Had ze gezien op de weblog.. Nicequote:Op donderdag 7 mei 2009 13:50 schreef Tain het volgende:
weblog leeg jat:
[ afbeelding ]
Slow motion Punches
En niet eerst hier posten he...quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:15 schreef SpankmasterC het volgende:
Check welke baas die slow-motion punches had gesubmit
Wie?quote:Trouwens, ik heb gisteren ons aller Jaap/Cruise.Elroy gezien!wie wil me aanraken?
HELD is het!quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:47 schreef SpankmasterC het volgende:
Cruise.Elroy is een toffe gangstertWas eerst crew, toen daarna gewoon tof op het forum, en nu te weinig tijd om veel online te zijn!!
En sorry, ik zal de toffe filmpjes voortaan eerst hier posten...
Issie alleen maar leuk als je ook goede items koopt ?quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:58 schreef Poit het volgende:
Damn, Runes of Magic is echt een heule dikke WoW kloon
Ben er net een uurtje mee bezig, de leercurve is wat sneller dan met wow heb ik het idee. Tot op heden nog niet nodig geweest om iets te kopen. Zit nog in de tutorial fase zegmaar.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:05 schreef RitseB het volgende:
[..]
Issie alleen maar leuk als je ook goede items koopt ?
Vergeet steeds verder te gaan met de client downloadquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Ben er net een uurtje mee bezig, de leercurve is wat sneller dan met wow heb ik het idee. Tot op heden nog niet nodig geweest om iets te kopen. Zit nog in de tutorial fase zegmaar.
Die doodskop?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:51 schreef Fallen het volgende:
waar komt dat origineel vandaan eigenlijk?
nee, die link had ik al wel gezien.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:53 schreef Tain het volgende:
[..]
Die doodskop?
http://www.chrisjordan.com/current_set2.php
Beetje naar beneden scrollen, maar er staan veel toffe kunstwerken op
Geen ideequote:Op donderdag 7 mei 2009 15:55 schreef Fallen het volgende:
[..]
nee, die link had ik al wel gezien.
Die animated gif. Heb die wel vaker gezien en een broertje ofzo. Maar heb nooit kunnen achterhalen waar het vandaan kwam.
Was op nickelodeon of fox kids zoiets altijd een kort tussenfilmpje.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:51 schreef Fallen het volgende:
waar komt dat origineel vandaan eigenlijk?
Jamaar hij is zo jummy!!quote:
Ik heb het ook eerder gezien, maar kan het ook ff niet plaatsenquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:55 schreef Fallen het volgende:
[..]
nee, die link had ik al wel gezien.
Die animated gif. Heb die wel vaker gezien en een broertje ofzo. Maar heb nooit kunnen achterhalen waar het vandaan kwam.
Wordt wel een gezellig fobo zo!quote:
Purple and brownquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:14 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik heb het ook eerder gezien, maar kan het ook ff niet plaatsen
Ik kon het gewoon niet latenquote:
thanksquote:
okay, nooit gezien... en matig grappig, maar wel ideaal avatar-materiaalquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:22 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]
16:21 - Fallen ...
16:20 - Tain ...
16:20 - SpankmasterC ...
16:20 - Pettigrew81 ...
Ik was het niet!!quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:22 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]
16:21 - Fallen ...
16:20 - Tain ...
16:20 - SpankmasterC ...
16:20 - Pettigrew81 ...
jouw 5 minutes of famequote:
Wat heb je gisteren gedaan dan ouwe bok dat je nu al zo moe bent?quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:19 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Wat heb je gisteren gedaan dan ouwe bok dat je nu al zo moe bent?
Dat jij vertraging op zou lopen was nou niet echt het laatste dat door z'n hoofd ging....quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:54 schreef Tain het volgende:
kut egoist... beetje een trein koppen waardoor ik vertraging heb
Sssst! Ik moet hem nog zien...quote:
Ritsjequote:Op donderdag 7 mei 2009 19:40 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Stomme Ritsje die verklapt dat ie tof is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |