abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 mei 2009 @ 00:05:59 #256
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_68859999
ok

[ Bericht 37% gewijzigd door HiDiHo op 10-05-2009 00:15:23 ]
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_68860106
Draadloos idd, maar zit bijna op de router Danny ... vandaag voor t eerst probleem , volgde het niet ... kwam het perongeluk tegen op de goeroe site , dacht ach zo snel raak ik niet verslaafd , mannetje betaald (zoals het hoort , vind ik ) resultaat ? nou haha weet je dus ... snap dr nix van
  zondag 10 mei 2009 @ 00:18:37 #258
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_68860381
Meestal helpt even resetten, modem,router en notebook (stekker 10 sec eruit)
  Admin zondag 10 mei 2009 @ 00:39:13 #259
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68860994
quote:
Op zondag 10 mei 2009 00:05 schreef HiDiHo het volgende:
Wat mij is opgevallen is, dat de site van de bunker ajax gebruikt en om de 1 sec iets opvraagd, heel irritant.
jah, geen idee waar dat voor nodig is eigenlijk. lijkt mij volstrekt zinloos, maar goed, wie ben ik.
ik zie iig niets dat zich elke seconde automatisch update. Zouden nou nog de standen van de deelnemers en polls automatisch geupdate worden... maar ja, dan zou ik die alsnog niet elke seconde laten updaten.
Maar vanuit FOK! zijn we gewend om zorgvuldig met bandbreedte en servercapaciteit om te springen. Zonder een dergelijke beperking kan ik me voorstellen dat je de boel minder logisch in elkaar zet.

superrrmama, als je de stream geopend hebt, probeer dan eens de hoofdsite van de bunker te sluiten. dus dat browservenster sluiten.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_68861309
Thanx Danny , morgen proberen ... moet nu verplicht slapen vanwege moederdag
Toch lijkt het erop dat mensen die niet betalen beter af zijn dan die wel betalen , niet echt eerlijk .....om uiteindelijk te af te sluiten met waar t topic voor bedoelt is , trusten allemaal
  zondag 10 mei 2009 @ 01:02:27 #261
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_68861598
quote:
Op zondag 10 mei 2009 00:39 schreef Danny het volgende:

[..]

jah, geen idee waar dat voor nodig is eigenlijk. lijkt mij volstrekt zinloos, maar goed, wie ben ik.
ik zie iig niets dat zich elke seconde automatisch update. Zouden nou nog de standen van de deelnemers en polls automatisch geupdate worden... maar ja, dan zou ik die alsnog niet elke seconde laten updaten.
Maar vanuit FOK! zijn we gewend om zorgvuldig met bandbreedte en servercapaciteit om te springen. Zonder een dergelijke beperking kan ik me voorstellen dat je de boel minder logisch in elkaar zet.

superrrmama, als je de stream geopend hebt, probeer dan eens de hoofdsite van de bunker te sluiten. dus dat browservenster sluiten.
Volgens mij is het om de verkoop op te vangen na een transactie, maar het is wel erg vaak en kan ook anders bv met een knopje
pi_68884706
Danny , snap het al ... stream doet het bij mij als het zo saai is dat niemand kijkt of het aan moederdag ligt of aan de wat mij betreft slaapverwekkende deelnemers / overlevers
Heb B&B dus eerlijk betaalt voor ? .... maar kan ook liggen aan het feit dat ik die mensen in misschien een uur streamen alles bijelkaar veroordeel toch vind ik eerlijk betalen de enige manier ; in dit geval .
Volgende keer beter enzo ?!
  Admin zondag 10 mei 2009 @ 21:39:34 #263
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68885344
quote:
Op zondag 10 mei 2009 21:24 schreef superrmama het volgende:
Danny , snap het al ... stream doet het bij mij als het zo saai is dat niemand kijkt of het aan moederdag ligt of aan de wat mij betreft slaapverwekkende deelnemers / overlevers
Heb B&B dus eerlijk betaalt voor ? .... maar kan ook liggen aan het feit dat ik die mensen in misschien een uur streamen alles bijelkaar veroordeel toch vind ik eerlijk betalen de enige manier ; in dit geval .
Volgende keer beter enzo ?!
het is natuurlijk niet 24 uur per dag knallen op de streams he. Het is RLS. Real Life dus. Zelfs MIJN leven is niet 24 uur per dag elke dag interessant
Maar de stream doet het nu dus wel begrijp ik?
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  maandag 11 mei 2009 @ 01:18:24 #264
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68892407
je kunt, als het echt tegenvalt, ook een wat grotere buffer instellen door met de rechtermuisknop op 't filmpje te klikken, dan 'options' en dan buffer 'xx' seconds of content te veranderen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  † In Memoriam † donderdag 14 mei 2009 @ 00:09:55 #265
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_69001100
Ik krijg al uren geen beeld via de betaalstreams
pi_69001183
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 00:09 schreef Loedertje het volgende:
Ik krijg al uren geen beeld via de betaalstreams
Snap je , je pc al opnieuw opgestart ? Je modem al gereset ?
Anders even een mail sturen naar redactie@thebunkeronline.tv
Loslaten, is het ultieme houden van.
  † In Memoriam † donderdag 14 mei 2009 @ 02:16:51 #267
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_69003033
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 00:13 schreef Noelle06 het volgende:

[..]

Snap je , je pc al opnieuw opgestart ?
Waarom zou ik, alle proecessen lopen prima, de stream krijgt alleen geen verbinding met hun server.
quote:
Je modem al gereset ?
Ik heb geen toegang tot het modem vandaag
pi_69003103
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 02:16 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Waarom zou ik, alle proecessen lopen prima, de stream krijgt alleen geen verbinding met hun server.
[..]

Ik heb geen toegang tot het modem vandaag
En wiens probleem is dat nou ????
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')