abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 mei 2009 @ 14:43:51 #1
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68772276
Pak hem weg 4 weken geleden heb ik op een vrijdag een LG cookie bij de phonehouse gekocht. Die kerel probeerde me er een abo bij aan te smeren, maar toen ik aangaf dat ik al een sim only had, hield hij op.

Alhoewel ook niet helemaal

Meneer maakte me wijs (ik ben soms naïef ) dat ik mijn abo MOEST verlengen. Want dat was veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel voordeliger. Want als er dan ooit een wijziging zou worden doorgevoerd, dan zou ik iig een contract hebben. Nou, oke. Is goed. Ik wilde toch niet van mn hi studenten 25 abo af, dus liet hem verlengen.

Ik heb hem 25x op het hart gedrukt dat ik HETZELFDE abo wilde houden. Ja, kwam goed.

Afijn, niet dus. Er staat op het contract iets in de trant van "van hi studenten 25 sim only, naar hi 20 sim only verlenging" hij hield bij hoog en bij laag vol dat dat hetzelfde abo was. Zelfs zn collega's zeiden dat.

Afijn, eenmaal thuis gekomen HI maar eens gebeld. Dikke bullshit, hij had me een totaal ander abo gedaan 1 waarvoor ik wel hetzelfde maandbedrag betaal, maar veel minder belminuten heb.

Hi nam uit coulance de schuld op zich ( die man die ik aan de foon had iig. Die had melding gemaakt dat HIJ het fout had gedaan) en het zou (Was net voor pasen) die dinsdag erop weer terug gezet worden naar de oude staat. Niet dus. Ik heb nu onderhand 3x gebeld, en telkens is het van "jajajaja vertraging, nog een x aantal werkdagen)

ik ben godver inmiddels 4 weken verder, en heb nog steeds mn oude abo niet terug.

Wat doe ik hier nu mee? Ik wil gewoon mn oude abo terug

[ Bericht 0% gewijzigd door Qwea op 07-05-2009 15:14:49 ]
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 7 mei 2009 @ 15:09:44 #2
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_68773280
The Phonehouse in de fik steken
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_68773424
naar desbetreffende phonehouse, die gast opzoeken en goed bewerken met een baseball knuppel en daarna eisen dat je oude abbo terug krijgt
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
  donderdag 7 mei 2009 @ 15:13:34 #4
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68773429
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 15:09 schreef MikeyMo het volgende:
  donderdag 7 mei 2009 @ 15:14:02 #5
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68773457
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 15:13 schreef TheClown1 het volgende:
naar desbetreffende phonehouse, die gast opzoeken en goed bewerken met een baseball knuppel en daarna eisen dat je oude abbo terug krijgt
ja, nee dat gaat allemaal echt werken jongens

Nou kinders, nu graag serieus advies
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 7 mei 2009 @ 15:24:53 #6
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_68773943
Bij de Phonehouse de desbetreffende medewerker opzoeken en hem vragen waarom jij een andere bevestiging hebt gekregen dan wat je had afgesproken met hem.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_68773979
In de winkel heb je dus een contract ondertekend. Wettelijk gezien zit je hier dus aan vast. Wat daar staat is van toepassing, wat je collega's en telefoonmedewerkers ook beweren.

Ik zou het toch via de phonehouse proberen. Ga naar hun toe en leg uit dat je dus van Hi anders hebt begrepen. Hoogstwaarschijnlijk kunnen ze daar via hun pc het abbo veranderen naar de juiste.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
  donderdag 7 mei 2009 @ 15:44:38 #8
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68774825
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 15:25 schreef TheClown1 het volgende:
In de winkel heb je dus een contract ondertekend. Wettelijk gezien zit je hier dus aan vast. Wat daar staat is van toepassing, wat je collega's en telefoonmedewerkers ook beweren.

Ik zou het toch via de phonehouse proberen. Ga naar hun toe en leg uit dat je dus van Hi anders hebt begrepen. Hoogstwaarschijnlijk kunnen ze daar via hun pc het abbo veranderen naar de juiste.
Nou, daar dinsdag dan nog maar eens heen als HI onderhand nog niks gedaan heeft.

En het is toch eigenlijk misleiding. Er wordt mij verteld dat het PRECIES hetzelfde abo is. Terwijl dat gewoon bullshit is.

Volgens HI was het ook bullshit dat je perse moest verlengen. Ook zonder dat je verlengt ben je volgens hi niet verplicht mee te gaan in de nieuwe tarieven als die niet gunstig uitvallen.
pi_68774891
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 15:09 schreef MikeyMo het volgende:
ik help wel
No Guts, No Glory
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')