Dat dusquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:11 schreef Sapstengel het volgende:
Andere vrienden zoeken.
En: Patsen met de auto van je broer.
Eens!quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:11 schreef Sapstengel het volgende:
Andere vrienden zoeken.
En: Patsen met de auto van je broer.
Eens!quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:12 schreef swarmahoer het volgende:
heeft ie m zelf gekocht? dan moet je niet zeiken, als die m gekregen heeft mag je m uitlachen
Eens!quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:12 schreef CasB het volgende:
"die van mijn broer"
Gewoon keihard in z'n gezicht uitlachen omdat die pauper geen eigen auto heeft.
Dit dus, en als jij een 309gti gaat opknappen, dan heb jij meer respect van mji dan iemand die in een lelijke jag rijdtquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:12 schreef CasB het volgende:
"die van mijn broer"
Gewoon keihard in z'n gezicht uitlachen omdat die pauper geen eigen auto heeft.
en dan nog, stoer doen in zo'n grootvaderbakquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:20 schreef Sapstengel het volgende:
En zo'n XJ Sovereign koop je al voor zo'n 5-6 duizend euro, jaartje kranten lopen en je hebt er ook een.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:13 schreef BereNDD het volgende:
en dan draait zeker the final countdown of eye of the tiger
Precies, en die 200 zou ik het beessie niet aandoen... nou zou ik dat sowieso niet, ik vind het kutauto's, maar het is ook niet verstandig om dat barrel te erg te trappen...quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:15 schreef BaraCuda het volgende:
Zo'n oude schijtjaguar rijdt helemaal geen 260+ Die V12 uit die tijd deed destijds 230 op top of iets dergelijks.
Aangezien die motoren bagger zijn zal dat nu nog zo'n 200km/h zijn
En jij een iq dat net hoog genoeg is om niet alles onder te schijten? (Om even een vergelijkbaar achterlijke en kinderachtige opmerking neer te zetten... )quote:
hoezo, kwam ie niet tot in je keel?quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:38 schreef Ladidadida het volgende:
Hij heeft een kleine piemel dus.
Helaasch, het is zelfs wetenschappelijk bewezen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:40 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
En jij een iq dat net hoog genoeg is om niet alles onder te schijten? (Om even een vergelijkbaar achterlijke en kinderachtige opmerking neer te zetten... )
Jij hebt volgens mij ook een kleine piemel.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:40 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
En jij een iq dat net hoog genoeg is om niet alles onder te schijten? (Om even een vergelijkbaar achterlijke en kinderachtige opmerking neer te zetten... )
Mijn reactie was in de categorie 'hoeveel doet het ertoe?' Maar goed, de voorspelbaarheid had ik even op moeten nemen bij die reactie... aan de andere kant, hoe makkelijk kun je hier iemand als je marionet laten reageren... en zie daar, daar was jij!quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:48 schreef Zaith het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij ook een kleine piemel.
Mensen die dat roepen moeten nog even leren dat bij een dergelijke opmerking toch op zijn minst een link naar het rapport van dat onderzoek moet. Het is ook wetenschappelijk bewezen dat jij genetisch meer op varken lijkt dan op een mens. Leuk geroepen van me, maar het slaat natuurlijk nergens op zonder enige bronvermelding...quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Helaasch, het is zelfs wetenschappelijk bewezen.
Gefixt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:47 schreef geevee het volgende:
Mogelijkheid 1. Auto is van z'n vader of z'n opa.
Mogelijkheid 2. Meer dan een rondje in buurt kan hij niet rijden, die krengen zuipen benzine en je uitkering is zo op daarna is er iets stuk en moet hij naar de garage.
of zo'n jaguar Xtype: dat is écht jaguar willen rijden maar het geld niet hebben om je een echte jaguar te kopen & daarom maar een kale ford mondeo kopen. Koop je dan een goed uitgeruste mondeo, ga je veel meer aan hebben.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:31 schreef Mr.Chippie het volgende:
Jongeren die in een Jaguar rijden.. echt een oude lullen merk met types voor oudjes ( op de XF & XK na )
Oh, jij bent er ook zo één? Geeft niks hoorquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:40 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Mensen die dit roepen zijn zelf in het bezit van een kleine piemel en weten niet hoe Google werkt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:52 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Mensen die dat roepen moeten nog even leren dat bij een dergelijke opmerking toch op zijn minst een link naar het rapport van dat onderzoek moet. Het is ook wetenschappelijk bewezen dat jij genetisch meer op varken lijkt dan op een mens. Leuk geroepen van me, maar het slaat natuurlijk nergens op zonder enige bronvermelding...
Ik een kleine lul, jij een marionet van een ander... mijn situatie lijkt me fijner... ik hou al niet zo van dat klapvee bij Frans Bauer...quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:01 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Oh, jij bent er ook zo één? Geeft niks hoor
Ah, de bron is het tijdschrift Linda? Is dat de reden dat je het niet durft te plaatsen hier?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mensen die dit roepen zijn zelf in het bezit van een kleine piemel en weten niet hoe Google werkt.
Je geeft jouw situatie iig toequote:Op donderdag 7 mei 2009 15:05 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Ik een kleine lul, jij een marionet van een ander... mijn situatie lijkt me fijner... ik hou al niet zo van dat klapvee bij Frans Bauer...
Ach ja, we zijn toch allemaal anoniem aan het lullen op een forum. Echte mensen hebben daar toch geen tijd voor?quote:
Architecten of witwassers.quote:
Nee, ik heb geen tijd om een uur naar de bron te zoeken.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:09 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Ah, de bron is het tijdschrift Linda? Is dat de reden dat je het niet durft te plaatsen hier?
Nee? Ik wel hoor.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:16 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Ach ja, we zijn toch allemaal anoniem aan het lullen op een forum. Echte mensen hebben daar toch geen tijd voor?
Gelukkig ben je verder niet arrogant...quote:
Ok, mijn zoekopdracht:quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen tijd om een uur naar de bron te zoeken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |