Pak hem weg 4 weken geleden heb ik op een vrijdag een LG cookie bij de phonehouse gekocht. Die kerel probeerde me er een abo bij aan te smeren, maar toen ik aangaf dat ik al een sim only had, hield hij op.
Alhoewel ook niet helemaal

Meneer maakte me wijs (ik ben soms naïef

) dat ik mijn abo MOEST verlengen. Want dat was veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel voordeliger. Want als er dan ooit een wijziging zou worden doorgevoerd, dan zou ik iig een contract hebben. Nou, oke. Is goed. Ik wilde toch niet van mn hi studenten 25 abo af, dus liet hem verlengen.
Ik heb hem 25x op het hart gedrukt dat ik HETZELFDE abo wilde houden. Ja, kwam goed.
Afijn, niet dus. Er staat op het contract iets in de trant van "van hi studenten 25 sim only, naar hi 20 sim only verlenging" hij hield bij hoog en bij laag vol dat dat hetzelfde abo was. Zelfs zn collega's zeiden dat.
Afijn, eenmaal thuis gekomen HI maar eens gebeld. Dikke bullshit, hij had me een totaal ander abo gedaan

1 waarvoor ik wel hetzelfde maandbedrag betaal, maar veel minder belminuten heb.
Hi nam uit coulance de schuld op zich (

die man die ik aan de foon had iig. Die had melding gemaakt dat HIJ het fout had gedaan) en het zou (Was net voor pasen) die dinsdag erop weer terug gezet worden naar de oude staat. Niet dus. Ik heb nu onderhand 3x gebeld, en telkens is het van "jajajaja vertraging, nog een x aantal werkdagen)
ik ben godver inmiddels 4 weken verder, en heb nog steeds mn oude abo niet terug.
Wat doe ik hier nu mee? Ik wil gewoon mn oude abo terug
[ Bericht 0% gewijzigd door Qwea op 07-05-2009 15:14:49 ]