-edit-quote:
3 dagen langquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:31 schreef FireFox1 het volgende:
Loop al 3 dagen lang in mijn Barcelona shirt.![]()
Kan niet wachtten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:54 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
3 dagen lang
Je shirt zal wel stinken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kom mijn shirt wel bij jouw wassen. Na de overwinning
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
![]()
Ik kom mijn shirt wel bij jouw wassen. Na de overwinning
Boe-fucking-hoequote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:39 schreef Spougle het volgende:
Ik hoop dat Manchester wint. Dat stomme Barcelona had niet eens in de finale mogen staan.
Dus ik zou het erg onterecht vinden als ze dan nog winnen ook.
United is niet meer zo dominant als het was. Mooiste voorbeeld van dit seizoen was toch wel de eerste helft thuis tegen Porto. Ze hadden niks in te brengen. Tuurlijk hebben ze goede ploeg maar kunnen niet zo verdedigen zoals Chelsea dat kon tegen Barca.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:39 schreef mcyodogg het volgende:
United wint. Die zijn net net als Chelsea, alleen hebben ze een luxe aan aanvallers. Barcelona heeft allerlei verdedigende problemen, en bovendien speelde Messi goed in zijn eerste wedstrijd tegen een Engelse club en daarna nooit meer.
Ik zal deze wedstrijd best opzetten, maar zonder veel emotie ondergaan. Gevoel van onrechtvaardigheid is er nog steeds.
Hoax, tong heeft vriendenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:18 schreef tong80 het volgende:
Heb er veel zin in.
Vriend komt uit Hengelo hier kijken en logeren. Witbier is al in huis.
Ik heb niks tegen Barcelona hoor. Als het andersom was geweest, en Chelsea dus on terecht had gewonnen. Had ik precies het zelfde gezegd. Ik zou het gewoon zeer onterecht vinden.quote:
Nieuwe of oude?quote:
Wilde er nog een topic over openen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:35 schreef Rikketik het volgende:
Terugblik op het afgelopen CL-seizoen nu trouwens te zien op Ned 3.
quote:
Real Madridquote:
Jij bent zo'n user die alles afdoet met : "quote:
Cl actie van de eeuwquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:47 schreef Anonymousz het volgende:
Laten ze ook van Ballack zien?
Dat hij zo achterlijk deed![]()
Doelpunt van het toernooi komt straks.quote:
Zat er lekker in ja, dat schot van Ronaldo.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:07 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Doelpunt van het toernooi komt straks.![]()
Schoten van Ronaldoquote:
sowieso wat gaat de laatste 4 worden op Puyol na?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Schoten van Ronaldo
Hoop dat Valdes een goede dag heeft.
Kijk je ook even naar de onterechte rode kaart van Abidal?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:15 schreef Kopbal het volgende:
Nog even de 4 niet gegeven penalty's bekijken
Waarschijnlijk zo:quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:14 schreef Dos37 het volgende:
[..]
sowieso wat gaat de laatste 4 worden op Puyol na?
Ja hoor.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kijk je ook even naar de onterechte rode kaart van Abidal?
Speelt Barca morgen eigenlijk in de nieuwe shirtjes of nog in de oude?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:17 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zo:
-----------------------Valdes
---Puyol-------Pique-------Yaya--------Keita/Sylvinho
----------------------Busquets-----------------
--------------Xavi-----------------Iniesta------
--Messi-----------------Eto'o---------------Henry
Weet ik eigenlijk niet.. Afgelopen weekend speelde Barcelona al in de nieuwe shirts tegen Osasuna.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:20 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Speelt Barca morgen eigenlijk in de nieuwe shirtjes of nog in de oude?
Zou wel stoer zijn. Chelsea deed dat vorig jaar ook al.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:21 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet.. Afgelopen weekend speelde Barcelona al in de nieuwe shirts tegen Osasuna.
Ik hoop het welquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:21 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet.. Afgelopen weekend speelde Barcelona al in de nieuwe shirts tegen Osasuna.
Nee, nog niet..quote:
Bereid je maar voorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Hopelijk steekt Man U morgen de beker omhoog.
Anders moeten we weer een jaar lang Barca troep aanhoren
Ben jij dat?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:37 schreef RayMania het volgende:
[ afbeelding ]
Moeilijk hè, recht voor iets een foto nemen.
aanval met doelpunt van keita bij bayern-barca was ook wel "aardig"quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:11 schreef Kopbal het volgende:
Mooiste aanval tot nu toe.
arsenal - man utd.
Ik vond de goal van Essien tegen Barcelona de mooiste. eerlijk waar!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:30 schreef Kopbal het volgende:
Ik vond de goal van Gerrard uit bij Marseille het mooiste.
Mee eens. Het was niet dat hij terug probeerde te spelen. 99 uit 100 van dit soort schoten verdwijnen ergens in de 2e ring. Dat was bewust (en met zijn zwakke voet!) geschoten.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:25 schreef mcyodogg het volgende:
Bij elk doelpunt komt een gradatie van geluk kijken, maar als je Essien een beetje kent weet je dat hij wel vaker een bal in de kruising jaagt. Wat Essien deed was ook 'overduidelijk' bewust bedoeld, alleen de slagingskans ligt wat lager. Zidanesque doelpunt.
quote:Man Utd in het wit van Real tegen Barcelona
Manchester United zal woensdagavond in een compleet wit tenue aan de Champions League-finale tegen Barcelona beginnen. De Engelsen zijn de ‘uitspelende’ ploeg, wat betekent dat Barcelona in het blauw-rode thuisshirt zal aantreden. Het eerste shirt van United is echter ook rood, terwijl het uitshirt blauw is. United zal Barcelona nu ‘op zijn Reals’ gaan bestrijden.
De Catalanen zullen hier niet over klagen. De laatste keer dat Barcelona tegen een ploeg speelde die geheel in het wit gekleed ging werd aartsrivaal Real Madrid immers voor schut gezet in het Santiago Bernabéu (2-6). Sir Alex Ferguson moest lachen toen hij hiermee geconfronteerd werd: “Dat was geen nederlaag, dat was een uitroeiing!” Met een knipoog: “Gelukkig zijn wij beter dan Real.”
De Schot meent dat zijn ploeg klaar is om de Champions League te prolongeren. Mocht United in deze missie slagen, dan is zij de eerste ploeg die de beker in deze opzet tweemaal achter elkaar wint. “Wij willen dat graag bewerkstelligen”, zei Ferguson op de persconferentie. “Het is voor ons de mogelijkheid om geschiedenis te schrijven.”
United wist de belangrijkste Europese prijs tot dusver drie keer te winnen en schaart zich bij een volgende zege naast Bayern München en Ajax, die al viermaal de beste van Europa waren. “Dit is een jonge ploeg die in staat is om Europa in de komende jaren te domineren”, zei Ferguson. “Woensdag willen we een eerste stap in dat proces zetten.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |