Tienduizend kikkertjes in de maandquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:05 schreef Mirjam het volgende:
ik ga binnenkort verhuizen, dan gaat de huur met bijna 500 euro omhoog
ff uitrekenen hoeveel kikkertjes ik daarvan kan kopen
Da's bijna 14 per uur!quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:09 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Tienduizend kikkertjes in de maand
allemaal de bodemloze punt inquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:09 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Tienduizend kikkertjes in de maand
Had je er ook een briefje bijgedaan? Of er een vlaggetje ingeprikt?quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:10 schreef de_boswachter het volgende:
Had de huurbaas bij mij toen ik op kamers zat ook gedaan.
Totdat hij 4 weken op rij een dikke bola voor zijn deur vond, uitgescheten door ondergetekende.
Toen was dat zo over.
Wel als je van de studiefinanciering die je krijgt niet eens je huur kan betalen er dan nog collegegeld boeken eten kleren shit bier zooi enz bij moet komenquote:
toch wel eentje van 34m2 hoop ik dan. Amersfoort????!?!?!?quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:16 schreef Inverted_World het volgende:
Mijn huur is maar 6 euro omhoog gegaan.nu 326,- dus prima te doen voor een kamer in een studentenhuis in het centrum van amersfoort.
Ja ik kan genoeg leukere dingen bedenken die ik met dat geld kan doenquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:15 schreef Cybey het volgende:
Dat luistert nogal nauw met je uitkering, he?
18m2quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:17 schreef flexster het volgende:
[..]
toch wel eentje van 34m2 hoop ik dan. Amersfoort????!?!?!?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:16 schreef Inverted_World het volgende:
Mijn huur is maar 6 euro omhoog gegaan.nu 326,- dus prima te doen voor een kamer in een studentenhuis in het centrum van amersfoort.
Leidenquote:
hmm bizar wat wij eigenlijk aan huur betalen. Als je 5 jaar studeert..5x12x350 = 21000 euro!!! Weggegooid.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:20 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
18m2hier op de hof wonen is duur, ik betaal een stuk minder dan mensen die hier valkbij wonen, meeste betalen rond de 400,-. Het is niet het centrum van Utrecht misschien, maar daar heb ik verder ook niets mee, prima hier.
super huisgenoten, super tof huis, en vanuit de kroeg weer naar binnen kruipen
Een hoop geld inderdaad, maargoed, stufi, noem maar op, ik vind het nog prima te doen, daarbij werk ik erg veel.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:23 schreef flexster het volgende:
[..]
hmm bizar wat wij eigenlijk aan huur betalen. Als je 5 jaar studeert..5x12x350 = 21000 euro!!! Weggegooid.
en dan in Amersfoortja ik zit in Nijmegen, ook niet alles..maar dan nog. Amersfoort.
30m2 in Amsterdam? Zit je in Noord ofzo? Zo niet, hoeveel betaal je?quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:21 schreef Cybey het volgende:
Geloof dat ik 10 euro meer ga betalen. Studentenwoning van 30m2
Zijn dat kikkertjes met de kleurtyfus ofzo? Die dingen behoren GROEN te zijn hoorquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:16 schreef Timmor het volgende:
ALL HAIL TO THE KIKKERTJES!!!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
verkapte "kijk mij de euro'squote:Op donderdag 7 mei 2009 16:35 schreef kikoooooo het volgende:
Ik betaal 730ex en mijn huur is niet omhoog gegaan gelukkig
Euros zat, jwtquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:45 schreef flexster het volgende:
[..]
verkapte "kijk mij de euro'sverkwisten" post
quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:51 schreef Kwaliteit het volgende:
Jezus hoe oud zijn jullie? Nog snoep lekker vinden
Hoe jong ben jij dat je niet toe durft te geven?quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:51 schreef Kwaliteit het volgende:
Jezus hoe oud zijn jullie? Nog snoep lekker vinden
HAHAHA!quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:16 schreef Inverted_World het volgende:
studentenhuis in het centrum van amersfoort.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |