Ehm.. gokje.. ik wordt met DT? Of bedoel je dat niet?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:33 schreef BlueMage het volgende:
Ik wordt 'n beetje down van al die kromme werkwoordsvervoegingen.
Wie heeft 'm door?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:54 schreef Biancavia het volgende:
Wat een oppervlakkige en tevens suggestieve vragen.
Jah bingoquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:41 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ehm.. gokje.. ik wordt met DT? Of bedoel je dat niet?
Had ik ook graag gedaan alleen doen we deze vragenlijst ook op straat ( behalve vraag 3) dus zijn we bang dat we mensen afschrikken.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:55 schreef motorbloempje het volgende:
ingevuld
maar vind 't wel vrij suggestieve vragen die niet veel ruimte open laten voor nuance, behalve bij de vraag waar om toelichting wordt gevraagd: dat had wat mij betreft bij elke vraag wel gemogen.
idd zeg, ik ben halfweg gestopt met antwoorden geven.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:54 schreef Biancavia het volgende:
Wat een oppervlakkige en tevens suggestieve vragen.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:20 schreef Glasrasp het volgende:
[..]
Eindelijk een moderator die toegeeft hoe het achter de schermen van Fok eruit ziet.
ohh boohoooquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
flikker ff een eind op met je pogingen tot grappig zijn
Gompie.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
flikker ff een eind op met je pogingen tot grappig zijn
Ik vind dat je jezelf wel erg beperkt als je alleen naar de materiele opbrengst kijkt. Alsof dat de enige maatstaf is die je kunt hanteren...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:45 schreef aaipod het volgende:
Vrij logisch ook allemaal. Het is wel duidelijk hoeveel die mensen bijdragen aan de maatschappij. Er gaat meer belastinggeld naartoe dan er vandaan komt.
hey, fuck ik probeerde te voorkomen dat het topic vol werd gebaggerd met onzinquote:
Waar moet ik nog meer aan denken? De geringe maatschappelijk functie die ze vervullen door het vangen van vliegen met hun tong die 24/7 buitenboord hangt? Wat dragen die mensen volgens jou precies bij?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:51 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik vind dat je jezelf wel erg beperkt als je alleen naar de materiele opbrengst kijkt. Alsof dat de enige maatstaf is die je kunt hanteren...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |