quote:
Opgelost.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:03 schreef Sapstengel het volgende:
Ligt niet aan Audi, maar aan de eigenaar die er niet voor wilde betalen.
+quote:
= Opgelost inclusief slotje.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:03 schreef Sapstengel het volgende:
Ligt wel aan Audi. Zoiets behoort gewoon standaard te zijn.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:03 schreef Sapstengel het volgende:
quote:
En dan jezelf als Premium Brand bestempelen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:05 schreef Repeat het volgende:
Ligt wel aan Audi. Zoiets behoort gewoon standaard te zijn.
Want?quote:
Alleen de oude modellen. En ook in oudere Audi's rijden patserturken.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:07 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Want?
Mooier en stijlvoller dan BMW en mercedes. Die roepen meteen het patser-turkenbak idee bij mij op.
Meh, hier in de grote stad hebben alledrie een grote schare berijders met roots in het Rifgebergte of voorbij Istanbul.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:07 schreef Ascendancy het volgende:
Want?
Mooier en stijlvoller dan BMW en mercedes. Die roepen meteen het patser-turkenbak idee bij mij op.
een goede moderne audi kunnen ze niet betalen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Alleen de oude modellen. En ook in oudere Audi's rijden patserturken.
Jawel hoor.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:09 schreef Ascendancy het volgende:
een goede moderne audi kunnen ze niet betalen.
Nee dus, als je als gemiddelde Turk of Marokkaan mee wilt tellen, rijd je bij voorkeur in een BMW, Mercedes óf Audi. Alledrie patserbakken dus.quote:En daarnaast heeft Audi veel minder het idee patserbak, maar meer, perfect rijgevoel en prachtig professioneel.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jawel hoor.
[..]
Nee dus, als je als gemiddelde Turk of Marokkaan mee wilt tellen, rijd je bij voorkeur in een BMW, Mercedes óf Audi. Alledrie patserbakken dus.
Wat hunnie zeggen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:11 schreef CasB het volgende:
Audi is tegenwoordig ook een patserbak, zeker de A3's. Wordt ook meestal gekocht/geleased door mensen die per se een Audi willen hebben en dan geen geld meer hebben voor richtingaanwijzers.
Liever patserturken dan van die pimpsjonnies die een auto kopen voor een honderd Euro, en er dan voor duizenden Euro's aan kankerherrie opbouwen...quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Alleen de oude modellen. En ook in oudere Audi's rijden patserturken.
Toch knap van Audi dat zelfs een van hun kleinste auto's tot patserbak is verheven... feit dat Audi, Mercedes en BMW vaak wanneer ze ouder worden patserbakken worden is uberhaupt omdat die merken tenminste nog in staat zijn om zo lang te leven. Daarom zie je al die andere merken niet, die staan dan al op de sloop...quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:11 schreef CasB het volgende:
Audi is tegenwoordig ook een patserbak, zeker de A3's. Wordt ook meestal gekocht/geleased door mensen die per se een Audi willen hebben en dan geen geld meer hebben voor richtingaanwijzers.
Ik ga zaterdag misschien een A3 kopen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:11 schreef CasB het volgende:
Als ze geen BMW, Mercedes of Audi kunnen betalen kopen ze een Seat of Volkswagen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:14 schreef Sjibble het volgende:
En de enige turken die wel een degelijke bak kunnen betalen die nieuwer is al het jaar 2000 zijn degene die met zijn 6'en in een appartement wonen.
Dat doen ze in amerika ook. Die negers kopen patserauto's waar elke amerikaan jaloers op is, terwijl ze zelf met een grote groep in een krot van een huis wonen. Ik had familie wonen in amerika, en die zagen het elke dag gebeuren
Eigenlijk al het volk dat niet aan nederland toebehoort zit 90% ervan te kwijlen op sites van de BMW M5, Mercedes, Audi of noem nog een merk. Excl midden europa.
Liever geen van beide.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:14 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Liever patserturken dan van die pimpsjonnies die een auto kopen voor een honderd Euro, en er dan voor duizenden Euro's aan kankerherrie opbouwen...
Met een huifkar had je je helemaal geen zorgen hoeven maken... en je paard of os was er zelf wel uitgekomen... en makkelijk her te gebruiken... dus dan maar geen auto...quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:17 schreef ehqo het volgende:
Als jij ooit een keer met een Audi in het water belandt zul je die draairaampjes wel kunnen zoenen.
Dat is moeilijk hoor, in Turkije, ze hebben niet eens asfalt daar, dus zie het er maar eens levend af te brengen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:19 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Liever geen van beide.
Maar idd ook kansloos dat er sjonnies zijn die een civic kopen voor 800 euro en verkankeren met chrome lichten achter, dikke velgen, racestuur en raceschakelpook + bodykit. Terwijl het toch een bloedlelijke auto blijft.
Koop dan een Civic Type R uit 2000, die met die uitlaten die uit de bumper komen.
Ik weet nog wel dat ik een keiharde klap hoorde toen ik op groen zat te wachten.
5 min later rij ik weer langs en zitten er 5 turken te flippen dat hun hele patsBMW met hendig sjieke velgen en hallogeen lichten is gesplitst door een stoplicht. De bocht week af naar rechts, en het stoplicht zat rechts!
Dan ben je niet te hard door de bocht gegaan en er uitgevlogen, dan was je gewoon scheel en nam je de bocht te krapDie hebben hun rijbewijs dan ook niet in NL gehaald maar 5000 km verderop.
Ik snap er dan ook niets van dat iedereen in een auto zit.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:20 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Met een huifkar had je je helemaal geen zorgen hoeven maken... en je paard of os was er zelf wel uitgekomen... en makkelijk her te gebruiken... dus dan maar geen auto...
Nee, ik ben ook heel blij met mijn paard. Ik snap alleen die buren van me niet. Een beetje lopen zeiken dat mijn paard de straat vol schijt. Ja, wat er uit hun uitlaat komt zie je niet, dus is er geen probleem, maar het schijt van mijn paard is direct weer een probleem...quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:21 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik snap er dan ook niets van dat iedereen in een auto zit.
Die auto had al een vorige eigenaar, maar degene die em nu heeft kan nu weinig doen aan die draairuiten.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:20 schreef de_boswachter het volgende:
TS gaat met paupers om
Een relatief dure wagen kopen en dan bezuinigen op de electrische ramen![]()
FAALx2 =![]()
Eerst loop je te zeiken, en dan heb je een tegenargument van je eigen gezeik? Jaloezie is een naar ding, hè?quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:32 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Die auto had al een vorige eigenaar, maar degene die em nu heeft kan nu weinig doen aan die draairuiten.
Het boeit ook vrij weinig. Die ramen zitten nooit open dankzij die chille airco
De eigenaar van nu kan er ook niks aan doen en heeft er maar vrede mee. Hij is degene die 90% van de gevallen achter het stuur zit. Ik klaag dat Audi z'n auto's levert met de optie er draairaampjes in te zetten terwijl de auto zo'n beetje vanalles aan electra heeft. En dat de 1ste eigenaar draairaampjes er in heeft laten zitten.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:34 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Eerst loop je te zeiken, en dan heb je een tegenargument van je eigen gezeik? Jaloezie is een naar ding, hè?
Ja, je hebt helemaal gelijk, dat hele verhaal kan ik inderdaad uit de OP halen... dom van me...quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:06 schreef Sjibble het volgende:
[..]
De eigenaar van nu kan er ook niks aan doen en heeft er maar vrede mee. Hij is degene die 90% van de gevallen achter het stuur zit. Ik klaag dat Audi z'n auto's levert met de optie er draairaampjes in te zetten terwijl de auto zo'n beetje vanalles aan electra heeft. En dat de 1ste eigenaar draairaampjes er in heeft laten zitten.
Dus je ziet het gewoon verkeerd.
Ja sukkel, moet de eigenaar met niet een premium merk willen kopen en daardoor geen enkele optie kan kiezen en alsnog met een kut auto zit opgescheept. Gevalletje van een klein piemeltje want hij moet en zal in een audi rijden.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:00 schreef Sjibble het volgende:
Ik heb er afgelopen week in meegereden met een paar maten.
Mooie bak, van binnen en buiten. Er zit alles op en aan, aan die auto. Vanalles is electrisch.
Behalve de ramen, die mag je openDRAAIEN!
Klacht: Auto die tienduizenden euro's kost, die gewoon alles heeft, behalve electrische ramen welke menig nieuwe Suzuki Alto zelfs heeft
Dat dus.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:03 schreef Sapstengel het volgende:
daar begrijp ik je nietquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:55 schreef Unhuman het volgende:
[..]
Ja sukkel, moet de eigenaar met niet een premium merk willen kopen en daardoor geen enkele optie kan kiezen en alsnog met een kut auto zit opgescheept. Gevalletje van een klein piemeltje want hij moet en zal in een audi rijden.
Check die dope Honda, the power of dreamsquote:
Juistem, ik heb dan wel de burgerlijke station, maar die vind ik ook erg mooi uit zienquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:20 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Check die dope Honda, the power of dreams![]()
![]()
Dat ligt eraan bij welk clubje je wil horen.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:15 schreef Ab-Normaal het volgende:
Begin me toch aardig af te vragen wat voor auto je nu moet kopen!?! Alles wat ik hier lees op Fok is een kut/pauper/hoere/pooier/turken bak, vertel wat moet ik kopen?
Seat natuurlijk.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:15 schreef Ab-Normaal het volgende:
Begin me toch aardig af te vragen wat voor auto je nu moet kopen!?! Alles wat ik hier lees op Fok is een kut/pauper/hoere/pooier/turken bak, vertel wat moet ik kopen?
Wat je zelf mooi of goed vind mafkees.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:15 schreef Ab-Normaal het volgende:
Boeit me ook niet wat de Fokkers er van denken, maar het viel me op!quote:Op maandag 11 mei 2009 18:20 schreef Asgard het volgende:
[..]
Wat je zelf mooi of goed vind mafkees.
Trek je het je echt iets aan als een rijbewijsloze puistenkop op Fok! zegt dat je auto lelijk is?
Daarom, meeste fokkers spelen wow ( inclusief mods), zijn 24/7 op fok of tweakers, kraken chicks af en doen alsof ze allemaal op de uni zitten en de mooiste auto's hebbenquote:Op maandag 11 mei 2009 18:20 schreef Asgard het volgende:
[..]
Wat je zelf mooi of goed vind mafkees.
Trek je het je echt iets aan als een rijbewijsloze puistenkop op Fok! zegt dat je auto lelijk is?
probleem bij volvo is dat de S40 gewoon ondermaats is qua binnenruimte als je die vergelijkt met een BMW3 / Audi A4 of mercedes C klasse... Volvo is dus minimaal een S60 of je zit gewoon met een kleine auto opgescheept (onderstel is dan ook hetzelfde van een ford focus. Goede wagens, maar zeker niet ruim te noemen)quote:Op maandag 11 mei 2009 19:14 schreef Fortitudo het volgende:
de laatste modellen van audi zijn zeker mooi. het blijft ene patserbak
als je klasse wilt + geen patserbak = volvo
ik heb het over voorinquote:Op maandag 11 mei 2009 19:45 schreef ColtZ40 het volgende:
Het is een zakenauto. Zakenmensen zitten niet achterin.
Ik heb het over el ramen in een audi a4.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:54 schreef Athmozz het volgende:
[..]
ik heb het over voorin. In een S40 kan ik mijn benen voorin niet strekken, wat ik in die 3 andere wel kan. Ik heb zelf nog naar een S40 gekeken als eerste auto, maar heb hem laten staan omdat hij gewoon te klein is voorin om echt comfortabel te kunnen zitten.
Ik zat vandaag achter een nieuwe v70, jeetje wat een lelijk kreng is dat geworden.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:06 schreef MervinMinky het volgende:
Ik vind die nieuwe S80 wel heel mooi van Volvo, zijn ook veilig en daarnaast straal je wat klasse en stijl uit dan als je in zo'n PauperTurkenBak rijdt.![]()
[ afbeelding ]
Suggestie?quote:Op maandag 11 mei 2009 20:23 schreef BobbyB het volgende:
AudiHet is leuk als je teveel wilt betalen voor een Volkswagen.
Het zijn wel mooie auto's, maar ze zijn het geld gewoon totaal niet waard, voor hetzelfde geld heb je gewoon een mooiere auto met meer opties die minstens zo betrouwbaar is.
Dat moet je toch een naar de opticiën gaan knul.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:31 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Suggestie?
In mijn ogen zijn Audi en Volkswagen wel de enige fabrikanten die fatsoenlijke auto's kunnen produceren.
Ik wacht nog steeds op een suggestie.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:42 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Dat moet je toch een naar de opticiën gaan knul.
Audi en VolkswageDé 2 merken die bij elk nieuw model, de koplampunits en achterlichtunits wijzigt
En voila, je hebt een nieuw model A4, Golf etc.
Ben wel benieuwd naar jouw suggestie.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:42 schreef B.E.D het volgende:
En dan die Polo, nemen ze een Golf, maar maken ze 'm gewoon iets kleiner![]()
Keek eens hoeveel de nieuwe skoda fabia op de audi a4 lijkt qua voorkant en kontje.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:23 schreef BobbyB het volgende:
AudiHet is leuk als je teveel wilt betalen voor een Volkswagen.
Het zijn wel mooie auto's, maar ze zijn het geld gewoon totaal niet waard, voor hetzelfde geld heb je gewoon een mooiere auto met meer opties die minstens zo betrouwbaar is.
Wordt 't nou nooit vermoeiend om het een turken bak te noemenquote:Op maandag 11 mei 2009 20:06 schreef MervinMinky het volgende:
Ik vind die nieuwe S80 wel heel mooi van Volvo, zijn ook veilig en daarnaast straal je wat klasse en stijl uit dan als je in zo'n PauperTurkenBak rijdt.![]()
[ afbeelding ]
Elke stoffige boekhouder kan tegenwoordig een audi van de zaak rijdenquote:Op maandag 11 mei 2009 23:48 schreef DrDarwin het volgende:
Mensen die auto's kopen en denken dat ze daarmee status bereiken.
Geen hond ziet het verschil tussen audi's ze lijken allemaal op elkaar.
En je ziet aan de reacties wel welk imago men nastreeft.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:31 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Elke stoffige boekhouder kan tegenwoordig een audi van de zaak rijden
Ja precies, dat bedoel ik dus.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:52 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Keek eens hoeveel de nieuwe skoda fabia op de audi a4 lijkt qua voorkant en kontje.
Binnenwerk is ook vrijwel hetzelfde.
Dus beter haal je voor minder geld een Skoda Fabia.. Dat zijn ook geen verkeerde bakken.
Nou ja,Volkswagen bijvoorbeeld of zoals eerder gezegd een Skoda. Hoewel ik die nieuwe modellen wat minder mooi vind. De oude Octavia vond ik wel mooier.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:31 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Suggestie?
In mijn ogen zijn Audi en Volkswagen wel de enige fabrikanten die fatsoenlijke auto's kunnen produceren.
En van binnen zie je het verschil al bijna helemaal niet meer. Dat vind ik zo jammer van VW, dat alle interieurs zo op elkaar lijken, alleen bij de Pheaton, Touareg en New Beetle is het interieur anders.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:42 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Dat moet je toch een naar de opticiën gaan knul.
Audi en Volkswagen![]()
Dé 2 merken die bij elk nieuw model, de koplampunits en achterlichtunits wijzigt
En voila, je hebt een nieuw model A4, Golf etc.
En dan die Polo, nemen ze een Golf, maar maken ze 'm gewoon iets kleiner![]()
Zijn jullie wel helemaal lekker? Een Fabia vergelijken met een a4...quote:
Blindequote:Op maandag 11 mei 2009 21:31 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Suggestie?
Hahahahahaha!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:37 schreef CloseToTheEdge het volgende:
[..]
Ik noem een Honda en een Toyota/Lexus
met vier kinderen zou ik voor de honda gaan ivm de bagagequote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:48 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Hahahahahaha!![]()
![]()
! Veeg me op!
Dan heb je een Honda SRV of een Volkswagen Tiguan. Nou, nou wat een moeilijke keuze zeg!
4 kinderen is al de 1e verkeerde keuzequote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:06 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
met vier kinderen zou ik voor de honda gaan ivm de bagage
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |