Thanks!quote:
Interessant! Dankje!quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:18 schreef mrbox het volgende:
[..]
http://www.w3schools.com/sql/default.asp
Dat helpt vast ook wel
als ik sql beetje ken word dat toch 1 mega lang .sql file of niet?quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:21 schreef Civilian het volgende:
Ben nu bezig een site te backuppen.. 15.000 files kopieëren, daar word je niet vrolijk van
eerst naar links, dan naar recht en dan weer naar links kijken als je oversteekt.. Behalve in Engeland.quote:
dag zoon!quote:
Mwah SQL backuppen is geen probleem, als je dat goed doet wordt 't niet zo heel groot..quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:24 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
als ik sql beetje ken word dat toch 1 mega lang .sql file of niet?
met andere woorden gaat automatisch?
Net alsof dat helpt, hoe leg je aan een organisatie uit dat ze aan een dood paard lopen te trekken ?quote:
huh?quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:40 schreef mrbox het volgende:
[..]
Net alsof dat helpt, hoe leg je aan een organisatie uit dat ze aan een dood paard lopen te trekken ?
De bloedsporen en de stinkende lucht zegt ze iig niets
oquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:39 schreef Civilian het volgende:
[..]
Mwah SQL backuppen is geen probleem, als je dat goed doet wordt 't niet zo heel groot..
Ik ben alleen niet de database aan het backuppen, maar de daadwerkelijke files zelfscripts, css, plaatjes, js noem de hele meuk maar op
tar -czf mijnsite.tgz *quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:39 schreef Civilian het volgende:
[..]
Mwah SQL backuppen is geen probleem, als je dat goed doet wordt 't niet zo heel groot..
Ik ben alleen niet de database aan het backuppen, maar de daadwerkelijke files zelfscripts, css, plaatjes, js noem de hele meuk maar op
Hey Fok!mamaquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dag zoon!
Owww...trouwens gisteren Milow was echt leuk. Dreamer vond het ook leuk en het was ook gezellig met Dreamer en haar vriendinnetje![]()
![]()
Milow is echt wel goed live, hij maakte er helemaal wat leuks van, en bovendien: lekkere kale vent wel, met een lief belgisch accentje
oh is me niet opgevallen geloof ik van msn.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hey Fok!mama!!
Hoe was bevrijdingsfestival ?
Ik zei opeens niks meer op msn omdat ik bezig was
quote:
Ooh beterquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh is me niet opgevallen geloof ik van msn.
bevrijdingsfestival ben ik maar 5 min geweest, het was kutweer en de sfeer was kut. toen we wegwaren braken ook de rellen uit dus we waren op tijd weg
0900-murmeliquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hoest bij jou?
ik ben sjaggerijnig want op werk...
zou tijd worden voor ander werk he...
weet iemand nog een goede baan waar je vrij veel kan verdienen (zeg een gemiddeld hbo salaris ofzo) en waar je niet op kantoor hoeft te zitten
ja tandarts had ik al gezien ja... sterkte met de kaakchirurg...brrrr...quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:56 schreef KudFokker het volgende:
![]()
[..]
Ooh beter
Ik was gisteren naar de tandarts, 1 gaatje meteen laten doenmoet alleen naar de kaakchirurg voor 4 verstandskiezen
Was vandaag pas 9:30 op mijn werk omdat de trein naar Zaandam opeens niet meer rijdt...
Dus moet gewoon tot 6 uur blijven ofzo...
Maar denk dat ik 5 uur weer naar huis ga
Banenmarkt in Amsterdam was ook leukmoet me nu inschrijven voor een voorlichtingsavond...
Daarna nog met een ex-collega van het UVA afgesproken en een biertje gedaanhij komt zaterdag ook op m'n feest
Daarna nog met mijn zussie en haar vriend naar een coffee shop geweestdat was tevens mijn laatste ivm mijn keuringen
Wel grappig want mijn zwager zit zelf bij de luchtmacht
zo.. smileys!!quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:56 schreef KudFokker het volgende:
![]()
[..]
Ooh beter
Ik was gisteren naar de tandarts, 1 gaatje meteen laten doenmoet alleen naar de kaakchirurg voor 4 verstandskiezen
Was vandaag pas 9:30 op mijn werk omdat de trein naar Zaandam opeens niet meer rijdt...
Dus moet gewoon tot 6 uur blijven ofzo...
Maar denk dat ik 5 uur weer naar huis ga
Banenmarkt in Amsterdam was ook leukmoet me nu inschrijven voor een voorlichtingsavond...
Daarna nog met een ex-collega van het UVA afgesproken en een biertje gedaanhij komt zaterdag ook op m'n feest
Daarna nog met mijn zussie en haar vriend naar een coffee shop geweestdat was tevens mijn laatste ivm mijn keuringen
0906 bedoel jequote:
Dus dan mag je niks meer gebruiken in je vrije tijd?quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:56 schreef KudFokker het volgende:
Wie nog meer?quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:59 schreef HeatWave het volgende:
Christ, hebben jullie ook een meeting de 9e in de Stairway.
mag je dan ook niet meer drinken?quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dus dan mag je niks meer gebruiken in je vrije tijd?
Wel logisch natuurlijk dat ze het niet moeten vinden tijdens de keuringen.
quote:
Welkom dan maarquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hey Hey
Nu ben ik wel nieuwsgierig wat dit allemaal inhoudt.. dus laat ik maar eens meekijken/reageren
Dat betekend dus dat ik "De newbie vragen" moet beantwoorden.. komtie!
Hoe oud ben je?
21 jaar
Sekse?
Vrouw
Woonplaats/ regio?
Nijmegen![]()
Interesses?
Als in hobby's? Photoshop, Illustrator, gewoon tekenen, lezen, beetje met vrienden chillen, terrasjes pakken...
Seksuele voorkeur?
Hetero
Lengte en postuur?
Ik ben 1.72m en normaal gebouwd.. denk ik?
Hoe lang single?
Al.. even denken.. iets meer dan 4 jaar, en geniet er nog steeds vanvind het persoonlijk vrijgezellig
Nja.. meer weten? dan horen we het wel..
Kijk een uit Nijmegenquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hey Hey
Nu ben ik wel nieuwsgierig wat dit allemaal inhoudt.. dus laat ik maar eens meekijken/reageren
Dat betekend dus dat ik "De newbie vragen" moet beantwoorden.. komtie!
Hoe oud ben je?
21 jaar
Sekse?
Vrouw
Woonplaats/ regio?
Nijmegen![]()
Interesses?
Als in hobby's? Photoshop, Illustrator, gewoon tekenen, lezen, beetje met vrienden chillen, terrasjes pakken...
Seksuele voorkeur?
Hetero
Lengte en postuur?
Ik ben 1.72m en normaal gebouwd.. denk ik?
Hoe lang single?
Al.. even denken.. iets meer dan 4 jaar, en geniet er nog steeds vanvind het persoonlijk vrijgezellig
Nja.. meer weten? dan horen we het wel..
Wie weet als je lief bent jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |