Ze geven het niet door en ze bieden het niet aan.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Da's (iig gezien de nederlandse wetgeving) niet waar. Het illegaal doorgeven en aanbieden van streams kan weldegelijk bestraft worden. Zie de rechtzaken die lopen tegen diverse streamingsites.
Daarnaast gebruikt de nowlive site logo's en persfoto's van de bunker. Indien hiervoor geen toestemming is is dat inbreuk op het merkenrecht en het auteursrecht, en kan dat ook bestraft worden door een rechter.
die gaat denk ik zeker langskomen, die is topquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Komt die andere er ook nog in Huub? Dat ze elkaar moeten voeren, elkaar moeten aankleden, elkaars tanden moeten poetsen, etc (voor 48 uur)?
Probleem is dat je dan een medium wegjaagt dat je hard nodig hebt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Da's (iig gezien de nederlandse wetgeving) niet waar. Het illegaal doorgeven en aanbieden van streams kan weldegelijk bestraft worden. Zie de rechtzaken die lopen tegen diverse streamingsites.
Daarnaast gebruikt de nowlive site logo's en persfoto's van de bunker. Indien hiervoor geen toestemming is is dat inbreuk op het merkenrecht en het auteursrecht, en kan dat ook bestraft worden door een rechter.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:17 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
die gaat denk ik zeker langskomen, die is top
Oh daar is dus de aceton gebleven.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:19 schreef beequeen het volgende:
Zit er helium in het masker van Calimero? Ze klinkt met de minuut erger.
Waarom geven jullie die stream niet gewoon vrij voor TBO1? Dat FOK! het ook embedded. Je krijgt er toch geen nieuwe abo's meer mee, je kunt beter nu mensen lokken met een gratis stream en dan hopen op dat ze credits gaan kopen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze geven het niet door en ze bieden het niet aan.
Ze wijzen je alleen op een adres c.q een stream die open staat en voor iedereen toegankelijk is.
Met een beetje geluk staat die link ook al in Google.
hehehee, die pollquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:14 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
we waren geinspireerd door jouw gasmasker ideetje
check de nieuwe poll!
Nee, ze plaatsen de actuele stream op hun pagina... En da's inbreuk op het auteursrecht.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze geven het niet door en ze bieden het niet aan.
Ze wijzen je alleen op een adres c.q een stream die open staat en voor iedereen toegankelijk is.
Met een beetje geluk staat die link ook al in Google.
Die poll loopt nog.quote:
das leuk, dat ze maar kots en kotsmisselijk mogen wordenquote:
nemen mensen geen abbo's meer Stefan? het valt mij op dat je altijd zoveel weet over het reilen en zeilen hier bij the Bunker.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:21 schreef Stefan het volgende:
[..]
Waarom geven jullie die stream niet gewoon vrij voor TBO1? Dat FOK! het ook embedded. Je krijgt er toch geen nieuwe abo's meer mee, je kunt beter nu mensen lokken met een gratis stream en dan hopen op dat ze credits gaan kopen.
Als ze nu hooked raken door je gratis stream neem je ze mee naar TBO2
quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:19 schreef beequeen het volgende:
Zit er helium in het masker van Calimero? Ze klinkt met de minuut erger.
hahaha, jaquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:22 schreef Susi het volgende:
Die kale koppen met die gasmaskers doen wel wat luguber aan
Wonderbaarlijk!quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:23 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nemen mensen geen abbo's meer Stefan? het valt mij op dat je altijd zoveel weet over het reilen en zeilen hier bij the Bunker.
Ik neem Stefan altijd mee in mijn tas ...quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:23 schreef ditisHuub het volgende:
nemen mensen geen abbo's meer Stefan? het valt mij op dat je altijd zoveel weet over het reilen en zeilen hier bij the Bunker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |