jah, geen idee waar dat voor nodig is eigenlijk. lijkt mij volstrekt zinloos, maar goed, wie ben ik.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:05 schreef HiDiHo het volgende:
Wat mij is opgevallen is, dat de site van de bunker ajax gebruikt en om de 1 sec iets opvraagd, heel irritant.
Volgens mij is het om de verkoop op te vangen na een transactie, maar het is wel erg vaak en kan ook andersquote:Op zondag 10 mei 2009 00:39 schreef Danny het volgende:
[..]
jah, geen idee waar dat voor nodig is eigenlijk. lijkt mij volstrekt zinloos, maar goed, wie ben ik.
ik zie iig niets dat zich elke seconde automatisch update. Zouden nou nog de standen van de deelnemers en polls automatisch geupdate worden... maar ja, dan zou ik die alsnog niet elke seconde laten updaten.
Maar vanuit FOK! zijn we gewend om zorgvuldig met bandbreedte en servercapaciteit om te springen. Zonder een dergelijke beperking kan ik me voorstellen dat je de boel minder logisch in elkaar zet.
superrrmama, als je de stream geopend hebt, probeer dan eens de hoofdsite van de bunker te sluiten. dus dat browservenster sluiten.
het is natuurlijk niet 24 uur per dag knallen op de streams he. Het is RLS. Real Life dus. Zelfs MIJN leven is niet 24 uur per dag elke dag interessantquote:Op zondag 10 mei 2009 21:24 schreef superrmama het volgende:
Danny , snap het al ... stream doet het bij mij als het zo saai is dat niemand kijkt of het aan moederdag ligt of aan de wat mij betreft slaapverwekkende deelnemers / overlevers
Heb B&B dus eerlijk betaalt voor ? .... maar kan ook liggen aan het feit dat ik die mensen in misschien een uur streamen alles bijelkaar veroordeeltoch vind ik eerlijk betalen de enige manier ; in dit geval .
Volgende keer beter enzo ?!
Snap jequote:Op donderdag 14 mei 2009 00:09 schreef Loedertje het volgende:Ik krijg al uren geen beeld via de betaalstreams
quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:13 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Snap je, je pc al opnieuw opgestart ?
Ik heb geen toegang tot het modem vandaagquote:Je modem al gereset ?
En wiens probleem is dat nou ????quote:Op donderdag 14 mei 2009 02:16 schreef Loedertje het volgende:
[..]Waarom zou ik, alle proecessen lopen prima, de stream krijgt alleen geen verbinding met hun server.
[..]
Ik heb geen toegang tot het modem vandaag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |