Daar heb ik ook nog wat van liggen geloof ik!quote:Op maandag 18 mei 2009 10:42 schreef Sjowhan het volgende:
Heb gisteren ook weer het kind-in-mij naar boven zien komen, toen er Brio in een van de kinderkamers lag![]()
Brio???quote:Op maandag 18 mei 2009 10:42 schreef Sjowhan het volgende:
Heb gisteren ook weer het kind-in-mij naar boven zien komen, toen er Brio in een van de kinderkamers lag![]()
Dat had ik dus eigenlijk ook, maar bij de eerste plaatjes wist ik het weerquote:Op maandag 18 mei 2009 11:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Brio???
Google aanslingert.![]()
*Check*
Die ken ik wel, wist alleen niet dat het Brio was.Leuk speelgoed.
Ik heb op mijn 10de een HO-baan van Marklin gehad. Pap was ook een verzamelaar/hobby'ist dus af en toe met de 3 broertjes en pa een baan bouwen met seinen enzoquote:Op dinsdag 19 mei 2009 07:54 schreef Pheno het volgende:
Treintjes
Nou ja, ik heb nooit lego treinen gehad, mijn vader had Marklin op zolder staan. Hoe vaak ik wel geen zwakstroom door mijn vingers heb gehad
Nog 2 uur overbruggen dusquote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:41 schreef Ynske het volgende:
k was zo moeilijk te verstaan dat ik om 11.10 u mag langskomen
Dat paste niet in onze tuinquote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:52 schreef Ynske het volgende:
ik speelde gewoon vanaf mn 14e met [ afbeelding ]
daarom reed ie net achter de tuin bij onsquote:
Van je laptop? Gewoon de avond ervoor al inpakken, kan je het ook niet vergetenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:55 schreef qu63 het volgende:
Door alle haast van vanmorgen mn muis weer eens vergeten
True, alleen wil ik mn laptop 's morgens ook nog wel eens gebruikenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Van je laptop? Gewoon de avond ervoor al inpakken, kan je het ook niet vergeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |