Thanks!quote:
Interessant! Dankje!quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:18 schreef mrbox het volgende:
[..]
http://www.w3schools.com/sql/default.asp
Dat helpt vast ook wel
als ik sql beetje ken word dat toch 1 mega lang .sql file of niet?quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:21 schreef Civilian het volgende:
Ben nu bezig een site te backuppen.. 15.000 files kopieëren, daar word je niet vrolijk van
eerst naar links, dan naar recht en dan weer naar links kijken als je oversteekt.. Behalve in Engeland.quote:
dag zoon!quote:
Mwah SQL backuppen is geen probleem, als je dat goed doet wordt 't niet zo heel groot..quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:24 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
als ik sql beetje ken word dat toch 1 mega lang .sql file of niet?
met andere woorden gaat automatisch?
Net alsof dat helpt, hoe leg je aan een organisatie uit dat ze aan een dood paard lopen te trekken ?quote:
huh?quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:40 schreef mrbox het volgende:
[..]
Net alsof dat helpt, hoe leg je aan een organisatie uit dat ze aan een dood paard lopen te trekken ?
De bloedsporen en de stinkende lucht zegt ze iig niets
oquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:39 schreef Civilian het volgende:
[..]
Mwah SQL backuppen is geen probleem, als je dat goed doet wordt 't niet zo heel groot..
Ik ben alleen niet de database aan het backuppen, maar de daadwerkelijke files zelfscripts, css, plaatjes, js noem de hele meuk maar op
tar -czf mijnsite.tgz *quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:39 schreef Civilian het volgende:
[..]
Mwah SQL backuppen is geen probleem, als je dat goed doet wordt 't niet zo heel groot..
Ik ben alleen niet de database aan het backuppen, maar de daadwerkelijke files zelfscripts, css, plaatjes, js noem de hele meuk maar op
Hey Fok!mamaquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dag zoon!
Owww...trouwens gisteren Milow was echt leuk. Dreamer vond het ook leuk en het was ook gezellig met Dreamer en haar vriendinnetje![]()
![]()
Milow is echt wel goed live, hij maakte er helemaal wat leuks van, en bovendien: lekkere kale vent wel, met een lief belgisch accentje
oh is me niet opgevallen geloof ik van msn.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hey Fok!mama!!
Hoe was bevrijdingsfestival ?
Ik zei opeens niks meer op msn omdat ik bezig was
quote:
Ooh beterquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh is me niet opgevallen geloof ik van msn.
bevrijdingsfestival ben ik maar 5 min geweest, het was kutweer en de sfeer was kut. toen we wegwaren braken ook de rellen uit dus we waren op tijd weg
0900-murmeliquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hoest bij jou?
ik ben sjaggerijnig want op werk...
zou tijd worden voor ander werk he...
weet iemand nog een goede baan waar je vrij veel kan verdienen (zeg een gemiddeld hbo salaris ofzo) en waar je niet op kantoor hoeft te zitten
ja tandarts had ik al gezien ja... sterkte met de kaakchirurg...brrrr...quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:56 schreef KudFokker het volgende:
![]()
[..]
Ooh beter
Ik was gisteren naar de tandarts, 1 gaatje meteen laten doenmoet alleen naar de kaakchirurg voor 4 verstandskiezen
Was vandaag pas 9:30 op mijn werk omdat de trein naar Zaandam opeens niet meer rijdt...
Dus moet gewoon tot 6 uur blijven ofzo...
Maar denk dat ik 5 uur weer naar huis ga
Banenmarkt in Amsterdam was ook leukmoet me nu inschrijven voor een voorlichtingsavond...
Daarna nog met een ex-collega van het UVA afgesproken en een biertje gedaanhij komt zaterdag ook op m'n feest
Daarna nog met mijn zussie en haar vriend naar een coffee shop geweestdat was tevens mijn laatste ivm mijn keuringen
Wel grappig want mijn zwager zit zelf bij de luchtmacht
zo.. smileys!!quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:56 schreef KudFokker het volgende:
![]()
[..]
Ooh beter
Ik was gisteren naar de tandarts, 1 gaatje meteen laten doenmoet alleen naar de kaakchirurg voor 4 verstandskiezen
Was vandaag pas 9:30 op mijn werk omdat de trein naar Zaandam opeens niet meer rijdt...
Dus moet gewoon tot 6 uur blijven ofzo...
Maar denk dat ik 5 uur weer naar huis ga
Banenmarkt in Amsterdam was ook leukmoet me nu inschrijven voor een voorlichtingsavond...
Daarna nog met een ex-collega van het UVA afgesproken en een biertje gedaanhij komt zaterdag ook op m'n feest
Daarna nog met mijn zussie en haar vriend naar een coffee shop geweestdat was tevens mijn laatste ivm mijn keuringen
0906 bedoel jequote:
Dus dan mag je niks meer gebruiken in je vrije tijd?quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:56 schreef KudFokker het volgende:
Wie nog meer?quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:59 schreef HeatWave het volgende:
Christ, hebben jullie ook een meeting de 9e in de Stairway.
mag je dan ook niet meer drinken?quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dus dan mag je niks meer gebruiken in je vrije tijd?
Wel logisch natuurlijk dat ze het niet moeten vinden tijdens de keuringen.
quote:
Welkom dan maarquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hey Hey
Nu ben ik wel nieuwsgierig wat dit allemaal inhoudt.. dus laat ik maar eens meekijken/reageren
Dat betekend dus dat ik "De newbie vragen" moet beantwoorden.. komtie!
Hoe oud ben je?
21 jaar
Sekse?
Vrouw
Woonplaats/ regio?
Nijmegen![]()
Interesses?
Als in hobby's? Photoshop, Illustrator, gewoon tekenen, lezen, beetje met vrienden chillen, terrasjes pakken...
Seksuele voorkeur?
Hetero
Lengte en postuur?
Ik ben 1.72m en normaal gebouwd.. denk ik?
Hoe lang single?
Al.. even denken.. iets meer dan 4 jaar, en geniet er nog steeds vanvind het persoonlijk vrijgezellig
Nja.. meer weten? dan horen we het wel..
Kijk een uit Nijmegenquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hey Hey
Nu ben ik wel nieuwsgierig wat dit allemaal inhoudt.. dus laat ik maar eens meekijken/reageren
Hoe oud ben je?
21 jaar
Sekse?
Vrouw
Woonplaats/ regio?
Nijmegen![]()
Interesses?
Als in hobby's? Photoshop, Illustrator, gewoon tekenen, lezen, beetje met vrienden chillen, terrasjes pakken...
Seksuele voorkeur?
Hetero
Lengte en postuur?
Hoe lang single?
Al.. even denken.. iets meer dan 4 jaar, en geniet er nog steeds vanvind het persoonlijk vrijgezellig
Wie weet als je lief bent jaquote:
Oohquote:
Haha tuulk wel. Als ze bier gaan verbieden dan meldt niemand zich meer aanquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
mag je dan ook niet meer drinken?
kan je beter aan de antidepressiva gaan, daar mag je tenminste nog (een klein beetje) bij drinken
wie is wij?quote:
Jeej! Nijmegenquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hey Hey
Hoe oud ben je?
21 jaar
Sekse?
Vrouw
Woonplaats/ regio?
Nijmegen![]()
Interesses?
Seksuele voorkeur?
Hetero
Lengte en postuur?
Hoe lang single?
quote:
Ze hebben daar steeksgewijs testen waar je aan moet mee werken...quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dus dan mag je niks meer gebruiken in je vrije tijd?
Wel logisch natuurlijk dat ze het niet moeten vinden tijdens de keuringen.
Wij zijn blauwen, en ook om 15:00quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wie is wij?
gezellig kunnen we combineren. hoe laat meeten jullie?
Welkom good....quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hey Hey
Hoe oud ben je?
21 jaar
Sekse?
Vrouw
Woonplaats/ regio?
Nijmegen![]()
Interesses?
Seksuele voorkeur?
Hetero
Lengte en postuur?
Hoe lang single?
oh ok.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Haha tuulk wel. Als ze bier gaan verbieden dan meldt niemand zich meer aan
Als je nieuwe strepen krijgt wordt er zelfs bier over gegooit
Welkom!quote:
Cue en liefquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hey Hey
Hoe oud ben je?
21 jaar
Sekse?
Vrouw
Woonplaats/ regio?
Nijmegen![]()
Interesses?
Seksuele voorkeur?
Hetero
Lengte en postuur?
Hoe lang single?
oja tally had het er ook al over.quote:
Wie wint er, good or evil?quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hey Hey
Hoe oud ben je?
21 jaar
Sekse?
Vrouw
Woonplaats/ regio?
Nijmegen![]()
Interesses?
Seksuele voorkeur?
Hetero
Lengte en postuur?
Hoe lang single?
Ja en? Lekker belangrijk wat "ze" er van vindenquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oja tally had het er ook al over.
straks krijgen we nog gezeik: de singels en de modjes spelen onder een hoedje
Helaas peanutbutter, mijn zaterdag was al volgepland voor ik zag dat er bier gedronken werdquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh ok.
welcom good vs evil.... het is hier (meestal) gezellig dus kom erbij![]()
kom je meteen zaterdag bier drinken in utrecht?
evil heeft op dit moment de overhandquote:
Oh ah ha hmmquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Nee Nee..
ben al vers afgestudeerd aan het roc :p
verder studeren is niks voor mij..
Hmm eerst meemaken dan gelovenquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
cue is heel lief en kan goed knuffelen
haha sorry, misschien dat ik t alsnog weet?quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:08 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Oh ah ha hmm
denk ik ergens misschien info van vandaan te kunnen halen zonder helemaal naar een ander forum te klikken
Goed wint altijd helaas, maar het Kwaad is natuurlijk veel toffer!quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
evil heeft op dit moment de overhand![]()
maar de uitslag is nog niet bepaald.. kan nog spannend worden
kom maar naar de meetquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:09 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Hmm eerst meemaken dan geloven
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
cue is heel lief en kan goed knuffelen
duh... ik lig er ook niet écht wakker van he....quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja en? Lekker belangrijk wat "ze" er van vinden.
oh jammer.... drink ik wel een biertje voor jou, ok?quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Helaas peanutbutter, mijn zaterdag was al volgepland voor ik zag dat er bier gedronken werd
en dat noemt ze dan 'even langskomen'quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oja tally had het er ook al over.
straks krijgen we nog gezeik: de singels en de modjes spelen onder een hoedje
Ja.. maar Goed denkt dat Kwaad net als een virus werkt, en eerst de hele harde schijf geformatteerd moet worden..quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Goed wint altijd helaas, maar het Kwaad is natuurlijk veel toffer!
Succes.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:13 schreef KudFokker het volgende:
Zaterdag komt mijn target naar dezelfde club als mij, ik ga denk ik haar minimale aandacht gevendie tactiek werkt namelijk so far só good
!
Nu nog een FoBoquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
haha sorry, misschien dat ik t alsnog weet?
Beetje late reacte, maar welkomquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hey Hey
Hoe oud ben je?
21 jaar
Sekse?
Vrouw
Woonplaats/ regio?
Nijmegen![]()
Interesses?
Seksuele voorkeur?
Hetero
Lengte en postuur?
Hoe lang single?
Deal!quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:13 schreef Murmeli het volgende:
-knip-
oh jammer.... drink ik wel een biertje voor jou, ok?
hmm niet het goede forum voor dan ga ik te veel off topicquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
haha sorry, misschien dat ik t alsnog weet?
heb jij dan misschien een gespleten persoonlijkheid? dat vroeg zegiklekkerniet van morgen aan mij maar dat kan ie beter aan jou vragen dus... maar dat doe ik dan ff voor hemquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja.. maar Goed denkt dat Kwaad net als een virus werkt, en eerst de hele harde schijf geformatteerd moet worden..![]()
Dat betekend helaas ook het eind voor Goed
Woah, dat is best veul computer taal voor een vrouw...quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja.. maar Goed denkt dat Kwaad net als een virus werkt, en eerst de hele harde schijf geformatteerd moet worden..![]()
Dat betekend helaas ook het eind voor Goed
wat is een gemiddeld HBO salaris?quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hoest bij jou?
ik ben sjaggerijnig want op werk...
zou tijd worden voor ander werk he...
weet iemand nog een goede baan waar je vrij veel kan verdienen (zeg een gemiddeld hbo salaris ofzo) en waar je niet op kantoor hoeft te zitten
al vaker gezegd waarom ik niet KAN komenquote:
hier kan je niet offtopicquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:15 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
hmm niet het goede forum voor dan ga ik te veel off topic
komtie, "zeggenwijlekkerniet"quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
heb jij dan misschien een gespleten persoonlijkheid? dat vroeg zegiklekkerniet van morgen aan mij maar dat kan ie beter aan jou vragen dus... maar dat doe ik dan ff voor hem
Veuls te veul!quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Woah, dat is best veul computer taal voor een vrouw...
Wakker liggen is dan ook een heel ander aspect van een meetingquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:13 schreef Murmeli het volgende:
duh... ik lig er ook niet écht wakker van he....
Virus, harde schijf, geformatteerd!quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
haha, oops sorry, als het je te veel wordt, dan gaan we minderen: entertoets, wat is dat?quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
De reden boeit niet, maar dat is de ultieme kans om een knuffel van mij te krijgen en te zien hoe lief ik benquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:16 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
al vaker gezegd waarom ik niet KAN komen
Ik bedoel na de meet niet het andere
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wakker liggen is dan ook een heel ander aspect van een meeting.
vraag dan meteen naar de any keyquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
haha, oops sorry, als het je te veel wordt, dan gaan we minderen: entertoets, wat is dat?
quote:
Waar is de any-key?quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
haha, oops sorry, als het je te veel wordt, dan gaan we minderen: entertoets, wat is dat?
Daar d8 ik dus ook aanquote:
heb m nog wel aangepast ook..quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:18 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
ik word hier altijd gepest
oké dat is niet waar maar mijn naam wordt wel misbruikt
Maar kan wel erg leuk zijnquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wakker liggen is dan ook een heel ander aspect van een meeting.
nee schat.... dan ben je wel een paar jaartjes bezig he....quote:
hmm, evil is inderdaad aan de winnende hand lijkt hetquote:
zit ff te plagen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee schat.... dan ben je wel een paar jaartjes bezig he....
zou wel leuk zijn als startsalaris
dat zijn 3 goals achter elkaar in 1 helft bij voetbalquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:21 schreef Murmeli het volgende:
KF wat is een hatrick?
ja noem het beestje eens bij de naam...
Ik vond het belangrijk genoeg om het toch even te vermeldenquote:
heb t nog gezegd ookquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:21 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
hmm, evil is inderdaad aan de winnende hand lijkt het
Praatjes vullen geen.......quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik vond het belangrijk genoeg om het toch even te vermelden
het hoeft niet perse in 1 helft te gebeuren toch?quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:22 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
dat zijn 3 goals achter elkaar in 1 helft bij voetbal
buiten fok hou ik dan ook niet van praatjesquote:
dan heb je m goed bedacht!quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:25 schreef KudFokker het volgende:
Een forum-hatrick (heb ik net zelf verzonnen trouwens)
1 post die op dezelfde pagina door 3 verschillende mensen achter elkaar gequote wordt, dus zonder andere posts ertussen door
Best goede term toch![]()
?!
ben benieuwd!!quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:25 schreef KudFokker het volgende:
Een forum-hatrick (heb ik net zelf verzonnen trouwens)
1 post die op dezelfde pagina door 3 verschillende mensen achter elkaar gequote wordt, dus zonder andere posts ertussen door
Best goede term toch![]()
?!
voor een rasechte hattrick welquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:25 schreef rival het volgende:
[..]
het hoeft niet perse in 1 helft te gebeuren toch?
tsssssquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:26 schreef HeatWave het volgende:
Het is een Hat-trick, stelletje wijven.
ja, klopt maar het is evil en evil is niet betrouwbaar enzo..quote:
Nou danquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
tsssss![]()
trouwens wat zeik ik, ik ben ook een wijf....
En achter elkaar he. Mogen geen andere doelpunten tussen door gevallen zijnquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:27 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
voor een rasechte hattrick wel
http://en.wikipedia.org/wiki/Hat-trickquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:27 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
voor een rasechte hattrick wel
hahaha zoiets had ik ook al door.. t is nu de ene post na de anderequote:Op donderdag 7 mei 2009 14:29 schreef Murmeli het volgende:
ow goodvsevil... jouw postaantal gaat wel rap omhoog hoor als je bij singles blijft posten
ik zag net dat ik totaal op 4600 posts zit ofzo.... best aardige score is 6 maanden
Dit betekent dat je kut werk heb hehquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:29 schreef Murmeli het volgende:
ow goodvsevil... jouw postaantal gaat wel rap omhoog hoor als je bij singles blijft posten
ik zag net dat ik totaal op 4600 posts zit ofzo.... best aardige score is 6 maanden
ja dat had ik al gezegdquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:29 schreef JonKeL het volgende:
[..]
En achter elkaar he. Mogen geen andere doelpunten tussen door gevallen zijn
Ga je een truc doen met een hoed?quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:26 schreef HeatWave het volgende:
Het is een Hat-trick, stelletje wijven.
There also exists several variations of the definition, including the "Flawless (or German)" hat-trick, which differs in that all three goals must be scored consecutively within one period of play.[10]quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:29 schreef rival het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Hat-trick
een rasechte hattrick heeft niet eens met voetbal te maken![]()
het hoeft niet in 1 helft te gebeuren ig
Wees er maar trots opquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:29 schreef Murmeli het volgende:
Das engels.. das anders als in Nederland..quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:29 schreef rival het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Hat-trick
een rasechte hattrick heeft niet eens met voetbal te maken![]()
het hoeft niet in 1 helft te gebeuren ig
klopt!quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Das engels.. das anders als in Nederland..
Aub huiliequote:Op donderdag 7 mei 2009 14:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Das engels.. das anders als in Nederland..
Volgens mij is de duitse hattrick dat er in blessuretijd gescoord wordquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:33 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
There also exists several variations of the definition, including the "Flawless (or German)" hat-trick, which differs in that all three goals must be scored consecutively within one period of play.[10]
de Duitse hattrick dus
Niks slechts over Duitsers heh !!quote:
ik vermoed dat elke hollander over die gave beschiktquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:34 schreef KudFokker het volgende:
Hmm, ik ben best goed in 'nep-vriendelijk' doen
Ik lees het wel, maar ik weet dat wij gelijk hebben en niet jijquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
en ik ben het niet met jullie eens maar daar lezenwe maar overheen he zwetsers
Vreemd, we hebben net toch echt anders gelezenquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:36 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik lees het wel, maar ik weet dat wij gelijk hebben en niet jij
Dus ook geen facials of creampie's meerquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:36 schreef Belsezar het volgende:
Nieuw anticonceptiemiddel voor mannen
Geen spermaproductie meer. Dat lijk me heel vreemd bij het klaarkomen
geen zaadjes er meer in .. nog wel een zaad vochtlozing toch?quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:36 schreef Belsezar het volgende:
Het ligt er maar net aan waar je wat gaat lezenquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:36 schreef rival het volgende:
[..]
Vreemd, we hebben net toch echt anders gelezen
klinkt mij als studiefinancieringquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
klopt!
zo kan je STFU namelijk niet echt in het nederlands uitspreken
ik bedoelde dat in het Engelse voetbal een hattrick en andere betekenis heeft als in Nederland. In Engeland is 3 keer scoren in een wedstrijd voldoende. In Nederland 3 keer in 1 helft zonder andere doelpunten tussendoor.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Aub huilie
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hattrick_(sportterm)
"Vermelding verdient in dit verband ook de "Duitse hat-trick", waarvan wordt gesproken indien het 3e doelpunt wordt gescoord in de verlenging van een (beker-)wedstrijd."quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:35 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Volgens mij is de duitse hattrick dat er in blessuretijd gescoord word
Da's toch ook juist het leuke van het klaarkomen?!quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:36 schreef Belsezar het volgende:
quote:Another type of hat trick in soccer is the golden or perfect hat trick. This requires tremendous skill to be performed, and is seldom accomplished. According to definition for the perfect hat trick, the player must score three goals: one from the right foot, one from the left and one from the head.
Ja, maar da's toch minder lekker.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:37 schreef rival het volgende:
[..]
geen zaadjes er meer in .. nog wel een zaad vochtlozing toch?
Ja dat zou ook nog kunnen. Ik las het anders hehe. Artikel is niet geheel duidelijk.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:37 schreef rival het volgende:
[..]
geen zaadjes er meer in .. nog wel een zaad vochtlozing toch?
Er zal vast nog wel zooi uit komen hoor. Het is niet allemaal zaad wat er normaal uit komtquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's toch ook juist het leuke van het klaarkomen?!
bahquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar da's toch minder lekker.
Dat cruncht minder tijdens het kauwen denk ik.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:29 schreef Murmeli het volgende:
Nee lieverd dit is gewoon water, kan je drinken, toe maar.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:40 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Er zal vast nog wel zooi uit komen hoor. Het is niet allemaal zaad wat er normaal uit komt
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee lieverd dit is gewoon water, kan je drinken, toe maar.
we proberen het elke dag weer jaquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:42 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
En ik wou btw maar niet off-topic gaan en waar hebben we het nu over voetbal/sport
Jawel, wordt iets van "stufu", phonetisch. Dat roepen de maatjes van mn broer altijd. Ik betrap mezelf vaak op "lol".quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
klopt!
zo kan je STFU namelijk niet echt in het nederlands uitspreken
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee lieverd dit is gewoon water, kan je drinken, toe maar.
Half werkquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:36 schreef Belsezar het volgende:
Wie zegt dat ik het tegen jou had? Me eerst een mexicaanse dame geven en dan dit vragen...quote:
dan spreken ze het niet uit, maar maken ze er wat vanquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:43 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Jawel, wordt iets van "stufu", phonetisch. Dat roepen de maatjes van mn broer altijd. Ik betrap mezelf vaak op "lol".
O ja sorry, jou nam ik mee om de mexicaanse chicas af te leiden van mijn chicoquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het tegen jou had? Me eerst een mexicaanse dame geven en dan dit vragen...
nee, ze zeggen in NL dat als S-T-FUquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:43 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Jawel, wordt iets van "stufu", phonetisch. Dat roepen de maatjes van mn broer altijd. Ik betrap mezelf vaak op "lol".
hey hey.. wacht eens even!quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja sorry, jou nam ik mee om de mexicaanse chicas af te leiden van mijn chico
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerst was het maf, maar de betekenis blijft hetzelfde.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
dan spreken ze het niet uit, maar maken ze er wat van
Heb nu net Music Made Addict opstaanquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:46 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
nee, ze zeggen in NL dat als S-T-FU
zoals D-Block en S-Te-Fan
ziet er gezellig uit!quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:47 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Heb nu net Music Made Addict opstaan![]()
![]()
Exactly! En ik spreek nog spaans ook dus geen probleemquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja sorry, jou nam ik mee om de mexicaanse chicas af te leiden van mijn chico
Je mist nog muntblaadjesquote:
Waarom heb jij geen fotosquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<ouwe zeiksokmode>quote:
Dat is echt de soort hardstyle waar ik van houquote:
Inderdaad geen slechte nummers nee.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:50 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat is echt de soort hardstyle waar ik van hou![]()
Technoyboy - Ti Sento
Technoboy - Rage
Dutchmaster - Floorspin
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom heb jij geen fotos![]()
Heb je de regels niet gelezen?euh.. jawel.. tijd voor een brilletje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of bedoel je hier?So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Leeft die nog? jezus die draaide al op feesten toen ik nog ging.. ergens in een ver verledenquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:50 schreef KudFokker het volgende:
Technoyboy
<ouwe zeiksokmode>quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:49 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
<ouwe zeiksokmode>
Mojito's met een havana club zijn lekkerder dan met een te scherpe baccardi. Baccardi is prima rum om in de cola te mikken, of om de krenten voor een krentenmik in te weken
</ouwe zeiksokmode>
welke foto?quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:52 schreef rival het volgende:
[..]
Ja, ik weet alleen niet wie ze is op die foto
Zonder drugs is er geen zak aanquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:52 schreef KudFokker het volgende:
Arrrgh, heb zin in het weekend, écht niet normaal!
Echt álles is aanwezig zaterdag! Behalve drugs
hahaha, nee, anders zou ik t niet vragen?quote:
Drugsquote:
Nee want de Rolling Stones zijn Baas!quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:53 schreef KudFokker het volgende:
Ben ik een ouwe lul / nerd als ik Sympathy for the Devil van de Rolling Stones een goed nummer vind?
quote:
en gisteren zat je niet in de coffeeshop he?quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Drugs![]()
Heb 2x xtc geprobeerd en 2x paddo's en that's itmaar doe dat niet meer
haha oke danquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:55 schreef rival het volgende:
[..]
zie edit, ik haalde je door de war met een andere nieuwe
Dacht dat je met sedan aan het dollen was.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:55 schreef rival het volgende:
[..]
Laat maar, heb ze al gevonden.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hahaha, nee, anders zou ik t niet vragen?
Ja dat is soft-drugs, whole different storyquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:56 schreef rival het volgende:
[..]
en gisteren zat je niet in de coffeeshop he?
Je haalde haar door de war?quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:55 schreef rival het volgende:
[..]
dan ga ik iets anders zoeken om druk mee te zijn....quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:33 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Wees er maar trots op
Wat zal jij lekker onthaasten zonder Singles
Kwaak ik hoop dat je een goed uithoudingsvermogen hebtquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dan ga ik iets anders zoeken om druk mee te zijn....
wat is een war?quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je haalde haar door de war?
Sorry ik ben flauw vandaag
xtcquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Drugs![]()
Heb 2x xtc geprobeerd en 2x paddo's en that's itmaar doe dat niet meer
(soft) Drugs is 1quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja dat is soft-drugs, whole different story
Maar daar ben ik dus ook mee gestopt
goed idee, die zie ik straks weerquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:58 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Kwaak ik hoop dat je een goed uithoudingsvermogen hebt![]()
![]()
ik sta nu eenmaal meer bekend om mijn uitgelezen smaak dan om mijn spellingstalentquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:54 schreef Belsezar het volgende:
<ouwe zeiksokmode>
Baccardi schrijf je met 1 C.
</ouwe zeiksokmode>
XTC(MDMA)quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
xtcspeed
(ben blij dat ik niet meer mag van de dokter.... zelf heb ik geen ruggengraat)
paddo's
Mijn gedachtequote:Op donderdag 7 mei 2009 15:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo wat een stelletje snuifkabouters zitten dr hier zeg!
Inderdaad. Ik hou het bij bier en sigaren.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo wat een stelletje snuifkabouters zitten dr hier zeg!
God wat een BSquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja dat is soft-drugs, whole different story
Maar daar ben ik dus ook mee gestopt
Kickstart my heart van Motley Crue net op mijn telefoonquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:00 schreef halfbearad het volgende:
En dan komt Dr. Feelgood van Motley Crue op.
Wat een timing.
ik luisterde, evil alleen niet?quote:
Die liggen in de koelkastquote:
Kweenie, maar vanochtend was er een die ZZ top opzette om schoon te maken. En laat ik nu precies hetzelfde doen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Kickstart my heart van Motley Crue net op mijn telefoon![]()
Is mijn telefoon verbonden met jullie ofzo?
praten en schrijven is niet jouw sterkste punt nee. nou ja je doet het wel (en veul) maar altijd foutquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:01 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik sta nu eenmaal meer bekend om mijn uitgelezen smaak dan om mijn spellingstalent
lekkerquote:
Ik merk het hehequote:Op donderdag 7 mei 2009 14:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wat is een war?
Sorry ik kan ook flauw zijn vandaag
Je hebt een vervanger gevonden voor Duim?quote:
Is die zooi moeilijk om te makenquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die liggen in de koelkast
Ebenals 't limoentje
Brave Queen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die liggen in de koelkast
Ebenals 't limoentje
Duimquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je hebt een vervanger gevonden voor Duim?
Hmm goeiequote:Op donderdag 7 mei 2009 15:07 schreef halfbearad het volgende:
Ik ga denk ik met een bak aardbeien bij mn buurmeisje langsga. Ze moeten nu echt op!
jups!!! veel handiger.... anders leek het of de meet was afgelastquote:
Nee. Zeker niet als je die voorgemixte uit de supermarkt pakt. En die zijn goed te drinken. Alleen ijs crushen, in je glas pleuren, die mix erbij, blaadjes munt en een limoenschijfje. Klaar.quote:
Deze set was 24.95. Hij is net iets anders als op de foto.quote:Die dingen zijn echt GIGANTISCH duur in de kroeg / club namelijk
Vind het zonde om ze weg te gooien voordat ik op reis ga. En het is een goed excuus om haar telefoonnr te vragenquote:
quote:
Neuken?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:09 schreef Nouk84 het volgende:
Zo, ik ben er wel weer klaar mee voor vandaag. Wie vermaakt me?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:09 schreef Nouk84 het volgende:
you me terras? nu?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:09 schreef Nouk84 het volgende:
dat doe ik express, want het staat wel lekker creatief. Volgende stap is een vierkante bril, en een hip overhemd met rare patroontjes wat lekker druk is. Oja en een broek in een afwijkende kleur, paars ofzo.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
praten en schrijven is niet jouw sterkste punt nee. nou ja je doet het wel (en veul) maar altijd fout![]()
maar ja ach zolang je lekker neukt....
chemical drugs are bad, 'mkay?quote:
Potje sjoelenquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:09 schreef Nouk84 het volgende:
na de meet komt er wel een nieuwe OP?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jups!!! veel handiger.... anders leek het of de meet was afgelast
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:10 schreef djayzz het volgende:
Ik zal jullie nog even op de hoogte houden:
Ik heb de dokter gebeld (goed zo djayzz) en heb een afspraak voor morgenochtend. Heb met de epileptievereniging gebeld en die hebben me geadviseerd om niet direct naar de Neuroloog te gaan, maar eerst met de huisarts te overleggen en het nog een tijdje aan te kijken. dus... dat ga ik maar doen.
Ben nu wel thuis want ik kon me niet meer concentreren op het werk van de pijn en de stress die ik er toch een beetje van krijg.
evil is stiekem ook de betere helftquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:10 schreef rival het volgende:
[..]
en evil lijkt mij nou juist de leuke van jullie 2
En als je praten en schrijven wel je sterkste punt is, maar dat laatste weer niet?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
praten en schrijven is niet jouw sterkste punt nee. nou ja je doet het wel (en veul) maar altijd fout![]()
maar ja ach zolang je lekker neukt....
het zal mij werkelijk aan mn reet roesten wat er dan met de OP gebeurt...quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
na de meet komt er wel een nieuwe OP?
de hele wereld wordt vredelievend van die drugs, stoere grote kerels die je ineens omhelsen en zeggen, vriend, heb ik jou weleens vertelt dat ik echt van jou hou als een broer?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:06 schreef KudFokker het volgende:
XTC was de eerste keer echt heel vet
De 2e keer ging het helemaal verkeerd en ging ik bijna out...
Toen ook ruzie gehad met 2 goede vrienden en mijn ouders....
Die zooi maakt meer kapot dan je lief is
Voor zover ik heb begrepen wel ja.quote:
ja dat is bij mij meer het geval, toch kwaak?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En als je praten en schrijven wel je sterkste punt is, maar dat laatste weer niet?
Heb een gat in mijn tong, ik denk dat ik die er afgelopen vrijdag,nacht in heb gebeten. en die doet nogal veel pijn. en heeeeeeeeeel misschien komt het door een epileptische aanval (waar ik al voor getest ben en hersenscans e.d. en waar niks uit is gekomen) Dus daar was ik een beetje van overstuur.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
zo dat klilnkt echt serieus klote zeg!! ik had meegekregen dat je misselijk was maar wat is er allemaal nog meer aan de hand?????
dan kun je het beter omdraaien hequote:Op donderdag 7 mei 2009 15:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En als je praten en schrijven wel je sterkste punt is, maar dat laatste weer niet?
haha iddquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:12 schreef rival het volgende:
[..]
de hele wereld wordt vredelievend van die drugs, stoere grote kerels die je ineens omhelsen en zeggen, vriend, heb ik jou weleens vertelt dat ik echt van jou hou als een broer?
en jij maakt daar ruzie mee? en het ligt aan het spul?
Dan ben je beter af met liefdesbrieven en telefoon in een lange-afstandsrelatie.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Paddo's wil ik best nog eens een keertje doen, dat was echt hilarischquote:
ieh...dat klinkt eng ja... brrrr. sterktequote:Op donderdag 7 mei 2009 15:13 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heb een gat in mijn tong, ik denk dat ik die er afgelopen vrijdag,nacht in heb gebeten. en die doet nogal veel pijn. en heeeeeeeeeel misschien komt het door een epileptische aanval (waar ik al voor getest ben en hersenscans e.d. en waar niks uit is gekomen) Dus daar was ik een beetje van overstuur.
We waren je net zo mooi aan het negerenquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:09 schreef Nouk84 het volgende:
Dat kan je dan zien als een soort van werk kledingquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:10 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dat doe ik express, want het staat wel lekker creatief. Volgende stap is een vierkante bril, en een hip overhemd met rare patroontjes wat lekker druk is. Oja en een broek in een afwijkende kleur, paars ofzo.
quote:
Sounds good!quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:10 schreef Murmeli het volgende:
you me terras? nu?
ik ben mn werk zo zat!!
Nee, dan liever neukenquote:
ik de mijne wel. laatste dag van lowlands vorig jaarquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:13 schreef rival het volgende:
[..]
Paddo's wil ik best nog eens een keertje doen, dat was echt hilarisch![]()
verder kan ik me de dag niet herinneren dat ik voor het laatst drugs heb gebruikt (voordat men raar over me gaat denken)
We waren met een groepje van 6 (geloof ik) op dat feest...quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:12 schreef rival het volgende:
[..]
de hele wereld wordt vredelievend van die drugs, stoere grote kerels die je ineens omhelsen en zeggen, vriend, heb ik jou weleens vertelt dat ik echt van jou hou als een broer?
en jij maakt daar ruzie mee? en het ligt aan het spul?
thnx!quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ieh...dat klinkt eng ja... brrrr. sterkte
Missie mislukt, ik voelde me niet genegeerd, was zelf weg.quote:
daar ging ik dan ook meteen op afquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
evil is stiekem ook de betere helft
Good and Evil? Tijd om uit elkaar getrokken te worden dus.quote:
Een gat? Net als een piercinggat zeg maar?quote:
overdrijven is een vak dat je goed beheerstquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:14 schreef KudFokker het volgende:
Heb ze dus gewoon veraden![]()
Heb me daar ook lang kut voor gevoeld en pittig lang me best voor moeten doen op dat vertrouwen terug te winnen...
en terrechtquote:
wat heb je toen gebruikt?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik de mijne wel. laatste dag van lowlands vorig jaar
O, daar heb ik net juist vanwege die afstand een einde aan gemaakt!quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:13 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Dan ben je beter af met liefdesbrieven en telefoon in een lange-afstandsrelatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |