abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68867598
vierkantje opdrukken

in een vierkantje gaan liggen met de voeten bij elkaar op de schouders, dan de armen in een keer strekken, zodat je op 4 paar armen gesteund staat, en de voeten van de vloer zijn
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_68867751
Gevangen!
Alle bewoners worden met 1 been aan elkaar vastgemaakt. Het touw tussen de deelnemers is ongeveer 5 meter lang. Hierdoor kunnen leuke knopen onstaan en moeten ze het maar zien te ontwarren.

24 uur lijkt me leuk.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  zondag 10 mei 2009 @ 12:48:27 #79
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_68867889
Geheime Opdracht: Stockholmsyndroom

Deze opdracht vereist wat finesse van de regie en de overlever die de opdracht krijgt.

De bunkermaster maakt een zeer oneerlijke beslissing in het nadeel van één bewoner. Bijvoorbeeld het weigeren van een gewonnen luxe-item. Variaties zijn mogelijk, wat deze oneerlijke beslissing is maakt op zich niet zoveel uit.

De persoon die oneerlijk getroffen wordt is echter op de hoogte van dit. De opdracht voor deze overlever is om tenminste drie andere overlevers zover te krijgen dat ze in protest gaan tegen de bunkercrew. Bijvoorbeeld een dag staken, dwz weigeren die dag het dagduel uit te voeren.

Dus de opdracht zou kunnen zijn:

"Beste overlever. We gaan je ten onrechte <item X> ontnemen. Je moet hier kwaad om worden. Je moet zorgen dat tenminste drie van je mede-overlevers solidair met je zijn en uit protest het komende dagduel weigeren. Zodra drie mede-overlevers dit aan jou hebben toegezegd heb je gewonnen. Lukt dit niet voor <tijdstip> dan is de opdracht verloren. Zolang de opdracht duurt moet deze geheim blijven. Succes!"
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  zondag 10 mei 2009 @ 13:08:20 #80
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_68868384
De bewoners krijgen ieder 100 knikkers en een knikkerpot.Wie het snelst de knikkers in de pot heeft gekregen(en binnen 1 uur) wint een tijdschrift.Een mannelijke winnaar wint de playboy+ half uur zonder camera op toilet Een vrouw wint modemagazine naar keuze+ maskertje
Is er binnen 1 uur geen winnaar dan de volgende ochtend geen ontbijt.

[ Bericht 7% gewijzigd door mooiiiiii op 10-05-2009 13:23:40 ]
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
  † In Memoriam † zondag 10 mei 2009 @ 20:49:00 #81
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_68883313
quote:
Op zondag 10 mei 2009 13:08 schreef mooiiiiii het volgende:
De bewoners krijgen ieder 100 knikkers en een knikkerpot.Wie het snelst de knikkers in de pot heeft gekregen(en binnen 1 uur) wint een tijdschrift.Een mannelijke winnaar wint de playboy+ half uur zonder camera op toilet Een vrouw wint modemagazine naar keuze+ maskertje
Is er binnen 1 uur geen winnaar dan de volgende ochtend geen ontbijt.
knikkeren
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
  zondag 10 mei 2009 @ 20:53:46 #82
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_68883504
quote:
Op zondag 10 mei 2009 20:49 schreef markvanrinsum het volgende:

[..]

knikkeren
Ik wil Peter nog pijnlijker knieen laten krijgen,vandaar.maar 2 uur leek me weer te lang en een beetje zielig
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
  Moderator maandag 11 mei 2009 @ 22:20:37 #83
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_68921534
De(ze) inzendingstermijn is gesloten!

Pietje heeft een nieuw topic gemaakt waarin op de zes leukste en tevens haalbare opdrachten gestemd kan worden: De FOK!dracht - stemronde!

Maar zes? Ja.Dat heeft te maken met het aantal (haalbare/leuke) inzendingen. Bovendien wordt de stemming dan wat compacter en hopelijk spannender.

Let's vote!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')