Thanks!quote:
Interessant! Dankje!quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:18 schreef mrbox het volgende:
[..]
http://www.w3schools.com/sql/default.asp
Dat helpt vast ook wel
als ik sql beetje ken word dat toch 1 mega lang .sql file of niet?quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:21 schreef Civilian het volgende:
Ben nu bezig een site te backuppen.. 15.000 files kopieëren, daar word je niet vrolijk van
eerst naar links, dan naar recht en dan weer naar links kijken als je oversteekt.. Behalve in Engeland.quote:
dag zoon!quote:
Mwah SQL backuppen is geen probleem, als je dat goed doet wordt 't niet zo heel groot..quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:24 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
als ik sql beetje ken word dat toch 1 mega lang .sql file of niet?
met andere woorden gaat automatisch?
Net alsof dat helpt, hoe leg je aan een organisatie uit dat ze aan een dood paard lopen te trekken ?quote:
huh?quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:40 schreef mrbox het volgende:
[..]
Net alsof dat helpt, hoe leg je aan een organisatie uit dat ze aan een dood paard lopen te trekken ?
De bloedsporen en de stinkende lucht zegt ze iig niets
oquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:39 schreef Civilian het volgende:
[..]
Mwah SQL backuppen is geen probleem, als je dat goed doet wordt 't niet zo heel groot..
Ik ben alleen niet de database aan het backuppen, maar de daadwerkelijke files zelfscripts, css, plaatjes, js noem de hele meuk maar op
tar -czf mijnsite.tgz *quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:39 schreef Civilian het volgende:
[..]
Mwah SQL backuppen is geen probleem, als je dat goed doet wordt 't niet zo heel groot..
Ik ben alleen niet de database aan het backuppen, maar de daadwerkelijke files zelfscripts, css, plaatjes, js noem de hele meuk maar op
Hey Fok!mamaquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dag zoon!
Owww...trouwens gisteren Milow was echt leuk. Dreamer vond het ook leuk en het was ook gezellig met Dreamer en haar vriendinnetje![]()
![]()
Milow is echt wel goed live, hij maakte er helemaal wat leuks van, en bovendien: lekkere kale vent wel, met een lief belgisch accentje
oh is me niet opgevallen geloof ik van msn.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hey Fok!mama!!
Hoe was bevrijdingsfestival ?
Ik zei opeens niks meer op msn omdat ik bezig was
quote:
Ooh beterquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh is me niet opgevallen geloof ik van msn.
bevrijdingsfestival ben ik maar 5 min geweest, het was kutweer en de sfeer was kut. toen we wegwaren braken ook de rellen uit dus we waren op tijd weg
0900-murmeliquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hoest bij jou?
ik ben sjaggerijnig want op werk...
zou tijd worden voor ander werk he...
weet iemand nog een goede baan waar je vrij veel kan verdienen (zeg een gemiddeld hbo salaris ofzo) en waar je niet op kantoor hoeft te zitten
ja tandarts had ik al gezien ja... sterkte met de kaakchirurg...brrrr...quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:56 schreef KudFokker het volgende:
![]()
[..]
Ooh beter
Ik was gisteren naar de tandarts, 1 gaatje meteen laten doenmoet alleen naar de kaakchirurg voor 4 verstandskiezen
Was vandaag pas 9:30 op mijn werk omdat de trein naar Zaandam opeens niet meer rijdt...
Dus moet gewoon tot 6 uur blijven ofzo...
Maar denk dat ik 5 uur weer naar huis ga
Banenmarkt in Amsterdam was ook leukmoet me nu inschrijven voor een voorlichtingsavond...
Daarna nog met een ex-collega van het UVA afgesproken en een biertje gedaanhij komt zaterdag ook op m'n feest
Daarna nog met mijn zussie en haar vriend naar een coffee shop geweestdat was tevens mijn laatste ivm mijn keuringen
Wel grappig want mijn zwager zit zelf bij de luchtmacht
zo.. smileys!!quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:56 schreef KudFokker het volgende:
![]()
[..]
Ooh beter
Ik was gisteren naar de tandarts, 1 gaatje meteen laten doenmoet alleen naar de kaakchirurg voor 4 verstandskiezen
Was vandaag pas 9:30 op mijn werk omdat de trein naar Zaandam opeens niet meer rijdt...
Dus moet gewoon tot 6 uur blijven ofzo...
Maar denk dat ik 5 uur weer naar huis ga
Banenmarkt in Amsterdam was ook leukmoet me nu inschrijven voor een voorlichtingsavond...
Daarna nog met een ex-collega van het UVA afgesproken en een biertje gedaanhij komt zaterdag ook op m'n feest
Daarna nog met mijn zussie en haar vriend naar een coffee shop geweestdat was tevens mijn laatste ivm mijn keuringen
0906 bedoel jequote:
Dus dan mag je niks meer gebruiken in je vrije tijd?quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:56 schreef KudFokker het volgende:
Wie nog meer?quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:59 schreef HeatWave het volgende:
Christ, hebben jullie ook een meeting de 9e in de Stairway.
mag je dan ook niet meer drinken?quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dus dan mag je niks meer gebruiken in je vrije tijd?
Wel logisch natuurlijk dat ze het niet moeten vinden tijdens de keuringen.
quote:
Welkom dan maarquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hey Hey
Nu ben ik wel nieuwsgierig wat dit allemaal inhoudt.. dus laat ik maar eens meekijken/reageren
Dat betekend dus dat ik "De newbie vragen" moet beantwoorden.. komtie!
Hoe oud ben je?
21 jaar
Sekse?
Vrouw
Woonplaats/ regio?
Nijmegen![]()
Interesses?
Als in hobby's? Photoshop, Illustrator, gewoon tekenen, lezen, beetje met vrienden chillen, terrasjes pakken...
Seksuele voorkeur?
Hetero
Lengte en postuur?
Ik ben 1.72m en normaal gebouwd.. denk ik?
Hoe lang single?
Al.. even denken.. iets meer dan 4 jaar, en geniet er nog steeds vanvind het persoonlijk vrijgezellig
Nja.. meer weten? dan horen we het wel..
Kijk een uit Nijmegenquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hey Hey
Nu ben ik wel nieuwsgierig wat dit allemaal inhoudt.. dus laat ik maar eens meekijken/reageren
Hoe oud ben je?
21 jaar
Sekse?
Vrouw
Woonplaats/ regio?
Nijmegen![]()
Interesses?
Als in hobby's? Photoshop, Illustrator, gewoon tekenen, lezen, beetje met vrienden chillen, terrasjes pakken...
Seksuele voorkeur?
Hetero
Lengte en postuur?
Hoe lang single?
Al.. even denken.. iets meer dan 4 jaar, en geniet er nog steeds vanvind het persoonlijk vrijgezellig
Wie weet als je lief bent jaquote:
Oohquote:
Haha tuulk wel. Als ze bier gaan verbieden dan meldt niemand zich meer aanquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
mag je dan ook niet meer drinken?
kan je beter aan de antidepressiva gaan, daar mag je tenminste nog (een klein beetje) bij drinken
wie is wij?quote:
Jeej! Nijmegenquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hey Hey
Hoe oud ben je?
21 jaar
Sekse?
Vrouw
Woonplaats/ regio?
Nijmegen![]()
Interesses?
Seksuele voorkeur?
Hetero
Lengte en postuur?
Hoe lang single?
quote:
Ze hebben daar steeksgewijs testen waar je aan moet mee werken...quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dus dan mag je niks meer gebruiken in je vrije tijd?
Wel logisch natuurlijk dat ze het niet moeten vinden tijdens de keuringen.
Wij zijn blauwen, en ook om 15:00quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wie is wij?
gezellig kunnen we combineren. hoe laat meeten jullie?
Welkom good....quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hey Hey
Hoe oud ben je?
21 jaar
Sekse?
Vrouw
Woonplaats/ regio?
Nijmegen![]()
Interesses?
Seksuele voorkeur?
Hetero
Lengte en postuur?
Hoe lang single?
oh ok.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Haha tuulk wel. Als ze bier gaan verbieden dan meldt niemand zich meer aan
Als je nieuwe strepen krijgt wordt er zelfs bier over gegooit
Welkom!quote:
Cue en liefquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hey Hey
Hoe oud ben je?
21 jaar
Sekse?
Vrouw
Woonplaats/ regio?
Nijmegen![]()
Interesses?
Seksuele voorkeur?
Hetero
Lengte en postuur?
Hoe lang single?
oja tally had het er ook al over.quote:
Wie wint er, good or evil?quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hey Hey
Hoe oud ben je?
21 jaar
Sekse?
Vrouw
Woonplaats/ regio?
Nijmegen![]()
Interesses?
Seksuele voorkeur?
Hetero
Lengte en postuur?
Hoe lang single?
Ja en? Lekker belangrijk wat "ze" er van vindenquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oja tally had het er ook al over.
straks krijgen we nog gezeik: de singels en de modjes spelen onder een hoedje
Helaas peanutbutter, mijn zaterdag was al volgepland voor ik zag dat er bier gedronken werdquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh ok.
welcom good vs evil.... het is hier (meestal) gezellig dus kom erbij![]()
kom je meteen zaterdag bier drinken in utrecht?
evil heeft op dit moment de overhandquote:
Oh ah ha hmmquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Nee Nee..
ben al vers afgestudeerd aan het roc :p
verder studeren is niks voor mij..
Hmm eerst meemaken dan gelovenquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
cue is heel lief en kan goed knuffelen
haha sorry, misschien dat ik t alsnog weet?quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:08 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Oh ah ha hmm
denk ik ergens misschien info van vandaan te kunnen halen zonder helemaal naar een ander forum te klikken
Goed wint altijd helaas, maar het Kwaad is natuurlijk veel toffer!quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
evil heeft op dit moment de overhand![]()
maar de uitslag is nog niet bepaald.. kan nog spannend worden
kom maar naar de meetquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:09 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Hmm eerst meemaken dan geloven
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
cue is heel lief en kan goed knuffelen
duh... ik lig er ook niet écht wakker van he....quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja en? Lekker belangrijk wat "ze" er van vinden.
oh jammer.... drink ik wel een biertje voor jou, ok?quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Helaas peanutbutter, mijn zaterdag was al volgepland voor ik zag dat er bier gedronken werd
en dat noemt ze dan 'even langskomen'quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oja tally had het er ook al over.
straks krijgen we nog gezeik: de singels en de modjes spelen onder een hoedje
Ja.. maar Goed denkt dat Kwaad net als een virus werkt, en eerst de hele harde schijf geformatteerd moet worden..quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Goed wint altijd helaas, maar het Kwaad is natuurlijk veel toffer!
Succes.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:13 schreef KudFokker het volgende:
Zaterdag komt mijn target naar dezelfde club als mij, ik ga denk ik haar minimale aandacht gevendie tactiek werkt namelijk so far só good
!
Nu nog een FoBoquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
haha sorry, misschien dat ik t alsnog weet?
Beetje late reacte, maar welkomquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hey Hey
Hoe oud ben je?
21 jaar
Sekse?
Vrouw
Woonplaats/ regio?
Nijmegen![]()
Interesses?
Seksuele voorkeur?
Hetero
Lengte en postuur?
Hoe lang single?
Deal!quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:13 schreef Murmeli het volgende:
-knip-
oh jammer.... drink ik wel een biertje voor jou, ok?
hmm niet het goede forum voor dan ga ik te veel off topicquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
haha sorry, misschien dat ik t alsnog weet?
heb jij dan misschien een gespleten persoonlijkheid? dat vroeg zegiklekkerniet van morgen aan mij maar dat kan ie beter aan jou vragen dus... maar dat doe ik dan ff voor hemquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja.. maar Goed denkt dat Kwaad net als een virus werkt, en eerst de hele harde schijf geformatteerd moet worden..![]()
Dat betekend helaas ook het eind voor Goed
Woah, dat is best veul computer taal voor een vrouw...quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja.. maar Goed denkt dat Kwaad net als een virus werkt, en eerst de hele harde schijf geformatteerd moet worden..![]()
Dat betekend helaas ook het eind voor Goed
wat is een gemiddeld HBO salaris?quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hoest bij jou?
ik ben sjaggerijnig want op werk...
zou tijd worden voor ander werk he...
weet iemand nog een goede baan waar je vrij veel kan verdienen (zeg een gemiddeld hbo salaris ofzo) en waar je niet op kantoor hoeft te zitten
al vaker gezegd waarom ik niet KAN komenquote:
hier kan je niet offtopicquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:15 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
hmm niet het goede forum voor dan ga ik te veel off topic
komtie, "zeggenwijlekkerniet"quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
heb jij dan misschien een gespleten persoonlijkheid? dat vroeg zegiklekkerniet van morgen aan mij maar dat kan ie beter aan jou vragen dus... maar dat doe ik dan ff voor hem
Veuls te veul!quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Woah, dat is best veul computer taal voor een vrouw...
Wakker liggen is dan ook een heel ander aspect van een meetingquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:13 schreef Murmeli het volgende:
duh... ik lig er ook niet écht wakker van he....
Virus, harde schijf, geformatteerd!quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
haha, oops sorry, als het je te veel wordt, dan gaan we minderen: entertoets, wat is dat?quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
De reden boeit niet, maar dat is de ultieme kans om een knuffel van mij te krijgen en te zien hoe lief ik benquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:16 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
al vaker gezegd waarom ik niet KAN komen
Ik bedoel na de meet niet het andere
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wakker liggen is dan ook een heel ander aspect van een meeting.
vraag dan meteen naar de any keyquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
haha, oops sorry, als het je te veel wordt, dan gaan we minderen: entertoets, wat is dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |