Dan moet je geen muis meer gebruikenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
True, alleen wil ik mn laptop 's morgens ook nog wel eens gebruiken
Ik heb nu al last van mn arm!quote:
Goed hoorquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
Goed hoor
Moet alleen nu eigenlijk drukker zijn met school
En met jou?
Jup, zit nu op school, alleen concentreren gaat niet echt..quote:
quote:Het gaat... Ben zondag begonnen met Ritalin. Ik word gestoord van alle lijstjes die ik in moet vullen
.
Waar is je hoofd dan, als het niet bij school isquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
Jup, zit nu op school, alleen concentreren gaat niet echt..
[..]
Lijstjes zijn leuk!Soms dan
Er waren wat drukke mensen hier aanwezig vandaag..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:52 schreef es70 het volgende:
Waar is je hoofd dan, als het niet bij school is.
Confronterende lijstjes zijn niet fijn nee.. Gelukkig hoefde ik niet een symptoom en bijwerkingsverschijnselen lijst bij te houden!quote:Ik vond lijstjes ook leuk. Tot ik lijst na lijst na lijst in moest vullen (die dan ook nog best wel confronterend waren
). En nu weer 5 weken (opbouwschema) symptoom- en bijwerkingenlijsten invullen... Zucht
.
Like this one?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 @ 14:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
Confronterende lijstjes zijn niet fijn nee..
Die vind ik niet zo confronterend hoorquote:
quote:
Hejedrmeergehad?quote:
Ik hou Fok! buiten mijn liefdesleven als 't ff kanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:56 schreef jemoeder125 het volgende:
[..]
Hejedrmeergehad?![]()
Gelukkig hebben ze mij er nog niet opgezet, denk ook niet dat dat nog gaat gebeuren nu :'D
Dat wordt bij mij lastigquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik hou Fok! buiten mijn liefdesleven als 't ff kan.
Pat is niet actief, dat scheeltquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |