Maar Laniboekje lacht met me mee!!quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Die klopt helemaal! Jij bent niet lief aangezien je mij uitlacht
Dan zijn jullie allebei stom, ik ben alleen maar behulpzaamquote:
Ik vond je inderdaad ook erg behulpzaam toen je zo'n 10 topics geleden vrijwel al m'n posts editequote:Op donderdag 7 mei 2009 12:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Dan zijn jullie allebei stom, ik ben alleen maar behulpzaam
JA!quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:22 schreef lkb9000 het volgende:
En reintji is ook niet meer 'de nieuwste slowchatter'
Ja dat was ook lief he!quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vond je inderdaad ook erg behulpzaam toen je zo'n 10 topics geleden vrijwel al m'n posts edite
Solly! Staat standaard aangevinkt bij mod-edits. Maar ik heb het nu uitgevinkt dus je kan je OP weer edittenquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:39 schreef Reintji het volgende:
[..]
JA!
Bart ik kan het niet meer aanpassen, mag dit voor de ballotage commissie?
De recreatieve gamer. Maakt toffe X-ray foto's en is daarmee wereldberoemd geworden. De Tshirts zijn voor veel geld te koop bij Lennie
Nóg zo'n evil power van je!quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Solly! Staat standaard aangevinkt bij mod-edits. Maar ik heb het nu uitgevinkt dus je kan je OP weer editten
Ik heb het toch weer goed gemaaktquote:
Fix!quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Solly! Staat standaard aangevinkt bij mod-edits. Maar ik heb het nu uitgevinkt dus je kan je OP weer editten
Ja, da's waarquote:
Hmmm... Vreemd.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:48 schreef Fallen het volgende:
Waarom ben ik omschreven als vreemd eigenlijk?
Mysterieus klinkt beter..quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:48 schreef Fallen het volgende:
Waarom ben ik omschreven als vreemd eigenlijk?
Ik vind Iron Man 1 ook echt een zeer leuke film om naar te kijken. Heb zin in deel 2.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:50 schreef RitseB het volgende:
Iron Man 2 heeft een ontzettend toffe cast
Robert Downey Jr. ... Tony Stark / Iron Man
other cast:
Mickey Rourke ... Ivan / Whiplash
Scarlett Johansson ... Natasha Romanoff / Black Widow
Samuel L. Jackson ... Nick Fury
Gwyneth Paltrow ... Pepper Potts
Sam Rockwell ... Justin Hammer
Don Cheadle ... Col. James 'Rhodey' Rhodes
Heb er nu al zin in
quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:50 schreef RitseB het volgende:
Scarlett Johansson ... Natasha Romanoff / Black Widow
quote:
Ik ga vandaag, ik zal nog laten weten hoe de film wasquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vind Iron Man 1 ook echt een zeer leuke film om naar te kijken. Heb zin in deel 2.
Ging je nou vandaag of gisteren naar Star Trek??
Mèèn, Scarlett Johnson in "He's just not that into you.."quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |