Voorzorg en die knuffel had ze toch gewonnen uit haar eigen koffer? Dat meende ik hier tenminste gelezen te hebben.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:18 schreef Susi het volgende:
Het enige wat wel raar was, was dat er van de week gebeld werd of het wel goed ging met Eline omdat ze even op de grond ging liggen. En omdat ze d'r knuffel heeft.
Oh, dat ze die gewonnen had heb ik dan niet meegekregen. Bij mij kwam 't over alsof ze 't kreeg omdat ze het de hele tijd over die knuffel had. En dat eerste klonk gewoon belachelijk, ze is geen zes meer.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voorzorg en die knuffel had ze toch gewonnen uit haar eigen koffer? Dat meende ik hier tenminste gelezen te hebben.
Hebben ze nietquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:21 schreef Pek het volgende:
Hebben ze al weer tandpasta eigenlijk? Anders gooi ik even voor 15 euro in het winkelmandje
tuurlijk zijn die er.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:21 schreef Supersoep het volgende:
Zijn er ook mannen die Eline niet mogen, of zijn het alleen jaloerse, oudere vrouwen? Serieuze vraag.
Vreemd dat ik dat als streamer toch anders ervaar.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:15 schreef Copycat het volgende:
Als je denkt dat er voorkeursbehandelingen worden gegeven, heb je het echt bij het verkeerde eind.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:21 schreef Supersoep het volgende:
Zijn er ook mannen die Eline niet mogen, of zijn het alleen jaloerse, oudere vrouwen? Serieuze vraag.
okequote:Op donderdag 7 mei 2009 17:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
prima beter kon ik het niet verwoorden![]()
![]()
beterquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vreemd dat ik dat als streamer toch anders ervaar.
Gisterochtend waste ze heur haar met warm water onder de keukenkraan. Toen Marielin dat ook wilde was het water koud.
1=1 =2.
Dat hele knuffelgedoe klinkt belachelijkquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:21 schreef Susi het volgende:
[..]
Oh, dat ze die gewonnen had heb ik dan niet meegekregen. Bij mij kwam 't over alsof ze 't kreeg omdat ze het de hele tijd over die knuffel had. En dat eerste klonk gewoon belachelijk, ze is geen zes meer.
Vond ik bij BB1Ruud al.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat hele knuffelgedoe klinkt belachelijk
6 tubes besteldquote:
Die vraag laat ik aan de mannen en jaloerse, oudere vrouwen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:21 schreef Supersoep het volgende:
nee zat er zo maar bij denk ter vervanging van het niet door gaan hondjequote:Op donderdag 7 mei 2009 17:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voorzorg en die knuffel had ze toch gewonnen uit haar eigen koffer? Dat meende ik hier tenminste gelezen te hebben.
Waarom? Ze poetsen hun tanden maar met bladeren van een plant en een beetje water, zoals het hoort.quote:
Klopt, ze kreeg 2 dingetjes ipv 1.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:25 schreef bamby het volgende:
[..]
nee zat er zo maar bij denk ter vervanging van het niet door gaan hondje
Knuffel moet hond zijn ho. Maar we zijn het iig eensquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat hele knuffelgedoe klinkt belachelijk
huh echt waar???quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vreemd dat ik dat als streamer toch anders ervaar.
Gisterochtend waste ze heur haar met warm water onder de keukenkraan. Toen Marielin dat ook wilde was het water koud.
Dit vind ik nu weer zo'n ongelooflijk stomzinnige reaktie, ik kijk naar de persoon.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:21 schreef Supersoep het volgende:
Omdat ze bij mij al aan het afbrokkelen zijn, dat wens ik niemand toequote:Op donderdag 7 mei 2009 17:26 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Waarom? Ze poetsen hun tanden maar met bladeren van een plant en een beetje water, zoals het hoort.
mee eensquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:28 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Dit vind ik nu weer zo'n ongelooflijk stomzinnige reaktie, ik kijk naar de persoon.
Vrouw/Man en haar moet ik inderdaad niet.
Dus ben ik volgens jou een jaloerse oudere vrouw.
Grapjas! Groei zelf eens op en vorm een mening op wat je ziet, moeilijk he.
Gewoon wegstemmen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:30 schreef snetje het volgende:
er mag trouwens ook wel een sanctie komen op het gezeur "ik wil naar huis!"
welke plant?quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:26 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Waarom? Ze poetsen hun tanden maar met bladeren van een plant en een beetje water, zoals het hoort.
Mag jij alle mannen dan,anders ben je ook jaloersquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:21 schreef Supersoep het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |