAAAAH!
En ook nog helemaal akoestisch. Ik vond hem geniaalquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:31 schreef Littlecreep het volgende:
We hebben trouwens nog een bijzonderheid gehad. Heb even gecheckt en deze avond was het pas de tweede (!!!) keer dat Wake me Up when September ends werd gespeeld volgens Setlist FM tijdens deze tour
Volgens mij was dat Tré Cool.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:01 schreef Tourniquet het volgende:
Trouwens, dat roze konijn...![]()
Zou daar een bandlid ingezeten hebben?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 03:31 schreef Jimbo het volgende:
ja dat was wel kut idd ja
alles en iedereen stond 80% van de tijd stil, ook zn gast voor me die nog nooit een liedje gehoord had en de hele avond met zn armen over elkaar heen stond en stoer te kijken
Ah, het lag dus niet aan mijquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 02:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vond het moeilijk om in de sfeer te komen, omdat iedereen rondom me doodstil bleven staan, dan kan ik niet als een gek gaan springen.
Het zou me niks verbazenquote:
Ik zat dus op de tribune, maar daar was de sfeer wel goed/gezellig hoor. Iedereen meezingen/klappen/springen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:48 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Ah, het lag dus niet aan mijSommige waren zelf te lui om boven hun hoofd mee te klappen
![]()
Neem dan een zitplek ofzo
[..]
Het zou me niks verbazen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |