En da was genoeg, bijna jammerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:54 schreef Danny het volgende:
strekking van het verhaal:
sly heeft een advocaat op z'n dak en heeft alles mbt de bunker verwijderd. overal waar BUNKER stond staat nu RLS. en iedereen kust sly's voeten daar
Ik zou die advocaat trouwens hier ook nog eens opzetten, volgens mij moet je publiekelijk rectificeren.quote:
Huldequote:
Ik ga lekker slapen straks,,,echt wel,echt,,quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:54 schreef Danny het volgende:
sly heeft een advocaat op z'n dak en heeft alles mbt de bunker verwijderd. overal waar BUNKER stond staat nu RLS. en iedereen kust sly's voeten daar
sekte leiderquote:
faMfarequote:
Dat niet alleen... je mag het woord 'bunker' daar niet eens meer zeggen... dat wordt automatisch veranderd in 'rls'...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:54 schreef Danny het volgende:
Onzin, de groenteman heeft ook zijn appels voor de deur uitgestald staan, die neem je toch ook niet zomaar mee?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:01 schreef annie68 het volgende:
En als je nu alles gedaan hebt om je aan te melden en ze zeggen er komt een e-mail,die ik tot vandaag aan de dag nog niet heb gekregen.Veel mailtje gestuurd waarom ik mij niet kan aanmelden en daar ook nog geen antwoord op komt ja dan houd alles op.
Dus als ik wist waar je gratis kan kijken zal ik dat niet laten.
Ze vragen er dan zelf om.
En als ik 5 keer heb gevraagd of ik ze kan betalen en ik krijg geen antwoord neem ik ze zo meequote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:37 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Onzin, de groenteman heeft ook zijn appels voor de deur uitgestald staan, die neem je toch ook niet zomaar mee?
Je krijgt alleen hier te horen dat je ze wel moet betalenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:29 schreef Bibao het volgende:
[..]
En als ik 5 keer heb gevraagd of ik ze kan betalen en ik krijg geen antwoord neem ik ze zo mee
Nee maar als ik aan de groentenman vraag mag ik een kilo appels dan betaal ik ze.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:37 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Onzin, de groenteman heeft ook zijn appels voor de deur uitgestald staan, die neem je toch ook niet zomaar mee?
ik lees daar ook maar ik lik echt niet de voeten van sly en zeker zijn reet niet zoals die andere doenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:54 schreef Danny het volgende:
Begrijp je helemaal , heb ook netjes betaald maar krijg geen appels hoorquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:40 schreef annie68 het volgende:
[..]
Nee maar als ik aan de groentenman vraag mag ik een kilo appels dan betaal ik ze.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:37 schreef superrmama het volgende:
[..]
Begrijp je helemaal , heb ook netjes betaald maar krijg geen appels hoor![]()
Iemand een olossing voor mij ? oh en leg het me uit alsof ik 4 ben graag
je hebt de streams betaald maar kunt er niet naar kijken bedoel je?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:37 schreef superrmama het volgende:
[..]
Begrijp je helemaal , heb ook netjes betaald maar krijg geen appels hoor![]()
Iemand een olossing voor mij ? oh en leg het me uit alsof ik 4 ben graag
hmm, draai je nog meer programma's naast de streams?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:46 schreef superrmama het volgende:
Yes , bedoel ik ...geluid en beeld hapert zo erg dat ik geen idee heb wie , wat waar etc pfff ....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |